soppis Skrevet 16. oktober 2022 #1 Skrevet 16. oktober 2022 Hei. flyttet for 2 mnd siden med mine katter (2stk) den ene går ute nå og kommer kun inn for å spise, mens den andre som pleide å være ute 24/7 er blitt innekatt... hun rett og slett nekter å gå ut. Og jeg forstår ikke hvorfor 💀
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #2 Skrevet 16. oktober 2022 Da får den være inne da 🤷🏼♀️ Kanskje den trenger mer tid. Den har det hvertfall trygt den da Anonymkode: 77b1c...e00 1
LittDiva Skrevet 16. oktober 2022 #3 Skrevet 16. oktober 2022 Min ble 18 år og hadde fri tilgang ut hele tiden. Hun løp en gang rundt huset- etter det, ikke tale om hun skulle ut😜. Kunne sitte på terrassen i 5 minutter men kun om jeg var tilstede, det ikke var for varmt, kaldt eller vind i det hele tatt. Tenkte bare at hun var en selvvalgt innekatt😀.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #4 Skrevet 16. oktober 2022 Det er skummelt og nytt. Bare la hun få tid og ta det i hennes tempo. Siden hun er bare inne kan du aktivisere hun litt ekstra denne perioden slik at hun ikke kjeder seg: Anonymkode: b0e98...109
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #5 Skrevet 16. oktober 2022 Du kan også være med hun ut de første gangene når hun virker klar for det. Anonymkode: b0e98...109
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå