Gå til innhold

Han sletter samtalene med venninnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har én venninne. Denne jenta snakker han høyt om. Hun er smart, morsom og pen sier han. Jeg har møtt henne ved én anledning, og hun virket ikke interessert i å bli kjent med meg. Hun var i et langt forhold, 10+ år, og det var i løpet av disse årene mannen min ble kjent med henne. Da dette tok slutt hadde mannen min allerede møtt meg. Jeg har alltid mistenkt at mannen min har et godt øye til henne, og at han ville slått til da hun var singel, hadde det ikke vært for meg og ungene vi har sammen. 

Han kaller henne «vennen» når de prater sammen, masse hjerter i chatten frem og tilbake. Men det jeg nylig har oppdaget er at han ved jevne mellomrom sletter samtalen i messenger. Er ikke det er veldig unaturlig ting å gjøre? Tror aldri jeg noen gang har slettet en samtale på messenger, og i allefall ikke med et menneske jeg fremdeles kjenner og omgås. 

Jeg får vondt i magen av hele greia. Har tidligere vært i et forhold hvor jeg etter mange år fant ut at jeg var et åpenbart andrevalg, da han ble avvist av hun han egentlig ville være med. 

Ville dere latt dette ligge, eller tatt en prat med mannen? 

Anonymkode: 7e402...39e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tatt en prat.

Anonymkode: bb8ad...f05

• Liker 2
Skrevet

Han sletter siden han vet at du er inne og snoker, og han vil ikke ha bråk med deg.

Hvordan skal du forklare at du vet at han sletter samtalene....? 

Anonymkode: 4a20d...230

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han sletter siden han vet at du er inne og snoker, og han vil ikke ha bråk med deg.

Hvordan skal du forklare at du vet at han sletter samtalene....? 

Vel, jeg er ikke inne og snoker. Men vi har fri tilgang til hverandres telefoner, og en dag var samtalen med henne åpen da jeg skulle sjekke noe (noe han ba meg sjekke). Det var lett å se at samtalen startet bare noen linjer ovenfor, selv om jeg vet de skriver sammen ukentlig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hadde tatt en prat.

Anonymkode: bb8ad...f05

Hva ville du sagt eller spurt om? Virker jeg anklagende har han lett for å lukke seg. Han har også en historie med å si det som skal til for å dysse ned situasjonen, si det jeg vil høre. Han pynter på sannhet ofte. Sier han «hater drama». 

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Mannen min har én venninne. Denne jenta snakker han høyt om. Hun er smart, morsom og pen sier han. Jeg har møtt henne ved én anledning, og hun virket ikke interessert i å bli kjent med meg. Hun var i et langt forhold, 10+ år, og det var i løpet av disse årene mannen min ble kjent med henne. Da dette tok slutt hadde mannen min allerede møtt meg. Jeg har alltid mistenkt at mannen min har et godt øye til henne, og at han ville slått til da hun var singel, hadde det ikke vært for meg og ungene vi har sammen. 

Han kaller henne «vennen» når de prater sammen, masse hjerter i chatten frem og tilbake. Men det jeg nylig har oppdaget er at han ved jevne mellomrom sletter samtalen i messenger. Er ikke det er veldig unaturlig ting å gjøre? Tror aldri jeg noen gang har slettet en samtale på messenger, og i allefall ikke med et menneske jeg fremdeles kjenner og omgås. 

Jeg får vondt i magen av hele greia. Har tidligere vært i et forhold hvor jeg etter mange år fant ut at jeg var et åpenbart andrevalg, da han ble avvist av hun han egentlig ville være med. 

Ville dere latt dette ligge, eller tatt en prat med mannen? 

Uff, det der er forferdelig vond mistanke å sitte med :( Rett og slett grusomt. Jeg hadde gravd litt i det, om du orker. Du risikerer jo at han faktisk er ærlig og sier at ja, hadde det ikke vært for deg og ungene så hadde han satset på henne.

Anonymkode: d8e8a...d25

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Vel, jeg er ikke inne og snoker. Men vi har fri tilgang til hverandres telefoner, og en dag var samtalen med henne åpen da jeg skulle sjekke noe (noe han ba meg sjekke). Det var lett å se at samtalen startet bare noen linjer ovenfor, selv om jeg vet de skriver sammen ukentlig. 

Som sagt,han vet at du er inne på telefonen hans og vil ikke at du skal lese det de skriver til hverandre.

• Liker 3
Skrevet

Du er ikke den han egentlig vil ha, og en dag går han. Menn går sjeldent mens ungene er små har jeg inntrykk av, men det kommer en dag. Ivareta selvrespekten din.

Anonymkode: 5dd23...de1

• Liker 2
Skrevet

Er garantert noe om deg og forholdet deres. Hvorfor ellers ville han ha slettet dem? Jo, for å unngå at du leser det og så lager du drama. Vil du ha fred i heimen, så burde du ihvertfall ikke lage drama

Anonymkode: 1349c...6cf

Skrevet

Synes det er leit at det er å anse som «å lage drama» fordi man adresserer en situasjon som gjør vondt for den ene parten, og som man ønsker klarhet i. Slik tenker nok også dessverre mannen min. Derfor fristende å la det ligge, og lide i stillhet med tankene mine. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Han lot deg kikke en gang loggen var udramatisk med vilje

Anonymkode: 4365a...406

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Synes det er leit at det er å anse som «å lage drama» fordi man adresserer en situasjon som gjør vondt for den ene parten, og som man ønsker klarhet i. Slik tenker nok også dessverre mannen min. Derfor fristende å la det ligge, og lide i stillhet med tankene mine. 

Du lager IKKE drama. Synes det er rart/tøft av deg at du ikke reagerer mer. Jeg hadde tvunget han til å velge i dette tilfelle. Jeg hadde ikke levd som ammeku mens han pleiet relasjon med en fremtidig kjæreste.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Er garantert noe om deg og forholdet deres. Hvorfor ellers ville han ha slettet dem? Jo, for å unngå at du leser det og så lager du drama. Vil du ha fred i heimen, så burde du ihvertfall ikke lage drama

Anonymkode: 1349c...6cf

Ja, la nå mannen ha elskerinnen sin i fred. 

Anonymkode: 2a1f1...3a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du lager IKKE drama. Synes det er rart/tøft av deg at du ikke reagerer mer. Jeg hadde tvunget han til å velge i dette tilfelle. Jeg hadde ikke levd som ammeku mens han pleiet relasjon med en fremtidig kjæreste.

Men han sier og har alltid sagt at de bare er venner. Svarer vagt på spørsmål om henne, men det skinner gjennom at han et begeistret. 

Skrevet

Må være en veldig vond følelse for deg.

Jeg har mange nære guttevenner, med spesielt han ene er det noe røde hjerter i meldingene og vi er veldig glade i hverandre. Men det er ikke romantisk, det er mest røde hjerter og "glad i deg" når den andre har det vanskelig (han mistet en av foreldrene nylig bl.a.). Det er kun et sterkt og godt vennskap.

Likevel så er det nok noe en eventuell kjæreste kunne blitt usikker av å lese. Dette er bare mitt syn på forhold da, men jeg tror begge parter kan (og kanskje vil) ha en kommunikasjon med en annen som ikke nødvendigvis kjæresten hadde blitt glad av å lese/se, men som likevel ikke er noe "farlig". Om du skjønner? 

Men her skjønner jeg at du blir usikker.. 

Det burde gå an å snakke om det uten at han begynner med "liker ikke drama". Det du føler er legitimt og det minste du kan kreve at han er at han kan ha en viss forståelse for det.

Anonymkode: 156fb...797

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Men han sier og har alltid sagt at de bare er venner. Svarer vagt på spørsmål om henne, men det skinner gjennom at han et begeistret. 

Dere har barn sammen, så er nok ungene som holder han igjen.

Skrevet

Han skjuler åpenbart noe, ikke vær så naiv. Dump han.

Anonymkode: ddd01...96d

• Liker 1
Skrevet

Her er det noe ugler i mosen

Anonymkode: c800f...d14

Skrevet

Har du virkelig ikke reagert på dette før? Jeg hadde nok ikke greid å holde kjeft. Synes det virker merkelig. 

Anonymkode: b3412...13f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...