AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #1 Skrevet 15. oktober 2022 Inspirert av den andre incel tråden «Slik burde kvinner være. Les». Her er min liste på hvordan menn burde være 😏 Utseende: 1. Trene hver dag, helst morgen og kveld. Veltrent menn er sexy. 2. Ha fint velstelt skjegg 3. Rense ansikt morgen og kveld. Dette er ikke en damegreie, menn må også vaske seg trossalt. 4. Daglig dusj 5. Bleke tennene jevnlig og gå til tannlegen månedlig for en sjekk. Fint smil trenges å ta vare på. 6. Gå og ta spraytan ukentlig. Solbrun hud er nice 7. Gå til frisør annen hver uke. Jeg liker at frisyren holder seg lik hele tiden. 8. Dra til salong og få hendene og neglene stelt. Menn kan også ta vare på hendene. 9. Dra til klinikk ukentlig og få ansiktsbehandlinger og kroppsmassasje. 10. Ha nytt antrekk hver dag. 11. Shave underlivet ukentlig 12. Bruke bodylotion. Generelt: 1. Ta meg med ut på en ukentlig date på fin restaurant. 2. Kjøpe blomsterbukett til meg hver fredag. 3. Skjemme meg bort med dyre smykker, gaver og sko. 4. Sex hver dag 5. Lage meg frokost på senga hver morgen 6. Stå for middagen. 7. Ta meg med på ferie til utlandet en gang i måneden. Elsker å reise! 8. Ha en godt betalt jobb. 9. Ha god smak på vin 10. Fri til meg. Hvis ikke er det over og ut Hvor finner jeg denne mannen? Er du kanskje han? 😇😇 Og lista er lang! Hvilke krav har dere andre her? 😂 Anonymkode: af7b9...723 6 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 Og ja så klart må han være en flørtende romantiker i en ellers kjedelig hverdag! Anonymkode: af7b9...723 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #4 Skrevet 15. oktober 2022 Det ble tynt med svar. ha ha ha... Anonymkode: 51c1d...554
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #5 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg vil gjerne stryke (shave bort) skjegg fra den lista. Anonymkode: bc52e...2e0
Blueberrymuffin Skrevet 15. oktober 2022 #6 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Inspirert av den andre incel tråden «Slik burde kvinner være. Les». Her er min liste på hvordan menn burde være 😏 Utseende: 1. Trene hver dag, helst morgen og kveld. Veltrent menn er sexy. 2. Ha fint velstelt skjegg 3. Rense ansikt morgen og kveld. Dette er ikke en damegreie, menn må også vaske seg trossalt. 4. Daglig dusj 5. Bleke tennene jevnlig og gå til tannlegen månedlig for en sjekk. Fint smil trenges å ta vare på. 6. Gå og ta spraytan ukentlig. Solbrun hud er nice 7. Gå til frisør annen hver uke. Jeg liker at frisyren holder seg lik hele tiden. 8. Dra til salong og få hendene og neglene stelt. Menn kan også ta vare på hendene. 9. Dra til klinikk ukentlig og få ansiktsbehandlinger og kroppsmassasje. 10. Ha nytt antrekk hver dag. 11. Shave underlivet ukentlig 12. Bruke bodylotion. Generelt: 1. Ta meg med ut på en ukentlig date på fin restaurant. 2. Kjøpe blomsterbukett til meg hver fredag. 3. Skjemme meg bort med dyre smykker, gaver og sko. 4. Sex hver dag 5. Lage meg frokost på senga hver morgen 6. Stå for middagen. 7. Ta meg med på ferie til utlandet en gang i måneden. Elsker å reise! 8. Ha en godt betalt jobb. 9. Ha god smak på vin 10. Fri til meg. Hvis ikke er det over og ut Hvor finner jeg denne mannen? Er du kanskje han? 😇😇 Og lista er lang! Hvilke krav har dere andre her? 😂 Anonymkode: af7b9...723 Høres ut som oppskriften på en Paradise Hotel/Ex on the Beach klyse. Tror ikke dette er noe de fleste forbinder med mann, heldigvis. 11 1 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #7 Skrevet 15. oktober 2022 Han må selvsagt vært både vaktmester, snekker, elektriker, rørlegger og mekaniker. Samt kjøpe bil til meg og vaske den hver uke. Skifte dekk, måke snø, klippe gress og ta all nattevåk med fremtidige barn. Han må dessuten elske å ha det rent og ryddig slik at han anser det som hobby å holde orden i hjemmet. Han har ikke sterke meninger om hvordan vårt hjem skal være, så jeg har full bestemmelsesrett både over hvor vi skal bo og hvordan vi skal ha det. Anonymkode: 2df71...ff4 7 2 3
MyMichelle Skrevet 15. oktober 2022 #8 Skrevet 15. oktober 2022 Han må kjøpe VIP-billetter til meg til de konsertene og festivalene jeg vil på, og bli med selv uten å drikke seg full. Og han må like å se Maskorama sammen med meg 😂 4
MyMichelle Skrevet 15. oktober 2022 #9 Skrevet 15. oktober 2022 Blueberrymuffin skrev (5 minutter siden): Høres ut som oppskriften på en Paradise Hotel/Ex on the Beach klyse. Tror ikke dette er noe de fleste forbinder med mann, heldigvis. Er jo som «svar» på den tråden om hvordan damer skal være. Begge like ekstreme. Jeg synes denne er morsom. 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #11 Skrevet 15. oktober 2022 Hørtes ut som en ung alenemors drøm det der 🎂 Anonymkode: df889...15d 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #12 Skrevet 15. oktober 2022 Stryk vekk 'sex hver dag' fra lista. Anonymkode: 3dec2...828 3
Jdz Skrevet 15. oktober 2022 #13 Skrevet 15. oktober 2022 Har ikke orket å lese den andre tråden bare av å se tittelen, og jeg skjønner at dette ikke er seriøst ment, men en del av punktene på denne lista er jo egentlig ikke for mye å forvente. 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #14 Skrevet 15. oktober 2022 Jdz skrev (1 minutt siden): Har ikke orket å lese den andre tråden bare av å se tittelen, og jeg skjønner at dette ikke er seriøst ment, men en del av punktene på denne lista er jo egentlig ikke for mye å forvente. Samme her. Skjønner ikke at folk gidder på svarer på den så den får så mye opperksomhet. Han fyren har mest sannsynlig ikke sans på damene han søker, han er bare ute etter å lager kvalme fordi han er bitter. Anonymkode: bc52e...2e0
norw Skrevet 15. oktober 2022 #15 Skrevet 15. oktober 2022 Mardina skrev (6 minutter siden): Ikke mat trollet! 😂 👌
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #16 Skrevet 15. oktober 2022 Han skal ha høy utdannelse, men ikke sette sin karriere foran min. Han skal være belest og bereist, og en interessant samtalepartner. Han skal ha mye, jordnære verdier, men ikke være redd for å jage innbruddstyver om de dukker opp. Og, kanskje det viktigste, om det har snødd om natten skal han stå opp grytidlig å måke snø, så jeg kan komme meg tørrskodd på jobb. At han alltid er velkledd, velstelt og presentabel, selv i sofaen hjemme, tar jeg som en selvfølge. Anonymkode: 646dd...c0d 5
Bacteria Skrevet 15. oktober 2022 #17 Skrevet 15. oktober 2022 Han må ikke røyke, drikke eller snuse, men ikke si noe på at jeg gjør det. Han må være kjørbar til enhver tid. Og selvfølgelig, være minimum 1,85. 😇 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #18 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg synes at menn skak sette min karrieren og min lykke over sin egen. Alltid stille opp for meg, men ikke vente noe tilbake. Lage mat, og holde huset rygging og vaska uten at jeg må minne han på det. Anonymkode: bc52e...2e0 1 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #19 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Inspirert av den andre incel tråden «Slik burde kvinner være. Les». Her er min liste på hvordan menn burde være 😏 Utseende: 1. Trene hver dag, helst morgen og kveld. Veltrent menn er sexy. enig 2. Ha fint velstelt skjegg enig 3. Rense ansikt morgen og kveld. Dette er ikke en damegreie, menn må også vaske seg trossalt. ja gjerne 4. Daglig dusj skal han trene to ganger per dag bør han vel trene to ganger daglig? 5. Bleke tennene jevnlig og gå til tannlegen månedlig for en sjekk. Fint smil trenges å ta vare på. nnnei, helt unødvendig 6. Gå og ta spraytan ukentlig. Solbrun hud er nice grøss og gru, nei virkelig ikke 7. Gå til frisør annen hver uke. Jeg liker at frisyren holder seg lik hele tiden. klippemaskin funker 8. Dra til salong og få hendene og neglene stelt. Menn kan også ta vare på hendene. Unødvendig, menn evner også å bruke en neglefil og kan stelle hender og føtter selv, men ja, stelles må de. 9. Dra til klinikk ukentlig og få ansiktsbehandlinger og kroppsmassasje. tull 10. Ha nytt antrekk hver dag. nei 11. Shave underlivet ukentlig ja, eller vokse 12. Bruke bodylotion. Kun hvis han har tørr hud. Generelt: 1. Ta meg med ut på en ukentlig date på fin restaurant. Nei, trengs ikke så ofte 2. Kjøpe blomsterbukett til meg hver fredag. Nei fysj 3. Skjemme meg bort med dyre smykker, gaver og sko. Nja, liker ikke overforbruk. 4. Sex hver dag neitakk, ikke hver dag 5. Lage meg frokost på senga hver morgen grøss nei, jeg spiser ikke på morgenen. Periodisk faste for den mest definerte kroppen og beste helsen - på oss begge 6. Stå for middagen. Av og til i hvert fall 7. Ta meg med på ferie til utlandet en gang i måneden. Elsker å reise! Tre fire ganger i året er passe. Men han trenger hverken å bli med eller å betale, så lenge han aksepterer at JEG tenker å reise 8. Ha en godt betalt jobb. Det er jo fint, men ikke et krav 9. Ha god smak på vin det er en fordel, men avholds kan også funke. Bare ikke en fjott som kun drikker rusbrus og sprit eller dritt-vin 10. Fri til meg. Hvis ikke er det over og ut Ja, hvis det skal være liv laga i mer enn max to år. Hvor finner jeg denne mannen? Er du kanskje han? 😇😇 Og lista er lang! Hvilke krav har dere andre her? 😂 Anonymkode: af7b9...723 Anonymkode: 4e3e7...c32
Hmmmmmm Skrevet 15. oktober 2022 #20 Skrevet 15. oktober 2022 Også er det meg da, som syns Otto Sinnasnekkeren er sexy som fy🥵🤩🤌 Han holder i massevis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå