AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #1 Skrevet 15. oktober 2022 Har Teoritentamen appen, så øver mye på den. så har prøvd meg noen ganger på trafikkstasjon, men jeg stryker, har også prøvd meg med tilrettelagt prøve (muntlig) et par ganger, men heller ikke her har jeg ikke bestått. Begynner å miste motet og selvtillit. Hvordan kan jeg bestå prøva? Begynner nesten å tro at jeg ikke skal ha lappen.. er 36 år forresten, så hadde vært kjekt med lappen snart🙏🙌 Anonymkode: fe698...118
PITTY Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 Veien til førerkortet. Bok, mer innsyn. Hvis du orker.. Du har min medfølelse, ikke kult i det hele tatt det der.
Helene Skrevet 15. oktober 2022 #3 Skrevet 15. oktober 2022 Les, og få en person til å stille deg spørsmål. Da jeg fikk lappen, min far satt på øvelseskjøring, og spurte meg ut. Praksis er noen ganger bedre enn bok. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #4 Skrevet 15. oktober 2022 PITTY skrev (33 minutter siden): Veien til førerkortet. Bok, mer innsyn. Hvis du orker.. Du har min medfølelse, ikke kult i det hele tatt det der. Får dessverre ikke til å lese heller, har lese og skrive vansker, pluss adhd😬🤨 dårlig kombo.. føler jeg kan lese en linje 50 ganger🤦🏼♀️ Anonymkode: fe698...118
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #5 Skrevet 15. oktober 2022 Helene skrev (30 minutter siden): Les, og få en person til å stille deg spørsmål. Da jeg fikk lappen, min far satt på øvelseskjøring, og spurte meg ut. Praksis er noen ganger bedre enn bok. Samboer gjør det noen ganger på meg, men føler jeg ikke klarer å svare på spørsmåla, selv om jeg veit svara veldig godt🙃🤔 Anonymkode: fe698...118
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #6 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Får dessverre ikke til å lese heller, har lese og skrive vansker, pluss adhd😬🤨 dårlig kombo.. føler jeg kan lese en linje 50 ganger🤦🏼♀️ Anonymkode: fe698...118 Da må du gjøre noe mer aktivt. Feks skrive. Skriv spørsmålet og svaret på en lapp. Klistre lapp på mobilen og les hver gang du skal bruke mobilen. Du sier du kan lese en linje 50 gang. Men det gjelder fra du er lei av å lese. Så du trenger hyppige pauser. Anonymkode: 9f028...219
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #7 Skrevet 16. oktober 2022 1. Gå gjennom alle kapitlene på teoritentamen.no - noter i kladdebok 2. Start å ta prøver, gå gjennom alle feil, skriv de ned og repeter 3. Fortsett å ta prøver på teoritentamen.no 4. Gå i gjennom alle eksempler på teoritentamen. no 5. Ta skiltprøver 6. Fortsett å ta prøver og noter, lær av feilene og repeter. Tok med 2 mnd med intens lesing, men nå sitter det og bestod på første forsøk. 👏Lykke til, heier på deg👏 Anonymkode: 5ea70...a27
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #8 Skrevet 17. oktober 2022 Bruk lydbokfunksjonen på teoritentamen appen. Og les i tillegg. Ser du skriver at du har skrive og lesevansker men litt lesing på spesifikke ting kanskje du kan få til. Om du hører noe i lydboken også leser på det. Og les boka i appen. Ikke bare ta prøvene. Jeg er også voksen å tok teori og oppkjøring for et år siden. Har holdt på i evigheter med den lappen, til slutt bare droppet jeg det (hadde kun teori og oppkjøring igjen, ingen motivasjon til å ta teorien) en periode før jeg startet på igjen i fjor sommer. Lykke til, det er deilig å ha lappen !! Anonymkode: 16967...ba5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå