Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #1 Skrevet 1. desember 2005 Har du noen fordommer til disse? Hvorfor? Fordi de er dverger? Er de ikke fullverdige hamstre da?
Saeria Skrevet 2. desember 2005 #2 Skrevet 2. desember 2005 En dverghamster er en hamster på lik linje med andre hamstre.
Leo Skrevet 2. desember 2005 #3 Skrevet 2. desember 2005 Jeg ville ha vært litt betenkt dersom jeg traff en mann som holdt dverghamstere ja... Akkurat som min samboer ble betenkt over min lille hund. Etter stund ble han imidlertid klar over at denne lille hunden var akkurat like mye (Eller t.o.m. litt mer..) hund enn hans tidligere hund som etter sigende var en blanding av ulv og sjäfer...
Gjest lurven Skrevet 2. desember 2005 #4 Skrevet 2. desember 2005 har ikke tatt stilling til dverghamsterproblematikken
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #5 Skrevet 2. desember 2005 En dverghamster er en hamster på lik linje med andre hamstre. ← Bare en litt mindre en.
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2005 #6 Skrevet 2. desember 2005 Jeg ville ha vært litt betenkt dersom jeg traff en mann som holdt dverghamstere ja... Akkurat som min samboer ble betenkt over min lille hund. Etter stund ble han imidlertid klar over at denne lille hunden var akkurat like mye (Eller t.o.m. litt mer..) hund enn hans tidligere hund som etter sigende var en blanding av ulv og sjäfer... ← Hvordan kan en hund være mer hund? Trodde det var enten eller jeg...
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2005 #7 Skrevet 2. desember 2005 Det er ikke dverghamstere, det er SMÅ HAMSTERE. Vis respekt!
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 2. desember 2005 #8 Skrevet 2. desember 2005 (endret) Jeg er ikke fordomsfull, men det er jo en kjent sak at dverghamstrene er mer voldelige av seg enn ordinære hamstere. Vil vi ha dem her, når vi tenker oss om? http://www.violenthamsterresarchinstitute.org Endret 2. desember 2005 av Statsmedister
Dagoberta Skrevet 2. desember 2005 #9 Skrevet 2. desember 2005 Jeg synes definitivt hamstere er best når det er litt størrelse på dem.
Wembi Skrevet 2. desember 2005 #10 Skrevet 2. desember 2005 Er det virkelig etiske riktig å sette hamstere opp mot hverandre? De er da vitterlig individualister slik som alle oss mennesker. Av erfaring har jeg både møtt omsorgsfulle og mindre "likandes" hamstre.
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2005 #11 Skrevet 2. desember 2005 De er sinte og umulige å temme... men søte er de, de skal ha for det altså
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #12 Skrevet 3. desember 2005 Jeg har generellt fordommer mot slike kryp jeg...
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #13 Skrevet 3. desember 2005 Har du noen fordommer til disse? Hvorfor? Fordi de er dverger? Er de ikke fullverdige hamstre da? ← Fordommen min går kun på at det lukter j i buret...
Hu i Svingen Skrevet 3. desember 2005 #14 Skrevet 3. desember 2005 Spiller det noen rolle? Treffer aldri på hamstere noe sted uansett...
Gjest *Snart medlem* Skrevet 6. desember 2005 #15 Skrevet 6. desember 2005 Jeg føler ekstra kjærlighet og tilhørighet med dverghamstre, ettersom jeg selv er en liten person på 160 cm.
agbre Skrevet 6. desember 2005 #17 Skrevet 6. desember 2005 Du mener selvsagt kortvokste hamstere, ikke sant. Sånne liker jeg ikke, for det er jo viktig å ikke være annerledes. Det kan bli dyrt for samfunnet hvis man må inn med spesielle hjelpemidler for dem. Finnes det f.eks. standard hjul som de kan løpe i?
Gjest Lilleulv Skrevet 6. desember 2005 #18 Skrevet 6. desember 2005 Har du noen fordommer til disse? Hvorfor? Fordi de er dverger? Er de ikke fullverdige hamstre da? ← Mus!!!
Gjest Gjest_robinie_* Skrevet 6. desember 2005 #19 Skrevet 6. desember 2005 Eg har store fordomma. det e små, hissige, stinka og e totalt uintresserte i kos!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå