Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om de har tatt bort muligheten til å slumre venner på Facebook?Får ikke en option på det lenger.Kun å skjule innlegg,eller slutte å følge personen.Det er heller ingen info i hjelpesenteret.Virker som om det er borte.Det er bekymringsverdig..Det er venner som poster usannsynlig mye,men jeg liker å holde et lite øye med deres poster likevel,så 30 dagers slumring var ideellt.Nå blir det et valg.Og jeg føler loppemarked og slikt..det er dusinvis med poster i perioder..Uff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også lagt merke til det. Veldig synd at den er borte :(

Anonymkode: 5ec54...da1

• Liker 1
Skrevet

Flott, var en uting

Anonymkode: fd679...df4

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Flott, var en uting

Anonymkode: fd679...df4

Nei, det synes jeg ikke. Har folk på vennelista som jeg ikke ønsker å slette, men som kan bli litt to much noen ganger. Da var slumrefunksjonen fin å ha.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Har aldri benytta meg av den funksjonen. Men unfollow derimot....

Skrevet

Fant ut hvordan man fortsatt kan slumre. Trykk på skjul innlegg, da kommer alternativet "slumre" opp...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 19.00):

Fant ut hvordan man fortsatt kan slumre. Trykk på skjul innlegg, da kommer alternativet "slumre" opp...

Det funker ikke hos meg. 

Men jeg kan trykke på profilen min -> Settings & Privacy -> Feed og snooze igjen derfra. Men ser ut som det bare de jeg allerede har snooza fra feeden tidligere som kommer opp som valg. 

Anonymkode: e516a...4f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...