AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #1 Skrevet 16. oktober 2022 Hadde et keisersnitt for 3,5 uke siden. Blødde en god del de første to dagene før det avtok veldig. Etter 1,5 uker sluttet jeg å blø. Har ikke sett antydninger til blod på 2 uker nå. men igår fikk jeg plutselig ekstreme mengder brun utflod(?). Like mye som ved en litt kraftig mens. Har også litt murringer og øm livmor (som jeg antok er pga operasjonssåret i livmoren). Er dette normalt? Klarer ikke å skjønne om det er en del av renselsen, infeksjon i livmoren eller starten på mensen 😖 Tar meg en tur til fastlegen over helga, men ligger nå her å grubler noen med erfaring? 😅 Anonymkode: 4ffcc...3a2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #2 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde et keisersnitt for 3,5 uke siden. Blødde en god del de første to dagene før det avtok veldig. Etter 1,5 uker sluttet jeg å blø. Har ikke sett antydninger til blod på 2 uker nå. men igår fikk jeg plutselig ekstreme mengder brun utflod(?). Like mye som ved en litt kraftig mens. Har også litt murringer og øm livmor (som jeg antok er pga operasjonssåret i livmoren). Er dette normalt? Klarer ikke å skjønne om det er en del av renselsen, infeksjon i livmoren eller starten på mensen 😖 Tar meg en tur til fastlegen over helga, men ligger nå her å grubler noen med erfaring? 😅 Anonymkode: 4ffcc...3a2 Det er jo normalt å blø en del, også at det stopper for å så ta seg opp igjen.. det har noe med at sårakorpen etter morkaken løsner. Mest sannsynlig er det normalt, men sikkert greit å sjekke opp så du er sikker 🥰 Anonymkode: 4ccf6...88c
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #3 Skrevet 16. oktober 2022 Som den over her sier er det vanlig at det plutselig kommer mer blod når skorpen på morkakesåret løsner, så det kan være det. Jeg fikk forøvrig infeksjon i livmora etter fødsel, grunnet morkakerester. Det blødde mer og mer for hver dag, og ble vondere og vondere. Jeg kunne knapt gå, alle former for bevegelse var så vondt at jeg nesten besvimte. Da sykehuset endelig tok meg på alvor så blødde jeg gjennom nattbind på en drøy time, det rant uhemmet.. Ikke at jeg vet om dette er vanlig for infeksjon, men skulle nå bare dele mine erfaringer 😊 Anonymkode: 94613...c97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå