AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #1 Skrevet 15. oktober 2022 En kollega av meg har lagt ut story på Snapchat, det ser jeg pga er blå runding rundt bilde. Men når jeg trykker på den så skjer ingenting, den er bare låst. Har prøvd flere ganger. Hva betyr det? Har sett på andre sin story nettopp, så vet at det ikke er noe i veien med min snap. Anonymkode: f69bd...523
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 Er det ingen som vet? Betyr det at jeg er blokkert på noen måte? Anonymkode: f69bd...523
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #3 Skrevet 15. oktober 2022 Hadde du vært blokkert så hadde du ikke sett at vedkommende har lagt ut story. Anonymkode: 39376...e9b
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #4 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hadde du vært blokkert så hadde du ikke sett at vedkommende har lagt ut story. Anonymkode: 39376...e9b Ok takk for svar. Nå var jeg igjen og prøvde men storyen var vekke. Ikke at det betyr så mye, men jeg har ikke opplevd det før og ble nysgjerrig. Anonymkode: f69bd...523
Maikos Skrevet 15. oktober 2022 #5 Skrevet 15. oktober 2022 Når det er blå ring rundt og ikke lilla er det en låst story, hvor den som har lagt ut har begrenset hvem som kan se. Har flere venner som gjør dette fordi de har lyst til å legge ut story, men ikke vil vise til alle, og uten at de må drive å huke av hvem de sender til hver gang.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #6 Skrevet 15. oktober 2022 Maikos skrev (11 minutter siden): Når det er blå ring rundt og ikke lilla er det en låst story, hvor den som har lagt ut har begrenset hvem som kan se. Har flere venner som gjør dette fordi de har lyst til å legge ut story, men ikke vil vise til alle, og uten at de må drive å huke av hvem de sender til hver gang. Ok da var den låst. Greit å få det oppklart. Takk. Anonymkode: f69bd...523 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå