AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #1 Skrevet 15. oktober 2022 Har vært på høstferie til min bror, svigerinne og nevø på 14 år. Sist jeg var her i sommerferien var gutten ute med venner hele tiden og hadde venner på besøk. Men nå har han fått seg kjæreste og er bare med henne. I går kom noen naboer over som også har en gutt på 14. Guttene har bestandig spilt playstation eller noe sammen før når de er på besøk, men i går lå min nevø bare oppi sofaen med kjæresten hele tiden. Er dette vanlig? Blir litt bekymret over at han mister venner pga dette. Anonymkode: 29432...2df
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 Dette er ikke noe du trenger å tenke på. Regner med han har foreldre som følger han opp. Anonymkode: 3c23b...865 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #3 Skrevet 15. oktober 2022 Det er vel opp til han selv hvem han vil henge med? Anonymkode: fd44c...d80 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #4 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har vært på høstferie til min bror, svigerinne og nevø på 14 år. Sist jeg var her i sommerferien var gutten ute med venner hele tiden og hadde venner på besøk. Men nå har han fått seg kjæreste og er bare med henne. I går kom noen naboer over som også har en gutt på 14. Guttene har bestandig spilt playstation eller noe sammen før når de er på besøk, men i går lå min nevø bare oppi sofaen med kjæresten hele tiden. Er dette vanlig? Blir litt bekymret over at han mister venner pga dette. Anonymkode: 29432...2df Dette er ikke noe du trenger å tenke på og ja det er faktisk vanlig! Anonymkode: 43595...389 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #6 Skrevet 16. oktober 2022 Helt vanlig Anonymkode: 1eb0e...bcd 1
Gjest tullerikke Skrevet 16. oktober 2022 #8 Skrevet 16. oktober 2022 Og dette er ditt problem fordi?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #9 Skrevet 16. oktober 2022 du har da ingenting med dette og gjøre. familien hans har sikker kontroll Anonymkode: 808e9...6ef 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #10 Skrevet 16. oktober 2022 Helt vanlig. Anonymkode: c6b09...a1d
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #11 Skrevet 16. oktober 2022 Helt vanlig, akkurat vært på helgetur med mange 14-15 åringer i forbindelse med en idrett og det er mange der som har kjæreste de henger mye med, det er ikke unormalt og jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Anonymkode: 4e197...d82
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 16. oktober 2022 #12 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dette er ikke noe du trenger å tenke på. Regner med han har foreldre som følger han opp. Anonymkode: 3c23b...865 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Dette er ikke noe du trenger å tenke på og ja det er faktisk vanlig! Anonymkode: 43595...389 tullerikke skrev (11 timer siden): Og dette er ditt problem fordi? AnonymBruker skrev (4 minutter siden): du har da ingenting med dette og gjøre. familien hans har sikker kontroll Anonymkode: 808e9...6ef Ja, gud forby at tanter skal bry seg om nevøene sine. Unger trenger faktisk at andre enn foreldrene deres bryr seg, selv om de har gode foreldre. At TS bryr seg om nevøen sin er da virkelig ikke noe å være negativ til. Men ja, dette er nok ganske vanlig. Det er naturlig å ville være sammen hele tida når man er forelska, enten man er 14 eller 40. Samtidig er dette snakk om barn, og de voksne skal ikke behandle dette som et voksent forhold. Dette forholdet kommer jo neppe til å vare særlig lenge, og det er jo greit at de voksne oppfordrer barna til å gjøre andre ting også, ellers kan det bli veldig ensomt når forholdet tar slutt.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #13 Skrevet 16. oktober 2022 Anonymus Notarius skrev (6 minutter siden): Ja, gud forby at tanter skal bry seg om nevøene sine. Unger trenger faktisk at andre enn foreldrene deres bryr seg, selv om de har gode foreldre. At TS bryr seg om nevøen sin er da virkelig ikke noe å være negativ til. Men ja, dette er nok ganske vanlig. Det er naturlig å ville være sammen hele tida når man er forelska, enten man er 14 eller 40. Samtidig er dette snakk om barn, og de voksne skal ikke behandle dette som et voksent forhold. Dette forholdet kommer jo neppe til å vare særlig lenge, og det er jo greit at de voksne oppfordrer barna til å gjøre andre ting også, ellers kan det bli veldig ensomt når forholdet tar slutt. Er helt greit å bry seg om det var noe virkelig bekymringsverdig. Dette er en bagatell som det absolutt ikke er nødvendig for ei tante å skrive innlegg om på Kvinneguiden. Dette er ikke et problem og ikke noe ei tante trenger å bry seg hverken om eller med. Anonymkode: 3c23b...865 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #14 Skrevet 16. oktober 2022 Anonymus Notarius skrev (3 minutter siden): Ja, gud forby at tanter skal bry seg om nevøene sine. Unger trenger faktisk at andre enn foreldrene deres bryr seg, selv om de har gode foreldre. At TS bryr seg om nevøen sin er da virkelig ikke noe å være negativ til. Men ja, dette er nok ganske vanlig. Det er naturlig å ville være sammen hele tida når man er forelska, enten man er 14 eller 40. Samtidig er dette snakk om barn, og de voksne skal ikke behandle dette som et voksent forhold. Dette forholdet kommer jo neppe til å vare særlig lenge, og det er jo greit at de voksne oppfordrer barna til å gjøre andre ting også, ellers kan det bli veldig ensomt når forholdet tar slutt. Det regulerer de selv. Gode vennskap består uansett hvor lenge det er siden man så hverandre. Hadde en far som prøvde å stikke kjepper i hjulene på meg og kjæresten. Og hadde samme innstilling som seg. Valgte å følge hjertet istedet, så har ikke god kontakt med far idag. Mine barn har hatt mange kjærester oppigjennom oppveksten og jeg behandler det seriøst og er glad på deres vegne Anonymkode: a4b6b...3f7
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 17. oktober 2022 #15 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det regulerer de selv. Gode vennskap består uansett hvor lenge det er siden man så hverandre. Hadde en far som prøvde å stikke kjepper i hjulene på meg og kjæresten. Og hadde samme innstilling som seg. Valgte å følge hjertet istedet, så har ikke god kontakt med far idag. Mine barn har hatt mange kjærester oppigjennom oppveksten og jeg behandler det seriøst og er glad på deres vegne Anonymkode: a4b6b...3f7 Handler vel ikke om å "stikke kjepper i hjulene", men anerkjenne at det er snakk om barn og ikke et voksent kjæresteforhold. Noen lar jo barna nærmest leve som samboere fra de er svært unge tenåringer.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #16 Skrevet 17. oktober 2022 Grunnen til at jeg er bekymret er at han har ikke mange venner fra før. Så han burde være litt med de også Anonymkode: 29432...2df
Kaneel Skrevet 17. oktober 2022 #17 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Grunnen til at jeg er bekymret er at han har ikke mange venner fra før. Så han burde være litt med de også Anonymkode: 29432...2df Tydeligvis har han status nok til å få dame som 14 åring så da kan du nok roe ned fletta di
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #18 Skrevet 17. oktober 2022 Trist du ikke har vært ung og forelsket selv, TS, siden du ikke vet hvordan det er.. Det var det mest fantastiske på jord! Den første kjærligheten ❤❤❤ Anonymkode: 7e26f...407
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #19 Skrevet 17. oktober 2022 Anonymus Notarius skrev (15 timer siden): Ja, gud forby at tanter skal bry seg om nevøene sine. Unger trenger faktisk at andre enn foreldrene deres bryr seg, selv om de har gode foreldre. At TS bryr seg om nevøen sin er da virkelig ikke noe å være negativ til. Men ja, dette er nok ganske vanlig. Det er naturlig å ville være sammen hele tida når man er forelska, enten man er 14 eller 40. Samtidig er dette snakk om barn, og de voksne skal ikke behandle dette som et voksent forhold. Dette forholdet kommer jo neppe til å vare særlig lenge, og det er jo greit at de voksne oppfordrer barna til å gjøre andre ting også, ellers kan det bli veldig ensomt når forholdet tar slutt. Neida venner er nok der også etter det blir slutt, ellers er de ikke mye til venner Anonymkode: 1eb0e...bcd
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #20 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Grunnen til at jeg er bekymret er at han har ikke mange venner fra før. Så han burde være litt med de også Anonymkode: 29432...2df Men, er dette noe du trenger å tenke på? Har han ikke oppegående foreldre? Anonymkode: 3c23b...865
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå