AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #1 Skrevet 15. oktober 2022 Hei, Jeg er gravid for første gang og har kommet til uke 6 eller 7. En smule usikker på regningen… Men jeg har altså ingen symptomer egentlig. Jeg er veldig trøtt og har såre brystvorter bare. Men ingen kvalme eller noen overveldende følelse av å være gravid… blir så bekymret for at det er dødt inni der. Ikke hatt noen blødninger. Anonymkode: 5d972...2bc
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei, Jeg er gravid for første gang og har kommet til uke 6 eller 7. En smule usikker på regningen… Men jeg har altså ingen symptomer egentlig. Jeg er veldig trøtt og har såre brystvorter bare. Men ingen kvalme eller noen overveldende følelse av å være gravid… blir så bekymret for at det er dødt inni der. Ikke hatt noen blødninger. Anonymkode: 5d972...2bc Hadde null symptomer frem til uke 24 når magen kom. Alle graviditeter er forskjellige. Anonymkode: 0103d...28d 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #3 Skrevet 15. oktober 2022 Null symptomer fram til uke 8-9 her. Det er ganske vanlig ♥️ Anonymkode: de21d...6aa
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #5 Skrevet 15. oktober 2022 Har ikke hatt symptomer med unntak av litt ømme bryster i starten. Er 33 uker nå og alt er helt fint. Pris deg heller lykkelig over å slippe plager 😛 Anonymkode: e1688...df6
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #6 Skrevet 16. oktober 2022 Det første trimester for meg var uten store symptomer. Det eneste jeg hadde var blødninger, og det er jo helst et "symptom" man ikke vil ha. Var livredd for spontanabort hver gang. Anonymkode: ba14f...8fb
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #7 Skrevet 16. oktober 2022 Hadde lettere symptomer frem til uke 6, etter det har jeg bare vært litt sliten/lettere stresset. Har også vært veldig redd for MA, spesielt når man leser om alle som kjenner på alle mulige ting, men er i uke 15 nå og fått bekreftet at alt er helt fint med bebis. Så prøv å slapp av selv om det er vanskelig, jeg fikk streng beskjed om å nyte svangerskapet videre og være glad for at jeg er i såpass fin form som jeg er Anonymkode: 1c1cd...c2f
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #8 Skrevet 16. oktober 2022 Ømme brystvorter og trøtthet er jo symptomer Anonymkode: 6ca52...cfd
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #9 Skrevet 16. oktober 2022 Du har jo to symptomer. Jeg blir ikke overasket om du egentlig har flere også. Selv hadde jeg lite symptomer den tiden. Var livredd for både SA og MA. Så fikk jeg plutselig masse kvalme, før den like brått forsvant uken etterpå igjen. Jeg ble ikke mindre bekymret, men alt var fint med den i magen på ultralyd i uke 12. Anonymkode: b7714...30c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå