Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 1. desember 2005 #1 Skrevet 1. desember 2005 hvordan merker man at noen flørter med en?eller at en person liker en annen? jeg har en fyr jeg liker veldig godt.han er 10 år eldre enn meg og vi møtes bare jobbrelatert.men lurer på hvordan jeg kan klare å fange opp om han flørter med meg,og hvordan kan jeg flørte med han? har nr hans men ikke turt å sende melding eller ringe,er redd han er for profesjonell til å bli kjent med meg på fritiden.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #2 Skrevet 1. desember 2005 for alldel sjekk først om ikke fyren er gift.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #3 Skrevet 1. desember 2005 for alldel sjekk først om ikke fyren er gift. ← han er ikke gift,det vet jeg.og er nesten sikker på at han heller ikke har samboer,men om han har kjæreste det vet jeg ikke
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #4 Skrevet 3. desember 2005 Og for all del sjekk om han har kjæreste!!!! Jeg gjorde ikke det, sist jeg gikk inn i et forhold. Det viste seg at jeg var kjæreste nr. 2!! Og det var jeg i et halvt år. Ikke verst eller? Og jeg var den han var utro med: Pyton.. Ikke akkurat det jeg hadde tenkt meg. Men spurte ikke først, og sjekka ikke med andre heller, så er egentlig mest oppgitt over meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå