AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #1 Del Skrevet 15. oktober 2022 Noen som har prøvd dermapen behandling og er fornøyd? Hadde du mye linjer/rynker/arr før behandling, og så du forskjell? Anonymkode: 9cdd2...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #2 Del Skrevet 15. oktober 2022 Ingen forskjell Anonymkode: 7c1bc...318 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #3 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ingen forskjell Anonymkode: 7c1bc...318 Hvor mange behandlinger hadde du? Anonymkode: ba10f...87a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #4 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Noen som har prøvd dermapen behandling og er fornøyd? Hadde du mye linjer/rynker/arr før behandling, og så du forskjell? Anonymkode: 9cdd2...e32 Anbefaler deg Microneedling i steden. Jobber mye mer i dybden. Dermapen gir ikke like gode resultater. Anonymkode: 6b28f...47b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #5 Del Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Anbefaler deg Microneedling i steden. Jobber mye mer i dybden. Dermapen gir ikke like gode resultater. Anonymkode: 6b28f...47b Hva er forskjellen mtp dybde? Pennen styrer jo behandler dybden på? Anonymkode: 1a70b...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #6 Del Skrevet 14. februar 2023 On 10/17/2022 at 8:52 AM, AnonymBruker said: Hva er forskjellen mtp dybde? Pennen styrer jo behandler dybden på? Anonymkode: 1a70b...12a Står på Vovats hjemmeside at Dermapen er samme som microneedling: https://www.volvat.no/tjenester/kosmetiske-behandlinger/dermapen-microneedling/ Skjønner ikke hva som er forkjellen da. Anonymkode: 9758c...ca4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #7 Del Skrevet 14. februar 2023 Microneedling er ofte en rulle, og den risper opp huden mere siden piggene penetrerer huden på skrå. Ikke bra. Dermapen er elektrisk og huller rett ned og ikke i rullevinkel. Så lenge det brukes en elektrisk penn så er microneedling og dermapen det samme, noen bruker ordet microneedling i reklame for dermapen fordi ikke alle vet hva dermapen er. Jeg betalte mye for flere behandlinger dermapen og merket ingen forskjell. Anonymkode: 54bf7...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #8 Del Skrevet 14. februar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Microneedling er ofte en rulle, og den risper opp huden mere siden piggene penetrerer huden på skrå. Ikke bra. Dermapen er elektrisk og huller rett ned og ikke i rullevinkel. Så lenge det brukes en elektrisk penn så er microneedling og dermapen det samme, noen bruker ordet microneedling i reklame for dermapen fordi ikke alle vet hva dermapen er. Jeg betalte mye for flere behandlinger dermapen og merket ingen forskjell. Anonymkode: 54bf7...754 Takk for svar Hadde en dermapen behandling for 2 uker siden. Ser ingen forskjell. Lurer om jeg skal ta en til eller kanskje gå for noe sterkere som laser eller ol. På youtube så var det noen som prøvde inntil 8 behandler før de så forkjell. Det er jo 20K. Jeg kjenner noen som har prøvd kun en fraxel laser behandling og det har hjulpet veldig mye på acne hud og acne arr. Dette var 10 år siden da kostet det 5000kr. Ser at det koster 23000,- på Volvat😵 Anonymkode: 9758c...ca4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #9 Del Skrevet 14. februar 2023 Jeg har hatt 3 behandlinger med Dermapen+kjemisk peel pga rosacea. Jeg merket stor forskjell allerede etter første behandling, og har fått en helt "ny" hud! I tillegg bruker jeg hudpleieprodukter anbefalt av kosmetisk sykepleier. Nå har jeg primært gjort dette for å forbedre rosaceaen, og har fått finere hud med færre fine linjer som bonus. Dermapen alene hjelper nok ikke, det må suppleres med gode produkter i tillegg. Lykke til 😊 Anonymkode: 032c1...98b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #10 Del Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har hatt 3 behandlinger med Dermapen+kjemisk peel pga rosacea. Jeg merket stor forskjell allerede etter første behandling, og har fått en helt "ny" hud! I tillegg bruker jeg hudpleieprodukter anbefalt av kosmetisk sykepleier. Nå har jeg primært gjort dette for å forbedre rosaceaen, og har fått finere hud med færre fine linjer som bonus. Dermapen alene hjelper nok ikke, det må suppleres med gode produkter i tillegg. Lykke til 😊 Anonymkode: 032c1...98b Hvordan peel og styrke tok du mot rosacea? Dermapen kan gi mer sprengte blodkar så tror ikke dermapen er effektiv behandling mot rosacea? Aldri hørt om så derfor jeg lurer på hva slags peel det var ☺️ Så bra du er bedre med din rosacea! Jeg har enda ikke funnet "nøkkelen" for min Anonymkode: 54bf7...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #11 Del Skrevet 15. februar 2023 Jeg husker ikke i farta hva peelen heter, men det var en mandelsyrepeel og visstnok den mildeste de hadde. Min rosacea er nok mild, så det kan hende det er derfor det virket bra for meg. Tetracyklinkurer og diverse kremer fra legen hadde gjort hudbarrieren min veldig tynn, og den tålte veldig lite. Nå ser den helt normal ut, og jeg slipper utbrudd etter å ha spist krydret mat. Zo daily power defense cream er en veldig god krem å supplere med. Dyr, men absolutt verdt pengene! Håper du også finner en god løsning på din rosacea 😊 Anonymkode: 032c1...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Btw Skrevet 13. mars 2023 #12 Del Skrevet 13. mars 2023 (endret) On 2/14/2023 at 7:57 PM, AnonymBruker said: Takk for svar Hadde en dermapen behandling for 2 uker siden. Ser ingen forskjell. Lurer om jeg skal ta en til eller kanskje gå for noe sterkere som laser eller ol. På youtube så var det noen som prøvde inntil 8 behandler før de så forkjell. Det er jo 20K. Jeg kjenner noen som har prøvd kun en fraxel laser behandling og det har hjulpet veldig mye på acne hud og acne arr. Dette var 10 år siden da kostet det 5000kr. Ser at det koster 23000,- på Volvat😵 Anonymkode: 9758c...ca4 Prøvde også Dermapen for 4uker siden. Null forskjell. Jeg vet. Kjente en som betalte 4K på ca. samme tidspunkt. Prisstigningen er helt hinsides ! Man trenger 1-3 behandlinger og. Men tar heller en fraxel enn 8 behandlinger av Dermapen. Endret 13. mars 2023 av Btw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå