AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #1 Skrevet 15. oktober 2022 Er på høstferie med en jeg dater og er fryktelig usikker på om han er interessert eller ikke! Han har kjøpt roser til meg, en gave jeg ønsket og annet han vet vil gjøre meg glad på denne turen. jeg har spandert omtrent all maten da han virker å ha mindre penger enn meg Vi har deilig sex hver dag Han kysser meg og stryker meg på ryggen ute blant folk, men ikke så ofte synes jeg. jeg er mer fysisk enn det han er. Han gir ikke komplimenter han sitter oppe etter jeg har sovnet og ser film og spiser snop han sover til langt på dag mens jeg våkner tidlig I dag ville han ikke ha sex fordi han hadde vondt i magen. Det er vår siste kveld og jeg lurer på om det har noe med at jeg gikk naken foran han uten å skjule meg og at brystene henger litt etter svangerskap og amming. før jeg gikk naken foran han var han fysisk og ville ligge inntil, stryke hånden, ta på foten og han kysset meg et par ganger. nå fikk jeg bare en liten tørr kyss da jeg sa god natt. puppene mine henger ikke så mye som andre er plaget med og er egentlig ganske fine for en med 3 barn. Men de er ikke faste slik som før. nå er jeg usikker på hvordan jeg skal gå videre når vi kommer hjem til hverdagen. om jeg ønsker at dette skal bli et forhold (litt usikker selv), hvordan gjør jeg dette videre da? Anonymkode: 7f0c2...4bf
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 Slapp av det hadde ikke noe med deg å gjøre Anonymkode: 65e88...3d3 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #3 Skrevet 15. oktober 2022 Ikke gi så mye mer enn du får! Anonymkode: 51753...16c 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #4 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slapp av det hadde ikke noe med deg å gjøre Anonymkode: 65e88...3d3 Hvordan det? Anonymkode: 7f0c2...4bf
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #5 Skrevet 15. oktober 2022 Menn har lyst til sporadisk tider. Har ikke noe med deg å gjøre. Kanskje han bare ikke hadde lyst i dag. De styrer ikke dette. Anonymkode: 6dcc9...9b5 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #6 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Menn har lyst til sporadisk tider. Har ikke noe med deg å gjøre. Kanskje han bare ikke hadde lyst i dag. De styrer ikke dette. Anonymkode: 6dcc9...9b5 Er siste kvelden og vi er usikker på når vi kan treffes igjen. Jeg har barnefri annen hver uke og han snakket om at han må jobbe en del fremover (høres ikke det ut som en avvisning?). Samtidig sa han at han gjerne vil treffe meg igjen… eller jeg sa «vi dropper det i dag siden du har vondt i magen. Jeg kan leve lenge på den deilige sexen vi hadde i går. Men håpe vi kan møtes igjen…» og han svarte «selvfølgelig skal vi møtes igjen». Men den nattasussen var tørr altså… følte meg avvist ts. Anonymkode: 7f0c2...4bf
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #7 Skrevet 15. oktober 2022 Hehe typisk kvinne. Jeg kjenner meg SÅ igjen. Tipper det som egentlig skjer er at han ligger i senga og er livredd for å drite seg ut, og gjør alt i sin makt for å late som om han er normal. Men inni seg er det magekramper av dimensjoner og grunnen til at han formulerer seg rart eller gir tørre kyss er fordi han prøver å holde tilbake det han frykter er en kommende eksplosiv diare. Har hørt nok menn i mitt liv fortelle slike historier. Du aner ikke hvor normalt det er blant menn å bokstavelig talt drite seg ut i værst mulige situasjoner. Han har sikkert spist mye snop med kunstig søtning. Da blir det mageknip og driting. Anonymkode: 593bf...7c1 9 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #8 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg har en tendens til å overtolke ting… men samtidig er magefølelsen min ofte rett! Her er jeg veldig usikker på hva han tenker og føler. Er timg som viser interesse og ting som viser mangel på interesse! har ingen hastverk med forhold, da jeg er usikker der selv. Men vil ha en mann i livet mitt som jeg kan treffe å ha det flott med, deilig sex og bare nyte livet. Men jeg vil føle at jeg er bra nok og at han er interessert i meg og kun meg. Blir vel som et forhold, bare uten merkelappen 😂 skal jeg spille hard to get når vi kommer hjem? Ikke ta kontakt? Bente til han inviterer meg? jeg er dårlig på dette ts. Anonymkode: 7f0c2...4bf
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #9 Skrevet 15. oktober 2022 Ikke spill hard to get. Bare vær normal. Si at du liker ham og vil møtes igjen Anonymkode: 14ad9...558 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #10 Skrevet 15. oktober 2022 Nei… mulig han reagerte på spankuleringen. Noen liker at kvinnene skjuler litt til vanlig… Er veldig selvbevisst selv etter at fikk barn. Går aldri uten bh osv. Er slank, men er ikke tyve lengre. En ordentlig mann bryr seg ikke men du har iallefall silt ut en dårlig en isåfall. Anonymkode: 9c53e...121
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #11 Skrevet 15. oktober 2022 Det er lett å vise sitt beste jeg når man dater og ikke er sammen 5-7 dager på rad. Jo lenger man er sammenhengende, jo større er oddsen for at det kommer dårlige dager. Ikke i form av at han ikke liker deg, men at man ikke er i form. Jeg elsker sex, men har en mage som ikke er i form hver dag. Dette er jo ikke fordi jeg ikke tenner på kjæresten, men fordi jeg er dårlig i magen. Hadde vi kun datet kunne jeg hevet innpå en haug med imodium fra morgenen og vært i tipp topp den kvelden. Men det fungerer jo ikke en hel ferieuke. Jeg er sikker på at han synes du er mer enn fin nok. Han er voksen og smart. Han trodde vel ikke at du hadde kroppen til en 25-åring? Anonymkode: 49c99...f9c 4
NiceOrNothing Skrevet 15. oktober 2022 #12 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Er på høstferie med en jeg dater og er fryktelig usikker på om han er interessert eller ikke! Han har kjøpt roser til meg, en gave jeg ønsket og annet han vet vil gjøre meg glad på denne turen. jeg har spandert omtrent all maten da han virker å ha mindre penger enn meg Vi har deilig sex hver dag Han kysser meg og stryker meg på ryggen ute blant folk, men ikke så ofte synes jeg. jeg er mer fysisk enn det han er. Han gir ikke komplimenter han sitter oppe etter jeg har sovnet og ser film og spiser snop han sover til langt på dag mens jeg våkner tidlig I dag ville han ikke ha sex fordi han hadde vondt i magen. Det er vår siste kveld og jeg lurer på om det har noe med at jeg gikk naken foran han uten å skjule meg og at brystene henger litt etter svangerskap og amming. før jeg gikk naken foran han var han fysisk og ville ligge inntil, stryke hånden, ta på foten og han kysset meg et par ganger. nå fikk jeg bare en liten tørr kyss da jeg sa god natt. puppene mine henger ikke så mye som andre er plaget med og er egentlig ganske fine for en med 3 barn. Men de er ikke faste slik som før. nå er jeg usikker på hvordan jeg skal gå videre når vi kommer hjem til hverdagen. om jeg ønsker at dette skal bli et forhold (litt usikker selv), hvordan gjør jeg dette videre da? Anonymkode: 7f0c2...4bf Jeg tenker du muligens er mer involvert enn han er. Fått mer kjærestefølelser. Hadde tenkt mer over den ulike døgnrytmen , å ulikhetene om at du allerede føler han er mindre fysisk enn deg . Enn selve avvisningen ikveld. Den blir jo en bagatell sammenlignet m at du har sovnet alene hver kveld , mens han har spist snop og sett tv . 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #13 Skrevet 16. oktober 2022 Det trenger ikke nødvendigvis å være akkurat fasongen på brystene som er problemet, men kanskje han opplevde den settingen som at du plutselig virker deg mye mer komfortabel rundt ham, og signaliserer at du er klar for hverdagsliv og varig forhold, mens han kan fortsatt være på date-stadiet mentalt, og tenker derfor at det er litt tidlig å bli for avslappet rundt hverandre? Anonymkode: 23ee6...060 3 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #14 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det trenger ikke nødvendigvis å være akkurat fasongen på brystene som er problemet, men kanskje han opplevde den settingen som at du plutselig virker deg mye mer komfortabel rundt ham, og signaliserer at du er klar for hverdagsliv og varig forhold, mens han kan fortsatt være på date-stadiet mentalt, og tenker derfor at det er litt tidlig å bli for avslappet rundt hverandre? Anonymkode: 23ee6...060 Tenker motsatt jeg da. Dere har hatt sex, og sett hverandre nakne fra alle mulige vinkler allerede. Da er det ikke rart å gå naken fra ett sted til ett annet. Det er jo normalen. Man kler seg jo ikke fra soverom til badet... Å sette seg ned alene å se film og spise godis, stå opp mye senere, DET er mer i kategorien veldig avslappet i datingfasen. Det er jo hakket mer likegyldig. Men er egentlig dette en mann du vil ha? Følelsene du kjenner nå, er jo ikke sommerfugler og lykke, det er en dårlig følelse. Og det så tidlig. Spiller ingen rolle hvorfor du får den. Han gir den jo. Anonymkode: 44ed8...816 3 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #15 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en tendens til å overtolke ting… men samtidig er magefølelsen min ofte rett! Her er jeg veldig usikker på hva han tenker og føler. Er timg som viser interesse og ting som viser mangel på interesse! har ingen hastverk med forhold, da jeg er usikker der selv. Men vil ha en mann i livet mitt som jeg kan treffe å ha det flott med, deilig sex og bare nyte livet. Men jeg vil føle at jeg er bra nok og at han er interessert i meg og kun meg. Blir vel som et forhold, bare uten merkelappen 😂 skal jeg spille hard to get når vi kommer hjem? Ikke ta kontakt? Bente til han inviterer meg? jeg er dårlig på dette ts. Anonymkode: 7f0c2...4bf Så nå er det du som er våken etter han har lagt seg og henger på KG. Synes ikke han det er rart når du har lagt deg tidligere enn ham inntil nå? Om du har en surmulende tone fordi han ikke orket sex - kan jeg love deg han mister interessen kjapt. Det er ikke slik at man bestemmer seg for å ha vondt i magen, spiller ingen rolle at dette er deres siste kveld. Anonymkode: e313e...35c 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #16 Skrevet 16. oktober 2022 Han har vel sett brystene dine før hvis dere har hatt masse sex? Kan umulig komme som noen overraskelse på han at de ser ut som de gjør. Min erfaring er at god selvtillit og avslappet forhold til egen kropp tenner menn. Men stol på magefølelsen din! Føles noe "off", så er det ofte det. Virker han fjern og uinteressert når dere kommer hjem, så gå videre! Det er typisk at vi begynner å kjempe for dem da, når vi merker at vi mister dem. Det er så patetisk, men så utrolig lett for. Anonymkode: 774f2...a47
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #17 Skrevet 16. oktober 2022 Enig i at «Må jobbe endel framover» er en avvisning. Anonymkode: a7daf...543 4 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #18 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det trenger ikke nødvendigvis å være akkurat fasongen på brystene som er problemet, men kanskje han opplevde den settingen som at du plutselig virker deg mye mer komfortabel rundt ham, og signaliserer at du er klar for hverdagsliv og varig forhold, mens han kan fortsatt være på date-stadiet mentalt, og tenker derfor at det er litt tidlig å bli for avslappet rundt hverandre? Anonymkode: 23ee6...060 Han sprader naken rundt foran meg 😅 men jeg forstår meg ikke alltid på menn, så mulig…. ts. Anonymkode: 7f0c2...4bf
Paulinetta Skrevet 16. oktober 2022 #19 Skrevet 16. oktober 2022 Du har tre barn sier du, er de tenåringer eller yngre? Det høres ut som om det kan komme godt med med erfaring med tenåringer nemlig, med en mann som allerede på dette tidspunktet i forholdet lever som han gjør. Orker du dette på sikt? Jeg har ikke grunn til å tvile på at han hadde vondt i magen, der er det ingen røde flagg for min del. Men så lite engasjement så tidlig i forholdet.. Stort, rødt flagg! 2
Anonymbrukersåklar Skrevet 16. oktober 2022 #20 Skrevet 16. oktober 2022 Slapp av..ta ting me ro..heilt plutselig har du en ring på fingeren og 4 unga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå