AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #1 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg vet egentlig hva jeg ønsker å oppnå med dette innlegget, men trenger bare å få det ut og få snakka om dette. Lufta hodet…. For jeg har gjort det… IGJEN! i dag skulle jeg på bygdefest, men ingen av mine «nærmeste» ville bli med, samboer er borte, og de andre orka ikke. Men jeg fant meg en plass å vorse med mange halvkjenninger. Det i seg selv gjør det litt vanskelig for meg da jeg har litt sosial angst, men jeg VET at med litt innabords blir det lettere. jeg dro og kjøpte blandevann, og kom hjem og oppdaget at vodkaen samboeren mente vi hadde, ikke stod i skapet allikevel. Altså… vi hadde ikke. Da går det i svart for meg. Jeg avlyser barnevakt, jeg avlyser hundepass, og skikkelig helgarderer meg, i sinne, slik at jeg ikke kommer meg ut, uansett hva. og nå når jeg har roa meg ned, surka til samboer, så angrer jeg SELVFØLGELIG! Men nå er det jo forseint, siden jeg har avlyst alt av pass. Og dette er ikke første gang jeg gjør dette. så nå sitter jeg her, lørdags ettermiddag, vet mange skal ut å kose seg på fest, mens jeg atter en gang har f****a det til, og blir sittende hjemme alene. dette føltes bare så UTRULIG teit og dumt når jeg skrev det, men slik er det. Slik er jeg. Som sakt, jeg vet ikke hva jeg ønsker med dette innlegget engang. Anonymkode: 68376...d45
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 Neste gang du begynner på samme regla tar du å teller til ti før du begynner å avlyse. Når dette har skjedd flere ganger vet du bedre tol neste gang. Anonymkode: c4c43...241
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #3 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg er litt som deg. Ting er helt KRISE når det ikke går som jeg tenker. Jeg blir drama queen og tenker at ingenting er vits i. Angrer alltid etterpå, da jeg ønsker å være en chill person som klarer å ta ting på sparket. Kanskje du selvsaboterer fordi en side av deg kvier deg litt og har litt lyst til å slippe? Anonymkode: a2154...937
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #4 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet egentlig hva jeg ønsker å oppnå med dette innlegget, men trenger bare å få det ut og få snakka om dette. Lufta hodet…. For jeg har gjort det… IGJEN! i dag skulle jeg på bygdefest, men ingen av mine «nærmeste» ville bli med, samboer er borte, og de andre orka ikke. Men jeg fant meg en plass å vorse med mange halvkjenninger. Det i seg selv gjør det litt vanskelig for meg da jeg har litt sosial angst, men jeg VET at med litt innabords blir det lettere. jeg dro og kjøpte blandevann, og kom hjem og oppdaget at vodkaen samboeren mente vi hadde, ikke stod i skapet allikevel. Altså… vi hadde ikke. Da går det i svart for meg. Jeg avlyser barnevakt, jeg avlyser hundepass, og skikkelig helgarderer meg, i sinne, slik at jeg ikke kommer meg ut, uansett hva. og nå når jeg har roa meg ned, surka til samboer, så angrer jeg SELVFØLGELIG! Men nå er det jo forseint, siden jeg har avlyst alt av pass. Og dette er ikke første gang jeg gjør dette. så nå sitter jeg her, lørdags ettermiddag, vet mange skal ut å kose seg på fest, mens jeg atter en gang har f****a det til, og blir sittende hjemme alene. dette føltes bare så UTRULIG teit og dumt når jeg skrev det, men slik er det. Slik er jeg. Som sakt, jeg vet ikke hva jeg ønsker med dette innlegget engang. Anonymkode: 68376...d45 Er det mulig, for en impulskontroll. Blir litt bekymret for barna og hunden når du reagerer så sterkt. For ikke å glemme samboeren din. Anonymkode: 71d14...7ec
solsolsol Skrevet 15. oktober 2022 #5 Skrevet 15. oktober 2022 Fortell de som pleier å passe at du er litt vinglete 😅 Jeg pleier å si ja til ting (og tenker alltid at det skal bli bra og morsomt), men når dagen kommer har jeg aldri lyst. Har sagt til vennene mine at de må ta jaet mitt med en klype salt, og ikke regne med at jeg møter opp. Da føler jeg meg ikke så låst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå