Gå til innhold

jeg er 27 han 34

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil date han, men hører ofte rundt meg at han er for gammel

er han det?

Anonymkode: 2af6d...49a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er han ikke

Anonymkode: e6635...45c

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg møtte mannen min da jeg var 24 og han 35, 6 år senere og ett barn er vi fremdeles sammen🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei. Er innafor med god margin.

Endret av LuOiOO
Skrevet

er dere seriøse med svar

leste her og dagen hvor ei spurte om 12 år var for mye. da svarte folk på dette forumet at det ikke var det

ts

Skrevet

Er ikke 7 år ca gjennomsnitt?

Men da liker du han vel ikke, om du bryr deg om hva andre mener?

Anonymkode: 4bdb4...bb1

Skrevet

Ville ikke datet en mann som er såpass mye eldre. Maks 3 år for min del

Anonymkode: 40ac1...228

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ville ikke datet en mann som er såpass mye eldre. Maks 3 år for min del

Anonymkode: 40ac1...228

ja enig, kanskje to år yngre hadde også vært optimalt. hvor gammel er du?

TS

Skrevet

Jeg er sammen med en som er 49, og jeg er også 29, ble sammen da jeg var 27. Følte det ble altfor stor aldersforskjell, og fryktet å bli dømt av alle. Men vi ble så dønn forelsket, og har det så fantastisk bra sammen. Aldri hatt det så bra sammen med noen. Klart det har noen utfordringer, men jeg er villig til å ta de. Og folk flest bryr seg mindre enn jeg trodde. Gå for det! 

Anonymkode: ab541...28f

• Liker 1
Skrevet

Det er jo opp til deg om han er det. Om DU synes det, så ja, 

Anonymkode: e519e...f6d

Skrevet

27 år gammel så er det jo helt og holdent opp til deg selv å avgjøre det. Drit i hva andre mener om saken. 

Skrevet

Jeg er også 27, og kjæresten min er 35. Når man har bikket selve 20-årene, så merker man ikke så mye til dette «aldersgapet» lenger.

Anonymkode: 09f24...902

Skrevet

Alder er bare et tall. Trives du sammen med ham, så er vel alt greit. Synes du at han oppfører seg gamlis, eller han synes du oppfører deg fjortis, så er dere vel ikke noen god match. Det som er passelig aldersforskjell for noen par, er for mye for andre par. 

Ingen her kan vite hvordan det føles for akkurat dere. Og dere kan ikke la dere styre av andres erfaringer, heller, for ingen par er like.

• Liker 1
Skrevet

Synes det høres ut som en helt normal aldersforskjell. Det er forskjell på når du er 25+ Og 19, liksom.

Anonymkode: 3bff5...435

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

ja enig, kanskje to år yngre hadde også vært optimalt. hvor gammel er du?

TS

'Alder er bare et tall', og 7 år er ikke så mye i den alderen du er i nå. Men dersom du trives bedre med yngre, så er jo 7 år eldre dumt. Selv er jeg sammen med en som er 3 år yngre enn meg, da jeg trives best med de på ca samme alder som meg, eller litt yngre (jeg er 33). Eksen min er 6 år eldre enn meg, og i og for seg ikke noe galt i det, men personlighetene våre kræsjet fullstendig. 

Anonymkode: c9a25...c38

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er sammen med en som er 49, og jeg er også 29, ble sammen da jeg var 27. Følte det ble altfor stor aldersforskjell, og fryktet å bli dømt av alle. Men vi ble så dønn forelsket, og har det så fantastisk bra sammen. Aldri hatt det så bra sammen med noen. Klart det har noen utfordringer, men jeg er villig til å ta de. Og folk flest bryr seg mindre enn jeg trodde. Gå for det! 

Oj. Jeg er 30 og foreldrene mine er 55, tror de hadde reagert om jeg hadde kommet hjem med en kjæreste på 50 😳 Hadde ikke funka for meg å ha kjæreste på samme alder som mine foreldre 🤭 Men for all del, det viktigste er jo at dere har det bra sammen. Har du tenkt på hvordan det blir om dere får barn sammen? Ikke dømming altså, bare undrer meg på hvordan man tenker på det å få barn f eks med en som er såpass voksen i alder. 

Anonymkode: 65789...d9f

• Liker 2
Skrevet

27 og 34 - da er man jo i samme fase i livet. Det er ingen stor forskjell.
Dersom du var 16 og han 23, så ville det vært en veldig stor forskjell. 

Anonymkode: ad039...189

Skrevet

"Alder er bare et tall" er en sannhet med modifikasjoner. I dette tilfellet vil jeg si det er gjeldene. Aldersforskjellen i seg selv er da helt uproblematisk, men om du selv føler det er for gammelt er det jo ikke rett for deg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Oj. Jeg er 30 og foreldrene mine er 55, tror de hadde reagert om jeg hadde kommet hjem med en kjæreste på 50 😳 Hadde ikke funka for meg å ha kjæreste på samme alder som mine foreldre 🤭 Men for all del, det viktigste er jo at dere har det bra sammen. Har du tenkt på hvordan det blir om dere får barn sammen? Ikke dømming altså, bare undrer meg på hvordan man tenker på det å få barn f eks med en som er såpass voksen i alder. 

Anonymkode: 65789...d9f

Jeg skjønner at du reagerer. Jeg tenkte også sånn. Nå er mine foreldre 15 år eldre enn ham, men jeg tenkte mye på det at aldersmessig virket han nok mer som en som kunne vært kompis med de to, enn en som kunne være min partner. Men så er vi sammen og så er det ikke sånn. Måten han er på passer meg og min vennekrets godt, og jeg passer inn med hans vennekrets. Var litt merkelig første familiesammenkomster fordi folk tenkte litt på alderen, men så glemmer man det. Vi har snakket mye om barn, da vi begge har lyst på det, og vi tenker jo at statistisk så er det sjanse for at han dør mye før meg. men vi vil ha dette livet. Så ser jeg jo en venninna av meg der far til barna døde i en ulykke. Vi har ingen garantier her i livet, men jeg tenker det er sjelden å finne noen man klaffer så godt med, og ville ikke la det stå i veien, selv om jeg nok hadde rynket på nesen av aldersforskjellen, før jeg møtte akkurat han. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...