AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #1 Skrevet 15. oktober 2022 Noen har som har prøvd K18 serumet/hårkur til håret? Frisøren sa at jeg kun skulle bruke shampoo før jeg tilførte dette etter jeg hadde håndkletørket håret. Hodebunnen er tørr og klør. Føler heller ikke at det hjelper på håret. Bruker 3 "pumps" per gang og fordeler jevnt i hele håret. Gjør jeg noe feil? Brukt det 3 ganger. Anonymkode: b0ed5...167
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg kjøpte kun den lille prøven, men likte det veldig godt. Brukte sjampo og balsam som normalt, også hadde jeg i en liten mengde i håndkletørt hår! Jeg hadde det kun i lengdene, fra øret og ned. Visste ikke at man skulle ha det i hodebunnen? Anonymkode: 6af6b...ded 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #3 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kjøpte kun den lille prøven, men likte det veldig godt. Brukte sjampo og balsam som normalt, også hadde jeg i en liten mengde i håndkletørt hår! Jeg hadde det kun i lengdene, fra øret og ned. Visste ikke at man skulle ha det i hodebunnen? Anonymkode: 6af6b...ded Tar det ikke i hodebunnen 😊 men hodebunnen blir tørr uten balsam 😓 står også på pakken at man ikke skal bruke balsam Anonymkode: b0ed5...167
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #4 Skrevet 15. oktober 2022 3 punp, har du mye hår? 1 pump/ertestørrelse er ok for meg 😄 Anonymkode: 4e77b...457 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå