AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #1 Skrevet 15. oktober 2022 Har bare testet ut "match" i noen dager aldri prøvd noen dating-apper tidligere. Har rett og slett null peiling på hvilken som app som brukes mest/er best? 😅 Anonymkode: 714d4...b50
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 Gidder ikke noe annet enn tinder, fordi den kan filtere ut alle menna du ikke er interessert i, så du ikke ender opp med full matboks med motbydelige meldinger av menn du ikke er interessert i. Anonymkode: 69b5c...795
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #3 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Gidder ikke noe annet enn tinder, fordi den kan filtere ut alle menna du ikke er interessert i, så du ikke ender opp med full matboks med motbydelige meldinger av menn du ikke er interessert i. Anonymkode: 69b5c...795 Ser den, men er ikke tinder brukt mest som en litt useriøs one night stand app. Vil helst møte noen som er ute etter noe mer. Er en mann foresten. Anonymkode: 714d4...b50
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #4 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser den, men er ikke tinder brukt mest som en litt useriøs one night stand app. Vil helst møte noen som er ute etter noe mer. Er en mann foresten. Anonymkode: 714d4...b50 8/10 kvinner, er ute etter noe seriøst, også på Tinder. Anonymkode: e0df0...cb8 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #5 Skrevet 15. oktober 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: 8/10 kvinner, er ute etter noe seriøst, også på Tinder. Anonymkode: e0df0...cb8 Problemet er at damene på tinder alle vil ha de samme mennene der. Da kan man jo spørre seg hvor "seriøst" det er Anonymkode: c1ed7...2f9
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #6 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 8/10 kvinner, er ute etter noe seriøst, også på Tinder. Anonymkode: e0df0...cb8 Ja, veit ikke om det har så mye å si hvilke apper man bruker sånn sett egentlig. Tror man finne seriøse og useriøse folk overalt. Anonymkode: 69b5c...795
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #7 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser den, men er ikke tinder brukt mest som en litt useriøs one night stand app. Vil helst møte noen som er ute etter noe mer. Er en mann foresten. Anonymkode: 714d4...b50 Som mann er du stort sett sjanseløs uansett, ettersom omtrent alle kvinner går etter de samme få mennene. Men man gå der damene er om man vil ha sjans i det hele tatt, og det er på Tinder. Match har jeg ingen tro på. Og husk at du må ha gode bilder. Det holder ikke med en selfie fra badet og et bilde fra 2009 der du skåler med gutta. Anonymkode: 417f5...80a
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #8 Skrevet 15. oktober 2022 Prøv å ikke ta de samme kleine bildene som alle andre. Hvordan ville DU har presentert deg om det ikke var en "mal" på det? Bare hold det litt kort, og vis hvem du er uten å prøve å sjekke av "bokser" som du tror kvinner vil ha sjekka av. Det er ikke sånn det funker. Anonymkode: 69b5c...795
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #9 Skrevet 15. oktober 2022 Vel. Jeg er kvinne og jeg møtte noen fine menn på sukker. Men veldig få folk der fra min landsdel så tipper jeg prøver Tinder nå. Anonymkode: dfb37...f88
Rosakatt Skrevet 16. oktober 2022 #10 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Problemet er at damene på tinder alle vil ha de samme mennene der. Da kan man jo spørre seg hvor "seriøst" det er Anonymkode: c1ed7...2f9 De er jo seriøse selv om de tilfeldigvis skulle bli betatt av de samme mennene. Man vil jo helst, ha en man liker for seg selv, men det er jo ikke mulig å bli enig på forhånd med alle andre damer, om at han der er min. Men ja, mye mer konkuranse blir det, så ferre får det seriøse utfallet de håper på 😕 Naturen, forferdelig sted, med fin utsikt 😅 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #11 Skrevet 16. oktober 2022 Rosakatt skrev (5 minutter siden): De er jo seriøse selv om de tilfeldigvis skulle bli betatt av de samme mennene. Man vil jo helst, ha en man liker for seg selv, men det er jo ikke mulig å bli enig på forhånd med alle andre damer, om at han der er min. Men ja, mye mer konkuranse blir det, så ferre får det seriøse utfallet de håper på 😕 Naturen, forferdelig sted, med fin utsikt 😅 Nettopp. Kvinner er ikke useriøse bare fordi de ønsker å velge de som de synes er mest attraktive. Det er faktisk det mest ekte man kan gjøre. Anonymkode: 69b5c...795 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #12 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): 8/10 kvinner, er ute etter noe seriøst, også på Tinder. Anonymkode: e0df0...cb8 Den er go får teste ut tinder 👌. Skal prøve så godt jeg kan å ikke ta dårlige og kleine bilder, samt holde tekst kort, enkelt og orginalt. Takk for tipsene folkens. Anonymkode: 714d4...b50
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #13 Skrevet 16. oktober 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Nettopp. Kvinner er ikke useriøse bare fordi de ønsker å velge de som de synes er mest attraktive. Det er faktisk det mest ekte man kan gjøre. Anonymkode: 69b5c...795 Jeg mener det er useriøst å ikke ha noe selvinnsikt. Å tro at man kan få en av de få mennene for noe mer enn sex uten å være tilsvarende attraktiv selv. Anonymkode: c1ed7...2f9
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #14 Skrevet 16. oktober 2022 Har prøvd Badoo og Happn, og syntes Tinder hadde best utvalg av menn. Har dog slettet appen nå fordi jeg fant ut at jeg vil heller møte noen irl. Så dumt å velge bort en fyr fordi han ikke ser så bra ut. Han kan ha en skikkelig bra personlighet. Derfor prøver jeg heller den god gammeldagse måten å date på. Jeg tror menn sliter med å likes fordi kvinner er kanskje litt mer selektive? Jeg. I hvertfall det, så kan tenke meg at det gjelder andre kvinner også. Jeg fikk mange likes, en overvekt av de var fra menn som var alt fra 1-5 utseendemessig, mens jeg vil jo minst ha en 7. Anonymkode: f2daf...ad3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #15 Skrevet 16. oktober 2022 Skriv noe i bioen i alle fall! tomme bioer fører til at i alle fall jeg sveiper venstre veldig fort. Trenger ikke å stå så mye, men gjerne noe man kan snakke om i en åpningsreplikk 😊 Anonymkode: b0ca0...835
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #16 Skrevet 17. oktober 2022 Rosakatt skrev (På 16.10.2022 den 4.02): De er jo seriøse selv om de tilfeldigvis skulle bli betatt av de samme mennene. Man vil jo helst, ha en man liker for seg selv, men det er jo ikke mulig å bli enig på forhånd med alle andre damer, om at han der er min. Men ja, mye mer konkuranse blir det, så ferre får det seriøse utfallet de håper på 😕 Naturen, forferdelig sted, med fin utsikt 😅 Se for deg at du er en attraktiv mann som får plenty av tilbud fra damer. Hva ville du gjort da? Slått deg ned med den første som tar kontakt med deg, eller hatt det litt moro med så mange som mulig? Anonymkode: 5001c...758
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #17 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Se for deg at du er en attraktiv mann som får plenty av tilbud fra damer. Hva ville du gjort da? Slått deg ned med den første som tar kontakt med deg, eller hatt det litt moro med så mange som mulig? Anonymkode: 5001c...758 Du er med å bringe en stereotyp holdning videre. Attraktive menn er forskjellige, og kan være like forholds,og familierelatert som alle andre. "så mange som mulig", er en holdning som tilhører en spesiell gruppe. Anonymkode: e0df0...cb8 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #18 Skrevet 17. oktober 2022 On 10/16/2022 at 4:08 AM, AnonymBruker said: Nettopp. Kvinner er ikke useriøse bare fordi de ønsker å velge de som de synes er mest attraktive. Det er faktisk det mest ekte man kan gjøre. Anonymkode: 69b5c...795 For all del. Gå for de mest attraktive men ikke kom gråtende hvis han bare bruker deg for sex Anonymkode: 72961...9b4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #19 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For all del. Gå for de mest attraktive men ikke kom gråtende hvis han bare bruker deg for sex Anonymkode: 72961...9b4 Det du sier her er at de mest attraktive mennene bare er ute etter sex? Er ikke det veldig dømmende mot attraktive menn? Anonymkode: 9f9a8...b86 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #20 Skrevet 17. oktober 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det du sier her er at de mest attraktive mennene bare er ute etter sex? Er ikke det veldig dømmende mot attraktive menn? Anonymkode: 9f9a8...b86 Absolutt ikke. For menn kan fint finne på å slumme litt rundt, altså å ligge med mindre attraktive damer uten å gidde forplikte seg. Og jeg unner dem all suksessen de kan få. Har selv meldt meg ut av markedet og godt er det. Så får de gutta heller slite med dere. Anonymkode: 72961...9b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå