AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #1 Skrevet 15. oktober 2022 Har tre barn. De eldste med min eksmann. Han betaler 4000kr i mnd for dem, de bor mest hos meg. Jeg tjener 520.000kr i året før skatt på 100% stilling. Har et barn med nåværende mann. Har 1 mill i egenkapital maks. Bor i en stor by og får ikke kjøpt noe som har plass til meg og tre barn i denne skolekretsen. Så må leie og feks investere pengene i noe annet. Ikke aktuelt å flytte skolekrets. Har blitt i forholdet til nå fordi jeg syns det er kleint og leit å ikke klare ekteskap nr to og fordi jeg selvsagt ikke vil være hun med tre barn med to ulike menn og som ikke er sammen med noen av dem. He dermed bitt i meg utroskap, en periode på noen år med psykisk vold mm. Nå har jeg tatt han i utroskap igjen og kjenner jeg har vondt i integriteten ved å være for økonomiens del. Tanken er at barna har det best ved å slippe brudd og bytte av bolig. Mannen tjener mye mer enn meg og er den som forsørger boligen i hovedsak. Hadde tenkt å holde ut til ungene var ute av huset, iallfall de eldste. Men det er mange år igjen. Anonymkode: 504ea...d94 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 Vanskelig for oss å vite, du bør begynne med å sette opp en oversikt over hvilke inntekter og utgifter du har/ser for deg å få. Anonymkode: 34f17...db2 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #3 Skrevet 15. oktober 2022 kjedli å være stuck med en slik rik mann, som har mye makt fordi han er rik . han vet du blir pga økonomi . Anonymkode: 0a467...59f
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #4 Skrevet 15. oktober 2022 Barna har det best når de har en mamma som har det ok, ikke når mamma blir utsatt for psykisk vold. Jeg har blitt utsatt for det selv, og det kommer til å ødelegge deg om du ikke kommer deg ut i tide. Anonymkode: c69e7...950 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå