AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #1 Skrevet 15. oktober 2022 Hvordan tror du folk rundt oppfatter ditt utseende ? Og hvor mye tid bruker du igjennomsnitt foran skjønnhetspleie for speilet hver dag.? Pen Middels pen Overvektig Underordnet betydning Anonymkode: 200ef...2a4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 Det tenker jeg aldri på og jeg har ikke tenkt til å begynne med å tenke på det nå. Anonymkode: 8c7d2...df5 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #3 Skrevet 15. oktober 2022 Det driter jeg i. What`s in it for me? Anonymkode: 88491...bed 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #4 Skrevet 15. oktober 2022 Stygg. Bruker mye tid foran speilet for å sminke, rense hud og ordne hår, men det blir som å sminke en gris. Er født sånn uansett dessverre. Det stresser meg så mye blant folk at jeg blir deprimert av det. Anonymkode: d8702...cdd
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #5 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Stygg. Bruker mye tid foran speilet for å sminke, rense hud og ordne hår, men det blir som å sminke en gris. Er født sånn uansett dessverre. Det stresser meg så mye blant folk at jeg blir deprimert av det. Anonymkode: d8702...cdd Trist ! Det gjør nok noe med selvfølelsen din når du ikkje føler deg heilt tilfreds med utseende balndt andre. At du føler det er som å sminke en gris er vel truleg slettes ikkj den oppfattning andre har om deg, Anonymkode: 200ef...2a4 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #6 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg opplever at folk synes jeg er pen, holder meg godt og at jeg er dønn velstelt! Jeg legger tid og krefter i det, fordi jeg liker det 🤩 Er opptatt av de små detaljene og det blir lagt merke til.. Anonymkode: 83698...946 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #7 Skrevet 15. oktober 2022 Pen Jeg har gode gener, men steller meg litt hver dag. Dusjer og barberer vekk uønsket hårvekst, sminker meg og holder meg slank med trening og kosthold. Bruker Retinol, C-vitamin og solkrem. Steller huden godt. Holder neglene pene. Anonymkode: 81317...113 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #8 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg ble for første gang i mitt liv kalt «Frue» igår. Sånn seriøst. En middelaldrende mann som lurte på om jeg trengte skyss noe sted. Jeg måtte flire for jeg er i 30 årene og vel merker jeg meg at det er noen linjer jeg ikke liker i pannen, men jeg blir generelt tatt for å være yngre enn jeg er. Jeg tok det som om at jeg for en gangs skyld hadde tatt på meg støvletter, og generelt var pent kledd (går ofte klassisk kledd, men litt mer igår), og denne herremannen har vært litt på før også. Jeg er en av dem som grer håret på kvelden og tvinner det sammen i en tupp. Om jeg vil ha det løst neste dag tar jeg det bare ut og rister det. Tar eventuelt litt vann/olje i tuppene ved behov. Her brukes null sminke, ingen tid hos frisør eller annet. Det er en del av min tro og ikke sminke meg, eller klippe/farge håret. Jeg har naturlig noe kontraster, samt hår med naturlige bølger og nyanser, så vet enkelte tror jeg gjør mer enn jeg gjør, men det får være deres sak. Jeg vet at siden jeg er så liten av vekst så påvirker det også at folk tenker jeg er yngre enn jeg er. De linjene liker jeg ikke, men de endres jo ikke over natten så jeg håper jeg kan bli venn med de etter hvert som de utvikler seg mer. Helt uaktuelt med Botox eller annet. Føler meg av og til ok/pen, og er fornøyd med håret mitt, men føler meg aldri vakker heller, selv om jeg vet jeg er skapt i Guds bilde, som er en del av min tro, og da videre at alle er vakre på ulike måter. Anonymkode: 8a4d0...559
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #9 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Pen Jeg har gode gener, men steller meg litt hver dag. Dusjer og barberer vekk uønsket hårvekst, sminker meg og holder meg slank med trening og kosthold. Bruker Retinol, C-vitamin og solkrem. Steller huden godt. Holder neglene pene. Anonymkode: 81317...113 Alt det der + ekstra gjør jeg og. Var slank og veltrent, har nå gått opp 20 kg på grunn av medisiner. Jeg har samme utseende i ansikt, men vet at størrelsen min (L-XL i klær) er det mest «fremtredende» om man kan si det sånn. Så det andre ser, av erfaring fra å ha vært overvektig før og så blitt veldig slank - er at de fleste ser vekten min uansett størrelse. Anonymkode: 3a3ec...a0c
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #10 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan tror du folk rundt oppfatter ditt utseende ? Og hvor mye tid bruker du igjennomsnitt foran skjønnhetspleie for speilet hver dag.? Pen Middels pen Overvektig Underordnet betydning Anonymkode: 200ef...2a4 De blir ikke akkurat imponerte, men jeg trasser litt fordi jeg har følt for mye på at andre skal føle seg ‘bra nok’ uansett hvordan de ser ut. Synes det er så urettferdig. Hvis du er stygg har jeg også lyst til å være stygg. Kjedelig å være pen når andre er stygge. 😅 Anonymkode: b95c7...5bf
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #11 Skrevet 15. oktober 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Stygg. Bruker mye tid foran speilet for å sminke, rense hud og ordne hår, men det blir som å sminke en gris. Er født sånn uansett dessverre. Det stresser meg så mye blant folk at jeg blir deprimert av det. Anonymkode: d8702...cdd Jeg kan love deg at du ikke er stygg, men folk vil oppfatte deg som penere hvis du får det bedre med deg selv. Jeg merker så godt at folk smiler og ser mer på meg de periodene jeg har det bra og løftet blikket mitt. Håper du kan få jobbet litt med det og få det bedre. Anonymkode: 247f6...d08
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #12 Skrevet 15. oktober 2022 hahahaha 🤣 få deg en hobby Anonymkode: 61fad...d51 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #13 Skrevet 15. oktober 2022 Kjedelig, ikkje fin eller stygg. Bryr meg ikkje. Anonymkode: 05b66...a5d
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #14 Skrevet 15. oktober 2022 Middels søt Ser bra ut for alderen Kunne gått ned noen kilo Anonymkode: 80401...20c
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #15 Skrevet 15. oktober 2022 Høy, pen, slank, bestemt. (ting jeg har hørt om meg selv) Anonymkode: f6716...248
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #16 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg er tykk, og føler folk dømmer meg raskt av den grunn. Så blir de kjent med meg, så er jeg stort sett i bedre form enn de slanke damene, og spiser og sunn mat. Flere som blir sjokkert går de fjelltur med meg. Men jeg skjønner det ikke, jeg er ikke så tykk. Jeg veier 15 kg for mye, og det virker ut som folk tror jeg da bare sitter på rumpa, og spiser drit hele tiden. Hadde jeg gjort det, så hadde jeg nok veid 50 kg for mye. Anonymkode: 2aae0...06f
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #17 Skrevet 15. oktober 2022 Pen Jeg mener at jeg er pen for jeg merker veldig forskjell på hvordan jeg ser ut i speilet og blir behandlet nå vs før. Nå får jeg stadig høre av fremmede at jeg er pen og blir sjekket opp når jeg er ute og farter fra A til B, mens for noen år siden så trodde jeg dette var et mytisk fenomen. Jeg bruker ikke spesielt mye tid på å se bra ut, men har funnet en hårfarge og frisyre som funker utmerket for meg, blitt mer selvsikker og konsistent i klesveien, vet hva håret mitt og huden min trenger, og akkurat hvor lite sminke jeg trenger for å se mer våken ut. Ellers er jeg slank og har endelig "vokst" ordentlig inn i ansiktet mitt Anonymkode: 82bcf...255
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #18 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg har fått høre at jeg er veldig pen. Har de siste årene sett at menn snur seg på gaten etter at et familiemedlem påpekte det da vi handlet og ruslet i byen. Så jeg tror jeg er pen, og kan innimellom se det, men selvtilliten min er så ødelagt etter å ha en psykopat pappa som fortalte meg hvor fæl og verdiløs og uønsket jeg var 🥴 jeg føler meg penere nå som 35 år enn det jeg gjorde som 25. Har modnet litt, gir mer beng i komplekser og sminker meg med bedre produkter og går oftere til frisøren. Bruker 15-20 min på å vaske meg og sminke meg på morgenen. Og 5-10 min på å vaske meg og hudpleie på kvelden. Anonymkode: 4ab91...1b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå