Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige uke følte jeg at jeg var full av diverse symptomer, så jeg følte det ikke har noe tvil om at jeg var gravid. Denne uken hadde jeg 3 dager med lett blødning. Var veldig lite. I tillegg er det eneste symptomet jeg har er ømme bryster. Føler meg ikke gravid i det hele tatt. Sliter nesten med å tenke at jeg er det. Men hadde jo 2 tester for 2 uker siden som var positive og har ikke spontan abortert så jeg må jo være det 😂

Flere som har det sånn? Eller hadde det sånn i starten av graviditeten? 

Anonymkode: d43aa...fdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merket omtrent ingenting av symptomer før uke 8-9. Men jeg blødde heller aldri. Hadde skikkelige menssmerter dog. Er i uke 35

🤗

Anonymkode: ec97f...e87

Skrevet
Sofakona skrev (5 minutter siden):

Har du tatt ny test nå? 

Nei ikke enda, men har vurdert det 😛

Skal til legen til uka da :)

Skrevet

Altfor tidlig for masse symptomer ennå. Slapp av litt. 

Anonymkode: 8f9e2...e6d

Skrevet

Ja er for tidlig med masse symptomer. Jeg opplevde dessverre og få positiv test, for så å blø litt og så få negativ test (2 ukers mellomrom). Men har jo hørt om mange hvor det har gått bra. Jeg hadde tatt en ny test om jeg var deg

Anonymkode: 74f79...c6e

• Liker 1
Skrevet

Ikke for å ødelegge gleden din,men det var spontan abort hos meg. Uken før masse symptomer,i ca uke 5+ noen dager så mista jeg alle simptomene pg noen dager begynte jeg å blø. Blødde som en vanlig mens. 

Anonymkode: 3c255...d84

Skrevet

Hadde ikke symptomer med noen av mine (utenom uteblitt mens og at magen etter hvert ble stor, selvsagt). 

Anonymkode: c5c70...339

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke for å ødelegge gleden din,men det var spontan abort hos meg. Uken før masse symptomer,i ca uke 5+ noen dager så mista jeg alle simptomene pg noen dager begynte jeg å blø. Blødde som en vanlig mens. 

Ja men da blødde du som mens? Jeg har ikke blødd som mens, det var mega lite. Så det typ på papiret når jeg tissa liksom. Så jeg tror ikke jeg har spontan abortert. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja men da blødde du som mens? Jeg har ikke blødd som mens, det var mega lite. Så det typ på papiret når jeg tissa liksom. Så jeg tror ikke jeg har spontan abortert. 

Da så. Jeg blødde som mens ja. Da er su nok gravid.

Skrevet

Helt vanlig. Jeg går veldig opp og ned med symptomer enda. Er i uke 10 nå. Blir fryktelig stressa av det, men legen sier hver gang at det er helt normalt. Gleder meg til UL i uke 13! 

Anonymkode: 29bcb...f96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...