Gå til innhold

Barnevennlig hotell Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta med 10 åringen på TIX konsert i jan 2023. Trenger tips til rimelige, barnevennlige hotell i nærheten av Oslo Spektrum. Tenker 2 netter. 

Med barnevennlig mener jeg tilgang til tv/Internett, barnevennlig frokost (kanskje egen buffé for barn), et inngangsparti som sier "her er det gøy for barna ", helst i gåavstand til spektrum og bussterminal, sist vi var på hotell var hun baby, og vi var på ferie i Danmark 2 netter. 

Anonymkode: e65ff...de4

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skal ta med 10 åringen på TIX konsert i jan 2023. Trenger tips til rimelige, barnevennlige hotell i nærheten av Oslo Spektrum. Tenker 2 netter. 

Med barnevennlig mener jeg tilgang til tv/Internett, barnevennlig frokost (kanskje egen buffé for barn), et inngangsparti som sier "her er det gøy for barna ", helst i gåavstand til spektrum og bussterminal, sist vi var på hotell var hun baby, og vi var på ferie i Danmark 2 netter. 

Vet ikke hvor barnevennlig det er, men vil tro de fleste barn vil synes det er kult med Oslo Plaza særlig hvis dere får dere rom høyt oppe. De har storslagen utsikt. Hotellet har og et lite svømmebasseng. I tillegg ligger det kun et kort steinkast unna Oslo Spektrum.

• Liker 2
Skrevet

Signerer på Plaza. Min niåring elsker å være der pga svømmebassenget i øverste etasje. 😄

Anonymkode: d39ee...2c9

• Liker 1
Skrevet
Kjetil E skrev (9 minutter siden):

Vet ikke hvor barnevennlig det er, men vil tro de fleste barn vil synes det er kult med Oslo Plaza særlig hvis dere får dere rom høyt oppe. De har storslagen utsikt. Hotellet har og et lite svømmebasseng. I tillegg ligger det kun et kort steinkast unna Oslo Spektrum.

Går det under kategorien billig? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var av de billigste sist jeg var i byen

Anonymkode: 28bf4...45c

• Liker 2
Skrevet

Barnevennlig buffét? 🧐 Finner jo garantert noe et barn liker, min 4-åring har vært med på x antall hoteller med vanlige frokoster. Alltid noe å spise. 

De fleste hoteller har tv på rommet.

Red Økern er et tøft hotell, bare en kort t-banetur unna spektrum. 😎

Anonymkode: 505ad...36f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Signerer på Plaza. Min niåring elsker å være der pga svømmebassenget i øverste etasje. 😄

Anonymkode: d39ee...2c9

Får ikke lov til å bestille tom i januar, får kun opp neste uke....kanskje de er fulle 

Skrevet

Det er jo 18års aldersgrense på den konserten...

Anonymkode: 9d5a0...825

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

2 netter den helgen koster 3.280 for en voksen og ett barn. Dette hos booking.com

Men du har et seriøst problem, det er 18 års grense på konserten. Så svært tvilsomt om din 10 åring i det hele tatt slipper inn.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker scandic Byporten, de serverer en meget god frokost på Egon.

Prisklasse på hotellet er middels. 

Skrevet
Kjetil E skrev (1 time siden):

2 netter den helgen koster 3.280 for en voksen og ett barn. Dette hos booking.com

Men du har et seriøst problem, det er 18 års grense på konserten. Så svært tvilsomt om din 10 åring i det hele tatt slipper inn.

Sitteplasser pleier å ha fri aldersgrense, var det til og med på ballinciaga-konserten i dag...

Anonymkode: a34d1...664

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sitteplasser pleier å ha fri aldersgrense, var det til og med på ballinciaga-konserten i dag...

Anonymkode: a34d1...664

Nja ser nå at det er to konserter en på formidagen med fri aldersgrense og en med 18 år på kveldstid.

Skrevet
9 hours ago, Kjetil E said:

9 hours ago, AnonymBruker said:

Det er 2 konserter, en kl 15 hvorc det er åpent for alle og en på kvelden. Håper TS har kjøpt til den føsrte

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Der er en familie konsert på ettermiddagen 😉

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det er 2 konserter, en kl 15 hvorc det er åpent for alle og en på kvelden. Håper TS har kjøpt til den føsrte

Selvfølgelig.  Tar ikke med en 10 åring pp 18-års grense 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

?

De aller, aller fleste hoteller har frokostbuffet, og det må være veldig spesielt å ikke finne noe som barnet liker der? Det er ørten typer brød, hundreogfjarten typer pålegg, pluss, pluss, pluss....

Har aldri hørt om barnebuffet. Hva finner man evt. der? Nugatti? 

Anonymkode: bf9dc...4b3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...