AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #1 Skrevet 15. oktober 2022 Noen som har prøvd disse shampoene? Har forholdsvis normal hårtype, men må ha shampo uten silikon. Og hvis de billige kan funke like greit som dyrere, så...? Anonymkode: f8a14...d5b
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 Har brukt «drittmerker» til nød (typ Dfind, Fructis osv). Håret mitt blir helt jævlig av det og jeg må ha ordentlige produkter. Anonymkode: 4cd0c...cfd
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #3 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg har normalt hår, og har prøvd utallige opp gjennom. Begynte med first price etter tips for noen år siden, og går alltid tilbake til den om jeg skulle finne på å prøve noe nytt. Synes den gir veldig rent og pent hår, og jeg trenger ingen balsam. Bestevenninnen min er frisør og anbefaler stadig nye produkter, men jeg går alltid tilbake. Har snakket varmt om den til flere, og alle i min familie og vennekrets bruker den. Riktig nok de med normalt hår, de med krøller, farge osv bruker nok annet. Anonymkode: 557db...ab7
Mardina Skrevet 15. oktober 2022 #4 Skrevet 15. oktober 2022 Har brukt den til First Price. Funker greit til mitt hår. For meg er det uaktuelt å bruke flere hundre kr på frisør-shampoo, når håret mitt uansett blir rent med billigere shampoo 😊 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #5 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg lurer oppriktig på hvordan noen kan ha så jævlig spesielt hår at kun dyre frisørshampoer duger. Da jeg hadde narurlig hår brukte jeg hva som helst. Nå bruker jeg lilla shampo, hvilken som helst type. Jeg kjøper på Normal og mener den koster en femtilapp eller så. Anonymkode: fca21...5fe 1
flusa Skrevet 15. oktober 2022 #6 Skrevet 15. oktober 2022 First price er bra👍 Kjøper den innimellom👍 Balsamen er jækla god🥰 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #8 Skrevet 15. oktober 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg lurer oppriktig på hvordan noen kan ha så jævlig spesielt hår at kun dyre frisørshampoer duger. Da jeg hadde narurlig hår brukte jeg hva som helst. Nå bruker jeg lilla shampo, hvilken som helst type. Jeg kjøper på Normal og mener den koster en femtilapp eller så. Anonymkode: fca21...5fe Jeg har ikke så jævlig spesielt hår, men hodebunnen er veldig sensitiv og det skal lite til før den reagerer med kløe og sårhet. Mange "butikksjampoer" er kraftig parfymert, noe som irriterer både hodebunn og luftveier. Det er også flere frisørshampoer som har for mye parfyme til at jeg kan bruke dem, men jeg har funnet fram til noen som vasker mildt uten å tørke ut, og som ikke er sterkt parfymert. Anonymkode: 5450d...afb 1
Perelandra Skrevet 15. oktober 2022 #9 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg har prøvd flere slike billigsjampoer, men de fungerer ikke for meg. Håret blir knusktørt og helt umulig å gre. Jeg har tørt hår med naturlige krøller. 1
Gjest ti10 Skrevet 15. oktober 2022 #10 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg lurer oppriktig på hvordan noen kan ha så jævlig spesielt hår at kun dyre frisørshampoer duger. Da jeg hadde narurlig hår brukte jeg hva som helst. Nå bruker jeg lilla shampo, hvilken som helst type. Jeg kjøper på Normal og mener den koster en femtilapp eller så. Anonymkode: fca21...5fe Er enig, jeg har blandede erfaringer med både billige fra matbutikken og dyre fra frisøren. En av de bedre jeg har brukt, er faktisk en billigvariant de hadde på Kiwi for 4-5 år siden. Vet ikke om den finnes ennå, har ikke sett den på lenge, men jeg mener den kostet 15 kr.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #11 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg har bare prøvd first price sin, opplevde dessverre å få fet hodebunn av den. Anonymkode: 74852...cb1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #12 Skrevet 15. oktober 2022 Har ekstremt tynt hår som brekker lett og har brukt bare Kerastase sjampo nå i et år. Vasker håret 2 g i uka. Utgjør ingen som helst forskjell. Det er like tørt og jævlig som før. Også prøvd endel olaplex produkter og kurer fra Briogio uten effekt. Anonymkode: 438a5...fbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå