AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #1 Skrevet 15. oktober 2022 Hei jeg er en kvinne på 23 år som snart har planlagt halloween vorsj med de jeg snakker og ser som nærmeste venner beklager om det blir litt dårlig skrevet men har dysleksi og prøver mitt beste å forklare Da jeg har andre gruppe venner.. Denne kompisen som er i en av dem, vi er da 4 personer i den gruppa til sammen, mistet god kontakt med han ene kompisen der og hun ene er grei men har aldri vert mer en noen 2-4 fester og hei og hade og litt samtaler via felles gruppechat. Jeg ser da bare hun bestevenninna mi som den nærmeste og bittelitt denne kompisen da han bare har denne gjengen som venner.. Da begynte han og lure på hvorfor ikke de 2 andre i gruppen var blitt invitert? Nå har jeg ikke tenkt på noe utestenging men tenkte på de vennene jeg henger og snakker mest sammen med som jeg har invitert, at nå er jo ikke det plass.. kan forstå at siden denne gjengen er de eneste han henger med at det virker litt sårt men nå har jo jeg sett at bestevenninnen min, han og denne jenta i samme gruppe går ut og spiser på restaurant og tar seg drink uten at jeg har fått noe invitasjon når jeg tenker meg om.. så ser ikke det som så gale.. eller vet jeg.. Anonymkode: 58758...ae0
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 Nei ikke vet jeg heller Anonymkode: 48fab...d57
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #3 Skrevet 15. oktober 2022 Man inviterer alle. Anonymkode: 365da...81f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå