Gå til innhold

Hva er sjansen for spontanabort etter man har hørt hjertet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hva er sjansen på det? Jeg fikk en følelse av at jeg ikke er gravid lengre, har ingen smerter eller blødning å såg hjertet slå tidligere denne uken. Men denne følelsen er så sterk å jeg kjenner jeg er veldig bekymret. Skal bestille meg ny privat ul i morgen tidlig. 

Anonymkode: 2d2f4...182

Videoannonse
Annonse
Skrevet

https://datayze.com/miscarriage-chart

vet ikke hvor pålitelig dette er, men jeg brukte det i starten av min graviditet og hjalp litt da jeg var veldig redd for å miste 

Anonymkode: 89a4a...0d8

Skrevet

Sannsynligheten er stor for at det går bra da. Men jeg opplevde det dessverre. Hjertelyd og fint foster i uke 8, ikke noe liv i uke 11 

Anonymkode: 7544f...608

Skrevet

Jeg fikk beskjed av lege om at det kun er 5% sjanse, og den blir mindre og mindre når tiden går. Så veldig stor sjanse for at det går fint❤

Anonymkode: eb61b...0a7

Skrevet

Jeg var på ultralyd i uke 12, hørte hjertet og alt så fint ut men hjertet sluttet å slå i uke 13. Alt kan skje, men viktig å ikke overtenke det.

Anonymkode: 547b8...b8d

Skrevet

Her slo hjertet i uke 8, MA i uke 10, ble oppdaget ved UL i uke 12. Så det er dessverre en risiko der. 

Anonymkode: ee435...338

Skrevet

Jeg var kjempebekymra helt fram til uke 20. Det eneste som funka for meg var ekstra ultralyder og at jeg etter hvert begynte å kjenne liv. Hadde ul i uke 7, 10,12, 15 og 18. To av ukttalydene var private/frivillige, 3 offentlig/ifbm ivf. 

Anonymkode: c08fb...d7d

Skrevet

Det er liten sjanse. Jeg så bankende hjerte i uke 7, men mistet dessverre i uke 10. Ville ventet til etter uke 9 for å ta ultralyd, da mange MA skjer da. Men det er større sjanse for at det går bra! 

Anonymkode: 18500...898

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...