Gå til innhold

Liker bare eldre menn++

Anbefalte innlegg

Skrevet

i nesten 2 år har jeg bare hatt lyst på eldre menn, noe med de er interessant. Jeg er 22 år, og har blitt AVHENGIG av å se på eldre menn på tinder og på butikken, utesteder osv. og det er aldersspennet fra 35-50. Og har datet noen av de også, og de gir meg så mye gode komplimenter osv. klarer ikke menn på min alder.  Jeg snakker med en mann på 47 år og vi har planlagt kun sex. Han er en av de fineste jeg har sett, sykt fin kropp, god jobb, høy utdannelse. Maskulin. Han tar kontakt ofte selvom vi ikke har møttes.  Men klarer ikke å la være. Jeg dater egentlig en ifra før av, som er 36 år..... men han er ikke i nærheten av like fin som han på 47 år.   Helt siden jeg var liten har jeg hatt lyst på eldre menn. Husker jeg syns  lærern min var fiin, og fantaserte om å kysse han i 6 klasse. Da var han 38 år. Faren til vennina mi som var  i forsvaret, som kom og hentet henne i barnehagen i uniform, da hadde jeg et ønske om at han kunne være onkel . Hadde sansen for eldre menn...  men nå de siste 2 årene har jeg bare datet eldre menn. Men for før datet jeg bare på min alder. Men gikk lei fort. Så ville prøve noe nytt. Men innerst inne så har jeg jo siden jeg var liten tent på mye mye eldre menn. Jeg er veldig selvsikker, og  hører ofte at jeg har en svært god personlighet, også flinke til å tilpasse meg praten med både eldre og unge. 
 Er det flere som er sånn som meg?

Anonymkode: 46a8b...7e8

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

i nesten 2 år har jeg bare hatt lyst på eldre menn, noe med de er interessant. Jeg er 22 år, og har blitt AVHENGIG av å se på eldre menn på tinder og på butikken, utesteder osv. og det er aldersspennet fra 35-50. Og har datet noen av de også, og de gir meg så mye gode komplimenter osv. klarer ikke menn på min alder.  Jeg snakker med en mann på 47 år og vi har planlagt kun sex. Han er en av de fineste jeg har sett, sykt fin kropp, god jobb, høy utdannelse. Maskulin. Han tar kontakt ofte selvom vi ikke har møttes.  Men klarer ikke å la være. Jeg dater egentlig en ifra før av, som er 36 år..... men han er ikke i nærheten av like fin som han på 47 år.   Helt siden jeg var liten har jeg hatt lyst på eldre menn. Husker jeg syns  lærern min var fiin, og fantaserte om å kysse han i 6 klasse. Da var han 38 år. Faren til vennina mi som var  i forsvaret, som kom og hentet henne i barnehagen i uniform, da hadde jeg et ønske om at han kunne være onkel . Hadde sansen for eldre menn...  men nå de siste 2 årene har jeg bare datet eldre menn. Men for før datet jeg bare på min alder. Men gikk lei fort. Så ville prøve noe nytt. Men innerst inne så har jeg jo siden jeg var liten tent på mye mye eldre menn. Jeg er veldig selvsikker, og  hører ofte at jeg har en svært god personlighet, også flinke til å tilpasse meg praten med både eldre og unge. 

Jeg får vel reklamere litt for de unge jeg da. Husk at han på 36 blir 56 ganske fort, så hvis du er ute etter et langvarig forhold er det ikke dumt å plukke de før de er helt modne.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Eldre menn på 35-50? 

Ingen i den aldersgruppen er eldre. Eldre er fra pensjonistalder og oppover. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gutter i 20 årene er helt uinteressant.

Jeg tiltrekkes menn, ikke gutter. Jeg liker modne og erfarne menn. Både som ledsagere og ikke minst som sexpartnere💃🏼

Anonymkode: 6b6ad...90e

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring, personangrep, avsporinger og svar til dette.

Mvh. Leselusa, mod.

Skrevet
Athena Catalina skrev (7 timer siden):

Eldre menn på 35-50? 

Selv jeg på 36 forstår godt at ei på 22 anser meg som eldre. Er jo eldre enn henne.

• Liker 5
Skrevet

Jeg er eldre mann og lurer på hva du legger i at du har god personlighet?

Anonymkode: 7cb9e...af5

• Liker 1
Skrevet
Athena Catalina skrev (8 timer siden):

Eldre menn på 35-50? 

Det er åpenbart eldre enn henne. Bruken av ordet "eldre" er virkelig ikke noe å ta slik på vei for. 

• Liker 6
Gjest Mysticgirl
Skrevet
Athena Catalina skrev (8 timer siden):

Eldre menn på 35-50? 

Jeg kan ikke skjønne hvorfor det er så galt å si eldre? Jeg er mye eldre enn min kjæreste. Det betyr ikke at jeg er ei gammel røy selv om jeg er eldre. Eldre kvinner, betyr jo bare at de er en god del år eldre enn dem selv. 

Skrevet

Jeg er eldre mann og lurer på hva du legger i at du har god personlighet?

Jeg er er åpen, driver ikke med game. Er ærlig og direkte. Gir gode komplimenter,  ringer foreldre 2 ganger daglig, bor i annen by; gjør innsats for de jeg liker. Og utnytter ingen....blir vi enige om at det kun blir sex så blir det bare sex. Juger ikke om at jeg vil ha forhold, bare for å få sex.

Skrevet
Athena Catalina skrev (9 timer siden):

Eldre menn på 35-50? 

Vanlig å si eldre.... omtales i aviser og, f.eks en ung kvinne og eldre mann i 40 årene. Det er ikke negativt brukt. "Gamlere" høres mere frekt ut😂

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er er åpen, driver ikke med game. Er ærlig og direkte. Gir gode komplimenter,  ringer foreldre 2 ganger daglig, bor i annen by; gjør innsats for de jeg liker. Og utnytter ingen....blir vi enige om at det kun blir sex så blir det bare sex. Juger ikke om at jeg vil ha forhold, bare for å få sex.

Høres bra ut men sistnevnte er det kun menn som gjør 😆

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vanlig å si eldre.... omtales i aviser og, f.eks en ung kvinne og eldre mann i 40 årene. Det er ikke negativt brukt. "Gamlere" høres mere frekt ut😂

Det er vel middelaldrende 40 til 60.

Skrevet

Er du åpen for alle eldre menn? Både gifte og single? Eller vil du bare ha single? Vil du ha fast forhold? (Kjæreste)

Anonymkode: 16f10...0df

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.10.2022 den 12.36):

Når du var liten tente du ikke på menn som henter i barnehagen...

Du kommer skjevt ut om du dater seriøst langt opp i 40-årene. Noen er fortsatt på høyden da, men uansett hvor maskulin han er nå, så faller testosteronet fort hos alle utover i 50-årene. Da er du selv fortsatt ung. Det er mange fine yngre menn også, som kan matche deg lengre i livet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.10.2022 den 12.36):

Har hatt lignende tanker og følelser som deg helt siden barndommen. Faren min døde da jeg var 8, pga. en ulykke. Han var en fantastisk far, så ikke noen dårlige erfaringer med menn som preget meg. Heller motsatt; savnet å ha en så god og snill voksen mann i livet mitt, og ble ofte betatt av eldre menn. Husker jeg var betatt av læreren min på barneskolen, en mann i slutten av 50-årene. Ingen visste det selvfølgelig, og jeg sa ingenting til noen. Følte også iblant en slags misunnelse når jeg så fedre til jenter i klassen min og på trinnet på juleavslutninger etc på barneskolen, skulle ønske jeg også kunne sitte på fanget til en voksen mann som ville være glad i meg og gi meg en klem.

Senere, på ungdomsskolen ble ønskene dreid mer i retning av å fantasere om å kysse en voksen mann. Være kjæreste med en. På vgs ble jeg veldig forelsket i en mann som var 30 år eldre enn meg, og vi hadde et kort kjærlighetsforhold det siste halve året mitt på vgs. Det var den første mannen jeg hadde et forhold til.

I dag er jeg 40, og er i et i forhold med en mann som er nesten 20 år eldre enn meg. Det er veldig godt, kjenner på både en sterk indre ro og lykke i det. Det er noe eget, har jeg alltid følt, med det å få bekreftelse fra en eldre mann, å bli sett. Utelukker selvsagt ekle menn som kun tenker på sex, sånne har jeg klart å unngå. Jeg mener å bli sett av en man er i et forhold med, at det er godt og naturlig for meg at dette er med en eldre mann, og ikke noen på min egen alder som jeg synes er kjedelig og uinteressant.

Anonymkode: 0c7b3...465

Skrevet
Athena Catalina skrev (På 16.10.2022 den 14.12):

Eldre menn på 35-50? 

Her tenker jeg at ts mener «eldre enn henne», og ikke «eldre» som i «gammel/gamle».. :P 

Anonymkode: 9d9c9...013

Skrevet

Har hatt lignende tanker og følelser som deg helt siden barndommen. Faren min døde da jeg var 8, pga. en ulykke. Han var en fantastisk far, så ikke noen dårlige erfaringer med menn som preget meg. Heller motsatt; savnet å ha en så god og snill voksen mann i livet mitt, og ble ofte betatt av eldre menn. Husker jeg var betatt av læreren min på barneskolen, en mann i slutten av 50-årene. Ingen visste det selvfølgelig, og jeg sa ingenting til noen. Følte også iblant en slags misunnelse når jeg så fedre til jenter i klassen min og på trinnet på juleavslutninger etc på barneskolen, skulle ønske jeg også kunne sitte på fanget til en voksen mann som ville være glad i meg og gi meg en klem.

Senere, på ungdomsskolen ble ønskene dreid mer i retning av å fantasere om å kysse en voksen mann. Være kjæreste med en. På vgs ble jeg veldig forelsket i en mann som var 30 år eldre enn meg, og vi hadde et kort kjærlighetsforhold det siste halve året mitt på vgs. Det var den første mannen jeg hadde et forhold til.

I dag er jeg 40, og er i et i forhold med en mann som er nesten 20 år eldre enn meg. Det er veldig godt, kjenner på både en sterk indre ro og lykke i det. Det er noe eget, har jeg alltid følt, med det å få bekreftelse fra en eldre mann, å bli sett. Utelukker selvsagt ekle menn som kun tenker på sex, sånne har jeg klart å unngå. Jeg mener å bli sett av en man er i et forhold med, at det er godt og naturlig for meg at dette er med en eldre mann, og ikke noen på min egen alder som jeg synes er kjedelig og uinteressant.

Anonymkode: 0c7b3...465

Så du vil ikke ha en likeverdig partner, men den pappaen du aldri fikk. 

Anonymkode: 503e5...647

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ok med eldre menn med hengeballer og seig sæd?

Anonymkode: e54df...c6d

Skrevet

Det er jo din business det, og helt okay så lenge du holder deg til de som er ledige. Det finnes en god del av dem, så du kan sikkert velge og vrake 🙂

Anonymkode: 79083...b6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...