AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #1 Skrevet 16. oktober 2022 Jeg er blitt så usikker. Barn på 4 år og 5 mnd. Han er en veldig gretten person, hans humør tynger ned hele familien. Plutselig kan han være i godt humør, det vet man aldri. Noen som har levd med en sånn person? Det har gått opp for meg at jeg vet ikke om jeg ønsker det lenger. Anonymkode: c9e07...5bf 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #2 Skrevet 16. oktober 2022 Hva sier han da? Har han selvinnsikt på området? Er han villig til å jobbe med dette? Anonymkode: 7ef07...bba
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #3 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva sier han da? Har han selvinnsikt på området? Er han villig til å jobbe med dette? Anonymkode: 7ef07...bba Ja han er klar over det, sier unnskyld og prøver å endre seg. Men det er det samme neste dag... Anonymkode: c9e07...5bf 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #4 Skrevet 16. oktober 2022 Kom deg vekk!.....Har levd med en sånn mann før, aldri igjen.. Anonymkode: 02e39...0a0 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #5 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kom deg vekk!.....Har levd med en sånn mann før, aldri igjen.. Anonymkode: 02e39...0a0 Enig. Ikke verd å kaste bort livet på. Det går i dass til slutt uansett. Anonymkode: 7143a...c34 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 16. oktober 2022 #6 Skrevet 16. oktober 2022 Ikke kast bort livet ditt på en slik fyr, det er ikke verdt det.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #7 Skrevet 16. oktober 2022 Er han bipolar? Anonymkode: 455fc...53a
Gjest Sprite Skrevet 16. oktober 2022 #8 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg er blitt så usikker. Barn på 4 år og 5 mnd. Han er en veldig gretten person, hans humør tynger ned hele familien. Plutselig kan han være i godt humør, det vet man aldri. Noen som har levd med en sånn person? Det har gått opp for meg at jeg vet ikke om jeg ønsker det lenger. Anonymkode: c9e07...5bf Jepp og derfor er jeg singel nå. Jeg har ikke ord for hvor deilig det er å starte dagen å selv bestemme humøret og hva som skal bli gjort og hvordan. Og når!!! Han bestemte alt,styrte humør og gadd aldri være med noe som helst. Veldig egosentrisk.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #9 Skrevet 16. oktober 2022 Sprite skrev (1 time siden): Jepp og derfor er jeg singel nå. Jeg har ikke ord for hvor deilig det er å starte dagen å selv bestemme humøret og hva som skal bli gjort og hvordan. Og når!!! Han bestemte alt,styrte humør og gadd aldri være med noe som helst. Veldig egosentrisk. Hadde dere barn? Anonymkode: c9e07...5bf
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #10 Skrevet 16. oktober 2022 Sprite skrev (1 time siden): Jepp og derfor er jeg singel nå. Jeg har ikke ord for hvor deilig det er å starte dagen å selv bestemme humøret og hva som skal bli gjort og hvordan. Og når!!! Han bestemte alt,styrte humør og gadd aldri være med noe som helst. Veldig egosentrisk. Athena Catalina skrev (2 timer siden): Ikke kast bort livet ditt på en slik fyr, det er ikke verdt det. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig. Ikke verd å kaste bort livet på. Det går i dass til slutt uansett. Anonymkode: 7143a...c34 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kom deg vekk!.....Har levd med en sånn mann før, aldri igjen.. Anonymkode: 02e39...0a0 Han går rundt for seg selv, smeller med skap og dører. Sier ikke et ord til meg. Jeg merker at han er i dårlig humør, men han sier han ikke er det. Snakker jeg til han får jeg bare enveise svar. Ingen kommunikasjon å hente. Anonymkode: c9e07...5bf 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #11 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han går rundt for seg selv, smeller med skap og dører. Sier ikke et ord til meg. Jeg merker at han er i dårlig humør, men han sier han ikke er det. Snakker jeg til han får jeg bare enveise svar. Ingen kommunikasjon å hente. Anonymkode: c9e07...5bf Gå.. Anonymkode: 02e39...0a0 1
Gjest Sprite Skrevet 16. oktober 2022 #12 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hadde dere barn? Anonymkode: c9e07...5bf Ja
Gjest Sprite Skrevet 16. oktober 2022 #13 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Han går rundt for seg selv, smeller med skap og dører. Sier ikke et ord til meg. Jeg merker at han er i dårlig humør, men han sier han ikke er det. Snakker jeg til han får jeg bare enveise svar. Ingen kommunikasjon å hente. Anonymkode: c9e07...5bf Seriøst. Dump han. ASAP.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #14 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er blitt så usikker. Barn på 4 år og 5 mnd. Han er en veldig gretten person, hans humør tynger ned hele familien. Plutselig kan han være i godt humør, det vet man aldri. Noen som har levd med en sånn person? Det har gått opp for meg at jeg vet ikke om jeg ønsker det lenger. Anonymkode: c9e07...5bf Ja, etter 9 år orket jeg ikke mer. Han ble i tillegg helt taus når han var sur. Kunne vare fra timer, dager, til uker. Ofte uten legit grunn. Visste aldri hvor jeg hadde han. Utrolig slitsomt og utmattende. Sa heller aldri unnskyld for noe. Anonymkode: 07405...0d4 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #15 Skrevet 16. oktober 2022 Hvordan er det med søvn hos dere? Anonymkode: a5dbc...d82 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #16 Skrevet 16. oktober 2022 Merkelig at du ikke la merke til dette, før at han smalt det på tjukka for andre gang. Det sies at de første 2 årene er unntakstilstand. Kanskje har han fødselsdeprisjon. Kanskje han får alt for lite søvn. Hva vet vi? Hadde rollene vært byttet, hadde vi hatt 3 sider her med råd om familievernkontoret osv. Og jeg er kvinne. Anonymkode: 129fd...da2 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #17 Skrevet 16. oktober 2022 TS. Dårlig av deg ovenfor barna å holde på sånn. Jobb med forholdet ditt. Anonymkode: 129fd...da2 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #18 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan er det med søvn hos dere? Anonymkode: a5dbc...d82 Dårlig. Han jobber natt og er konstant trøtt. Jeg sover maks 4 timer pr natt. Men enda jeg sover minst, så er det han som er sur. Jeg må bare ta meg sammen for barna Anonymkode: c9e07...5bf 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #19 Skrevet 16. oktober 2022 Gi han et ultimatum i kveld, si til han at enten oppsøker han hjelp - fastlege, psykolog o.l for å få bukt på problemene. Eventuelt parterapi (gratis for de med barn hos FVK). Vil han ingenting av dette så får du også si, at du kommer til å gå fra han - for dette orker du ikke leve med lengre. Det går utover deg, barna og stemningen i hele huset, og slik kan verken du eller barna leve. Så da har han to valg, men blir det uansett ikke bedre - gå fra han. Etter 9 år og endeløse samtaler, så skjønner man til slutt at dette går ikke. Anonymkode: 2fb82...0a3 2 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #20 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, etter 9 år orket jeg ikke mer. Han ble i tillegg helt taus når han var sur. Kunne vare fra timer, dager, til uker. Ofte uten legit grunn. Visste aldri hvor jeg hadde han. Utrolig slitsomt og utmattende. Sa heller aldri unnskyld for noe. Anonymkode: 07405...0d4 Høres ut som min eksmann. Uutholdelig å ha det slik!!! Kom deg vekk, TS! Anonymkode: 4e0b2...9de 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå