Gå til innhold

Profil på Gaysir

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei på dere.

Opprettet nylig profil på nettstedet Gaysir. Er godt voksen kvinne, så der har jeg vært før. Lenge siden sist, men det er jo nesten bare akkurat de samme der.. Noen virker tilsynelatende å ikke engang ha blitt eldre.. Og det går igjen mye av det samme.

Egentlig har jeg ikke trua på å finne noen der inne som kan være relevant for meg, men en vil jo prøve.

Er det andre skeive på KG som ikke er på Gaysir i det hele tatt? Og har andre erfaringer fra andre sider om det eksisterer noen.

Er det egentlig bare å glemme det? Har intrykk av at det har blitt en side hvor mange søker treff av motsatt kjønn? Hvordan skal det være mulig for meg som er 100% lesbisk da? 

Anonymkode: bffce...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var der tidligere også, men er en stund siden. Det ER mange menn som tar kontakt, så man så skrive ekstremt tydelig i profilen at man IKKE er interessert i menn, så kanskje noen av dem skjønner det (ikke alle)

Men jeg husker jeg likte samfunnet der også, for det var liksom der alle skeive langt tidligere, og jeg fikk masse venner der. 

Anonymkode: 7502d...eb1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel nesten alltid slik. Nå er det jo kommet nye funksjoner der man kan huke av for at man ikke ønsker å bli kontaktet av menn eller at de vises på besøkslisten. Og det er jo bra. 

Hva slags samfun mener du det var der inne sist du var der? Og kanskje relevant hvor du befinner deg i landet også. Jeg bor i sør Norge. 

Skjønner jo at om man f.eks bor i Oslo er mulighetene større for kontakt.

Har du fremdeles kontakt med de du ble kjent med da, og ble det noen hyggelige relasjoner for deg ut av det? 😊

TS 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, samme følelse, alt som før. Ble medlem etter mange år ute, knapt noen endring. Samme folk. Kjedelig side. 

Anonymkode: 4307a...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ble en rask sletting av profilen gitt..  Så hvor, utenom byen, møter dere andre skeive da? 

Utvalget begynner å minke her jeg bor, og aldersmessig også kanskje. Om ikke det er noen 'late bloomers'  en ikke har fått med seg enda. Og tendensen ved å være betatt av feil dame, er jo noe som skjer. Venter fortsatt på den store overraskelsen! ☺️

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...