AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #1 Skrevet 15. oktober 2022 Var på jobbintervju forrige fredag, og fikk høre at de skulle ha totalt 6 på intervju. Også sa dem at aktuelle søkere vil bli innkalt til andregangsintervju, og at prosessen kommer til å gå raskt. Har ikke hørt noe etter intervjuet nå, så da er det vel kjørt? 😒 Anonymkode: 4573b...c6d
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg venter også på svar fra noen som sa de skulle bestemme seg før 1. Oktober. 😅 Synes det er ufint å ikke si fra om at stillingen er besatt. Når det er sagt måtte jeg en gang vente nesten 4 uker fra intervju til jeg fikk tilbud om stilling, og de sa at de skulle bestemme seg i løpet av få dager.. Anonymkode: 9bcdc...c69
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #3 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg gikk også å ventet på svar etter 2 intervju runder og fikk melding før helgen, det ble ikke noe av, ledelsen slettet stillingen :-( Anonymkode: d1aef...1a0 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #4 Skrevet 16. oktober 2022 Var i andregangsintervju for to uker siden og må enda belage meg på å vente ett par uker før jeg hører noe. Det er faktisk helt uutholdelig å gå å vente. Jeg har så innmari innmari lyst på denne jobben og har jobbet så målrettet mot den så lenge å har kommet så langt nå. Nedturen om det blir avslag etter å ha jobbet så mye og ventet så lenge er enorm.. Anonymkode: 40506...bd0 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #5 Skrevet 16. oktober 2022 De vet jo ikke om førstemann de tilbyr jobben til vil takke ja. Det kan ta litt tid fordi de venter på svar fra den øverst på lista. Sier vedk nei, vil de som oftest veldig gjerne ha nr 2, og da er det kanskje deg. Anonymkode: 92c2e...de9
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #6 Skrevet 17. oktober 2022 Idiotisk å ikke sende svar. Nå har jeg fått lang og ettertraktet kompetanse i bransjen jeg driver i, og blir ofte forsøkt headhuntet av disse. husker godt de som ikke svarte i yngre dager, etter untervju, ikke aktuelt å ha noe med de å gjøre verken yrkesmessig eller forretningsmessig Anonymkode: 0bdce...41d
TinyBean Skrevet 23. oktober 2022 #7 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg venter fremdeles på svar om jeg får sommerjobb i 2021. 😂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå