AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #1 Skrevet 15. oktober 2022 Etter å ha vært veldig singel i to år tok jeg mot til meg å lastet ned Tinder. Fikk kontakt der med en mann og vi skulle i utgangspunktet møtes første gang forrige helg. Det ble stress på jobb og tiden mellom jobb og når vi skulle møtes ble veeeeldig knapp. Sliter også med en del angst, så når jeg omsider kom hjem å skjønte hvor liten tid jeg faktisk hadde på meg til å hive i meg mat, dusje og ordne meg..så sendte jeg han mld hvor jeg beklaget veldig men at jeg rett og slett ikke klarte å gjennomføre daten. Han vet jeg har angst. Sa fra tidsnok til at han ikke hadde dratt hjemmefra enda heldigvis så det lettet samvittigheten min litt. Han ble skuffet men forsto situasjonen. Så noen timer senere ringer det på hos meg. Å jeg ser på kamera på callinganlegget at det er han som står der, med en gave/something i hånda. Jeg fikk hetta og åpnet ikke opp. Kjente jeg ble litt irritert av at han mente det var ok å dukke opp sånn utenfor hos meg når jeg tidligere forklarte han hvordan ting lå an? Men jeg kontaktet han ikke. Ikke har jeg hørt noe fra han heller. Burde jeg kontakte han og si jeg så han ringte på? Eller skal jeg la det være? Ble satt ut av hele greia! Anonymkode: e05f7...d32 6
AprilLudgate Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 Det synes jeg var langt over grensen når dere ikke har datet en stund. 1 1 7
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #3 Skrevet 15. oktober 2022 Virket noe desperat å møte opp slik, men det er du som vet hva du synes om det og om det ble en dealbreaker. Lat som ingenting og se om dere får avtalt en ny date🙂 om DU har lyst til det. Evt la han forklare hva som skjedde, kanskje var han i området i påvente av daten, hos venner eller familie. Og kanskje ville han bare se om alt var bra med deg. Anonymkode: 6da3b...d2d
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #4 Skrevet 15. oktober 2022 Synes ikke du skylder han noe her nei. Men om du har lyst til å si klart i fra at du syntes det var ubehagelig, så kan du det. Du setter dine egne grenser. Anonymkode: 5095c...16a 1 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #5 Skrevet 15. oktober 2022 Er ikke dette nærmest ordrett lik en tråd tidligere startet om dette? Anonymkode: 11ec6...b35 3
Silva Pluvialis Skrevet 15. oktober 2022 #6 Skrevet 15. oktober 2022 Det var sikkert bare godt ment, men jeg forstår at det også kan oppleves creepy og invaderende. 3 1
Sunshineyellow Skrevet 15. oktober 2022 #7 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg tror han hadde gode hensikter. Siden han vet at du har angst, så tenkte han nok at dersom han kommer til deg, så vil terskelen for at du får møte han mindre. Selv om han bommet veldig da. Men tror han tenkte at det ville være lettere for deg å komme deg ut da. Kanskje han bare er veldig nervøs selv. Du burde gi han en ny sjanse 6
Eloise12345 Skrevet 15. oktober 2022 #8 Skrevet 15. oktober 2022 (endret) Du skal ikke ha dårlig samvittighet fordi du ikke åpnet. Jeg synes det er litt hensynsløst å ringe på døren på den måten. Rart med tanke på at han vet at du sliter med nerver. Synes det er litt frekkt. Men det kan være at han mener det godt. Er bare meg som blir skeptisk til slikt. Du bestemmer hva du vil videre. Jeg er ikke singel nå. Jeg slet med nerver og det samme som deg tidligere i livet mitt. Jeg husker at jeg måtte avlyse mange dater pga nerver. Jeg tenker at jeg ville aldri ringt på døren til en mann som avlyste date. Endret 15. oktober 2022 av Eloise12345 5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #9 Skrevet 15. oktober 2022 Han mente det nok godt, og skjønte nok at han dreit seg ut når dere ikke har snakket sammen siden. Det er jo litt som suppe på døra om man er syk, blomster når noen dør osv. Et tips beste gang er å ikke gi noen adressen din, men avtale et møtested hvor dere reiser selv, eller et punkt hvor du skal bli plukket opp. Anonymkode: 079f8...b6b 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #10 Skrevet 15. oktober 2022 Kan slite med angst selv, og da er det viktig at jeg har styring på hvor mye jeg vil utfordre komfortsonen. Det hjelper IKKE på angsten at noen andre tenker de skal "overraske" med å gjøre det for meg. Anonymkode: de0b6...b45 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #11 Skrevet 16. oktober 2022 høres voldsomt ut for en person du ikke har sterk relasjon til. for meg er det ikke akseptabelt at den jeg nettop datet gjør noe sånt. hadde til og med blitt redd desperat er han, kanskje du er den første på en stund? kanskje det var godt ment som en takk for at han fikk en sjanse til å date deg. synes du burde ta ting med ro her, om du ikke hører noe ifra han, så la det gå. om han skriver noe til deg., så snakk gjerne om hendelsen å få klarhet i det. så bestemmer du deg derifra basert på forklaringen Anonymkode: 32af9...cc1
Gjest Athena Catalina Skrevet 16. oktober 2022 #12 Skrevet 16. oktober 2022 Sikkert bare godt ment, men forstår at det blir for påtrengende for deg.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #13 Skrevet 16. oktober 2022 Han er desperat. Rødt flagg. Anonymkode: 67d03...7a1 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #14 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Han mente det nok godt, og skjønte nok at han dreit seg ut når dere ikke har snakket sammen siden. Det er jo litt som suppe på døra om man er syk, blomster når noen dør osv. Et tips beste gang er å ikke gi noen adressen din, men avtale et møtested hvor dere reiser selv, eller et punkt hvor du skal bli plukket opp. Anonymkode: 079f8...b6b Har ikke gjort det. Men i et ledd i å bli bedre kjent og tryggere på hverandre før fysisk møte pratet vi på telefon. Så han må ha funnet adressen min via telefonnummeret mitt. Ts Anonymkode: e05f7...d32 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #15 Skrevet 16. oktober 2022 Du avlyste en date rett før. Sannsynligheten er stor for at dere da aldri kommer til å møtes. Kanskje han tenkte at han ikke hadde noe på å tape å møte opp. Kanskje han ville enten møte deg, eller prøve å få deg ut at "systemet ". Hvis dere har snakket sammen lenge, også på tlf, var han kanskje i ferd med å begynne å få et godt øye til deg. Dårlig måte å gjøre det på. Påtrengende. Men samtidig så burde folk her inne samtidig tenke på at det er ikke noe gøy å bli avvist. Anonymkode: 2daf6...60a 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #16 Skrevet 16. oktober 2022 Dere har aldri møtt hverandre, også troppet han opp på døra di? Det er et voldsomt overtramp. Uanmeldt besøk er jo noe av det verste for oss med angst. Jeg ville ha løpt. Anonymkode: 2ee7c...b73 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #17 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Du avlyste en date rett før. Sannsynligheten er stor for at dere da aldri kommer til å møtes. Kanskje han tenkte at han ikke hadde noe på å tape å møte opp. Kanskje han ville enten møte deg, eller prøve å få deg ut at "systemet ". Hvis dere har snakket sammen lenge, også på tlf, var han kanskje i ferd med å begynne å få et godt øye til deg. Dårlig måte å gjøre det på. Påtrengende. Men samtidig så burde folk her inne samtidig tenke på at det er ikke noe gøy å bli avvist. Anonymkode: 2daf6...60a Det er faktisk respektløst om han kun gjorde det for egen del, etter å ha fått den meldingen! Anonymkode: 5095c...16a 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #18 Skrevet 16. oktober 2022 Dukke opp på døra når du har avlyst første date, uten at du har gitt han adressen. Her tråkker han over grenser og det ser jeg på som et faretegn. Sier ikke at han må være farlig, men personlig ville jeg blitt redd. Anonymkode: 9ff6e...328 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. oktober 2022 #19 Skrevet 16. oktober 2022 Han mente det godt, men bare lat som at du ikke har fått med dg at han ringte på. Du var i dusjen eller noe 😇
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #20 Skrevet 17. oktober 2022 Jeg har ikke angst eller noe, men jeg hadde freaket ut av noe slikt. Finne ut av adressen og å møte opp på døra... creepy stalker tendenser gitt. Anonymkode: 3df68...592 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå