Gå til innhold

Gjensidig oppmerksomhet fra og til en fyr som tydeligvis har dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på flørten med en som tydeligvis har dame, og nå sitter jeg her med så jævlig dårlig samvittighet over henne. Jeg har aldri invitert han hjem, aldri vær intim på noen som helst måte, men det har vært mye flørt på trening, komplementer, han kjørte meg hjem fra butikken en gang. Dere skjønner! Men jeg visste ikke det med dama hans, fordi han legger henne ikke ut noen steder. Det var kompisen hans som tilfeldigvis s det når jeg satt der. Godt at det kom frem!  Hvordan kan jeg avslutte dette med å holde en god tone? Vi går begge to på samme studie, og har mye oppmøter nå så vil helst ikke ødlegge stemninga heller 

Anonymkode: e434d...501

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har då ikkje ansvar for noko som helst her, så ingen grunn til dårleg samvit. 

Bare back stille og rolig ut av heile situasjonen, TS 

Anonymkode: f8d1e...4d9

Skrevet

Da går du over til kun hyggelig. Hvis han flørter så kan du smile høflig men ikke gjengjelde. Prøv å pense samtalen over på noe annet hverdagslig. 

Takk høflig nei til å sitte på steder osv. Hvis han i verste fall konfronterer deg så får du bare si det som det er at det føles feil ut å flørte med noen som har dame. 

Men det er lov å være hyggelig med noen som har dame. Er bare å oppføre seg mot han som du ville gjort om du selv hadde type 

Anonymkode: 3e0c1...904

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...