Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man tar bort opplagte ting som kyss, klem, sex, ta på, erklæringer osv

Vil forholdet kunne overleve?

Ville du ansett deg som kjæreste med en slik person?

Anonymkode: fd586...4fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei hadde ikke blitt med en sånn person

Anonymkode: 812a6...a63

Skrevet

Jeg er i et sånn forhold. Går i parterapi. Hadde nok ikke holdt ut hadde vi ikke hatt barn. Jeg har et ørlite håp om at det skal bli bedre en gang i fremtiden. 

Anonymkode: f8646...d1f

Skrevet

Nei, absolutt ikke. 

Skrevet

Om man tar bort opplagte ting som kyss, klem, sex, ta på, erklæringer osv

Vil forholdet kunne overleve?

Ville du ansett deg som kjæreste med en slik person?

Anonymkode: 669df...aea

Skrevet

Nei. Det hadde aldri fungert for meg. Jeg gir for mye av meg selv i et forhold til at det hadde vært greit for meg.

• Liker 1
Skrevet

Nei

Anonymkode: 96644...16f

• Liker 1
Skrevet

Nei, og det er det jeg går og kjenner på akkurat nå faktisk ettersom en del av disse er falt bort. Alt fysisk kontakt er redusert til sex, alt utenom er uinteressant.  

Anonymkode: 893b4...96f

• Liker 1
Skrevet

Nei det hadde ikke fungert for meg, for meg er disse tingene som gjør noen til min kjæreste

Anonymkode: 2a68e...39d

• Liker 2
Skrevet

Jeg kunne fint levd uten sex, men jeg hadde trengt omsorg i form av fysisk nærhet. Klemmer, sitte inntil, osv.

Skrevet

Leste overskriften. Tenkte bare. "Prøvd varmeteppe"? 🤣

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

mhmm... vansklig å svare på om vi hadde holdt sammen uten nærhet..

men nå er slik at vi kan gå perioder uten å ta på hverandre så kanskje i en kort periode ja etter det kan det hende situasjon blir uholdbar? vet ikke helt...

Anonymkode: 95376...020

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, og det er det jeg går og kjenner på akkurat nå faktisk ettersom en del av disse er falt bort. Alt fysisk kontakt er redusert til sex, alt utenom er uinteressant.  

Anonymkode: 893b4...96f

Da vil du snart miste lysten på sex også for man føler da plutselig redusert til ett sex objekt og at man ikke er bra nok til å bli tatt på uten at det må være sex. 

Anonymkode: 9323c...274

Skrevet

Han jeg datet sist var delvis sånn. Ingen klem når vi traff hverandre på første gang på to uker (faktisk gadd han ikke reise seg opp fra sofaen en gang), jeg burde helst ikke ta på han eller kysse han sånn i hverdagen. Ikke legge hodet mitt på skulderen hans eller holde han i hånden. Vi hadde imidlertid sex, og den var fantastisk. Men når det var over var det ikke snakk om å bli liggende i sengen og småprate eller kose. Når vi skulle sove sammen var det så langt fra hverandre som mulig, han alltid med ryggen til. 

Jeg har forståelse for at folk har ulikt behov for "kos" og berøring. Men for meg ble dette for kaldt. Jeg følte meg ekkel og uønsket, og at jeg bare var bra nok under sex. Jeg følte meg som en belastning, litt som om jeg burde be om unnskyldning for at jeg i det hele tatt var der. 

Det skal sies at han ble bedre etter et år. Men den starten ødela nok mye. Nå er jeg nesten litt bitter fordi neste dame han treffer sikkert ikke trenger å gå gjennom det samme, toleransen hans har liksom økt. Så han kommer til å tenke at jeg var masete, klengete, sensitiv og slitom som reagerte på de tingene. Mens han ikke opplever samme reaksjoner fra henne fordi han oppfører seg annerledes. Argh!

Anonymkode: 90312...451

Skrevet

For meg er ikke dette et kjæresteforhold. Det er sikkert folk som ønsker et fornuftekteskap, men jeg tolker TS sitt innlegg som at man gikk inn i forholdet med kyss og kos og trodde det skulle forbli slik. Å bare fjerne dette etter at man har fått dype følelser og dermed er på en måte "stuck" og blir i forholdet pga at man håper at kosen kommer tilbake. Det er lureri.

Anonymkode: f879f...d9b

Skrevet

Kald/varm oppførsel, eller mangel på varme generelt, er destruktivt.

Det er avhengighetsskapende, da det lille man får er så uendelig godt.

Er bare å komme seg unna. 

Anonymkode: be48e...c11

• Liker 1
Skrevet

Da blir det fort en venn ;) Ikke kjæreste. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kald/varm oppførsel, eller mangel på varme generelt, er destruktivt.

Det er avhengighetsskapende, da det lille man får er så uendelig godt.

Er bare å komme seg unna. 

Anonymkode: be48e...c11

Så bra sagt

• Liker 1
Skrevet
Thessa97 skrev (1 time siden):

Da blir det fort en venn ;) Ikke kjæreste. 

Ja, nemlig. Da er man ikke kjærester lenger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...