AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #1 Skrevet 15. oktober 2022 Kan dere være så snill å hjelpe ved å lese meg og litt inn i fremtiden min? Jeg har hatt så masse utfordringer i mange år, spesielt fysiske, som igjen fører til mye vonde tanker og følelser. Jeg bare eksisterer, jeg har for mye smerter til å klare å leve og få noe ut av hverdagene mine. Smerter i store deler av kroppen, men største problemet er knærne, som med få unntak gjør at jeg må holde meg hjemme, hvor jeg bor, alene. Er det noe lysning på sikt for meg? Jeg vet mange av dere ikke vil svare på helsespørsmål, men håper likevel. Jet lurer også på om jeg finner kjærligheten igjen? Ikke lett å date i min situasjon😔 Hva ser dere? På forhånd tusen takk❤️ Anonymkode: 5622e...9fd
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 Sender tråden opp igjen, og håper❤️ Anonymkode: 5622e...9fd
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #3 Skrevet 16. oktober 2022 Er ganske ny på tarot men prøver meg med det jeg ser. Jeg ser at du drømmer om en mann som er omtenksom, følsom, empatisk og varm. Jeg ser at du har disse sidene selg også. Det er en blokkering fra barndom, en følelse av å ikke være nok. En sorg du har bært på en stund. Jeg ser dette som noe du må bearbeide før du kan gå videre og ta inn noe nytt. Du må fylle om din egen kopp før du kan gi til noen andre. Du er inne i en sirkel og du må se innover etter ny inspirasjon for å komme deg ut. Du har begjær du undertrykker. Du har kanskje lært at det er galt uten at det er din mening. Vær ærlig med deg selv om hva du liker og ikke. Så lenge det ikke er til skade for deg selv eller andre er det ikke noe i veien for å utforske nye sider og begjær. Du trenger mer bevegelse. Gjøre noe nytt. Finne ut hva du liker. Ikke nødvendigvis fysisk men få ny informasjon . Ikke la sinnet ditt fengsle deg. Det ønsker å beskytte deg men det sinnet forteller er ikke alltid sannheten. Sinnet ønsket ikke forandring fordi det vil at alt skal være trygt og godt som nå. Det beste som kan skje er at du bryter ut av en tanke eller mønster og begynner å dyrke kjærlighet til deg selv på en ny måte, om det bare er en ny rutine eller endring av rutine, lære noe nytt. Det er håp for kjærlighet og bedring men du må tørre å se på hva du forteller deg selv i dag og stille kritiske spørsmål for å avklare om det stemmer. Kanskje sitter ting ner i hodet enn du tror. Og når du føler deg klar for kjærlighet: Så må du tro på det selv-at du fortjener det. Jeg ser enn mann som er vanntegn:kreps, fisk, skorpion. Anonymkode: 45f90...47b 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #4 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er ganske ny på tarot men prøver meg med det jeg ser. Jeg ser at du drømmer om en mann som er omtenksom, følsom, empatisk og varm. Jeg ser at du har disse sidene selg også. Det er en blokkering fra barndom, en følelse av å ikke være nok. En sorg du har bært på en stund. Jeg ser dette som noe du må bearbeide før du kan gå videre og ta inn noe nytt. Du må fylle om din egen kopp før du kan gi til noen andre. Du er inne i en sirkel og du må se innover etter ny inspirasjon for å komme deg ut. Du har begjær du undertrykker. Du har kanskje lært at det er galt uten at det er din mening. Vær ærlig med deg selv om hva du liker og ikke. Så lenge det ikke er til skade for deg selv eller andre er det ikke noe i veien for å utforske nye sider og begjær. Du trenger mer bevegelse. Gjøre noe nytt. Finne ut hva du liker. Ikke nødvendigvis fysisk men få ny informasjon . Ikke la sinnet ditt fengsle deg. Det ønsker å beskytte deg men det sinnet forteller er ikke alltid sannheten. Sinnet ønsket ikke forandring fordi det vil at alt skal være trygt og godt som nå. Det beste som kan skje er at du bryter ut av en tanke eller mønster og begynner å dyrke kjærlighet til deg selv på en ny måte, om det bare er en ny rutine eller endring av rutine, lære noe nytt. Det er håp for kjærlighet og bedring men du må tørre å se på hva du forteller deg selv i dag og stille kritiske spørsmål for å avklare om det stemmer. Kanskje sitter ting ner i hodet enn du tror. Og når du føler deg klar for kjærlighet: Så må du tro på det selv-at du fortjener det. Jeg ser enn mann som er vanntegn:kreps, fisk, skorpion. Anonymkode: 45f90...47b Tusen takk for lesning❤️ Vil gi en tilbakemelding: AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ser at du drømmer om en mann som er omtenksom, følsom, empatisk og varm. Jeg ser at du har disse sidene selg også. Det er en blokkering fra barndom, en følelse av å ikke være nok. En sorg du har bært på en stund. Dette stemmer 100%! Både hvilken type mann jeg ser etter, og også at jeg har disse egenskapene selv, også. Blokkering fra barndom, ja, jeg tror egentlig det er mange blokkeringer, ikke noe stort og fælt, men likevel noe som har gitt meg følelsen av å ikke være bra nok. Og den følelsen sitter fortsatt igjen, det stemmer. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du har begjær du undertrykker. Du har kanskje lært at det er galt uten at det er din mening. Dette er kanskje det eneste som ikke stemmer, iallefall ikke i ordets rette forstand, om du mener seksuelt begjær her. For her er jeg nok ganske så ordinær, jeg begjærer ingenting som på noen måte er annerledes eller «galt». Men hvis man ser på ordet begjær på en annen måte, som lidenskap og lengsel på andre arenaer enn sex, så ligger det noe i det. Ikke den delen om at noe er galt eller feil, men bare en enorm lengsel etter å leve, etter kjærligheten, etter å få opplevelser ute i verden, små og store, etter et liv på mange måter, for det har jeg ikke hatt på mange år. Jeg eksisterer bare, og føler ikke jeg lever. Kan det være denne lengselen du har plukket opp? Og det var egentlig hovedspørsmålet i hovedinnlegget, om jeg får livet tilbake snart, om helsen/smertetilstanden blir bedre snart, sånn at jeg kan bevege meg ut, møte mennesker, oppleve, og fungere godt igjen? AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du trenger mer bevegelse. Gjøre noe nytt. Finne ut hva du liker. Ikke nødvendigvis fysisk men få ny informasjon . Ja så absolutt! Dette trenger jeg sårt, men smerter og bevegelsesproblemer hemmer meg😔 Men riktig plukket opp! AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke la sinnet ditt fengsle deg. Det ønsker å beskytte deg men det sinnet forteller er ikke alltid sannheten. 100% på dette også! Dette jobber jeg allerede mye med😊 Og det du skriver videre, stemmer også. Jeg vet at man må elske seg selv før man kan elske andre. Jeg jobber med saken, men det er vanskelig når livet er som det er, og man ikke får muligheten til å vise andre hvem man er. Jeg står fast i hjulet eller sirkelen som du sier, men er avhengig av bedring i smertetilstanden for å komme meg ut av den. Derfor står jeg fast, alt ser egentlig mørkt ut, men jeg tviholder på håpet og prøver å tenke positivt. Om du får opp noe mer om fremtiden, så del gjerne😊 Tusen takk igjen! Anonymkode: 5622e...9fd
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #5 Skrevet 16. oktober 2022 Legger ikke kort, men et lite tips; når man har det dårlig kan livsstilsendring være vanskelig. Selv om man vet at man burde. Så istedenfor å erstatte dårlig mat med ren økologisk og styrkende mat så legg heller til en og en ting. Spiser du mye dritt så fortsett med det, men legg fx til en kopp med sitronvann om morgenen etc. dvs ikke press deg til ting du ikke kan overskue. En dag om gangen i DITT tempo. Kroppen trenger hjelp til å heles både fysisk og psykisk. Og det tar tid. Gi deg selv egenomsorg og tilgi deg selv for ting du ikke liker ved deg selv. Fortell kroppen din at den er flink som tåler så mye. Fortell den at du forstår at den kjemper og har vondt. Det høres kanskje teit ut, men kroppen er levende og trenger også kjærlighet og forståelse for å fungere på best mulig måte. Sender deg gode tanker ❤️❤️ Anonymkode: 87933...b02 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #6 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Legger ikke kort, men et lite tips; når man har det dårlig kan livsstilsendring være vanskelig. Selv om man vet at man burde. Så istedenfor å erstatte dårlig mat med ren økologisk og styrkende mat så legg heller til en og en ting. Spiser du mye dritt så fortsett med det, men legg fx til en kopp med sitronvann om morgenen etc. dvs ikke press deg til ting du ikke kan overskue. En dag om gangen i DITT tempo. Kroppen trenger hjelp til å heles både fysisk og psykisk. Og det tar tid. Gi deg selv egenomsorg og tilgi deg selv for ting du ikke liker ved deg selv. Fortell kroppen din at den er flink som tåler så mye. Fortell den at du forstår at den kjemper og har vondt. Det høres kanskje teit ut, men kroppen er levende og trenger også kjærlighet og forståelse for å fungere på best mulig måte. Sender deg gode tanker ❤️❤️ Anonymkode: 87933...b02 Tusen takk for både gode råd og gode tanker, føler omtanke i ordene dine❤️ Anonymkode: 5622e...9fd 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #7 Skrevet 22. oktober 2022 Noen flere som vil lese meg? Hadde vært til stor hjelp. (Les HI) Takk❤️ Anonymkode: 5622e...9fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå