Gå til innhold

Hvordan fjerne hudormer for godt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til å bruke noe som faktisk fjerner hudormer? Er flink til å rense og bruke hudormplaster og til og med klemmer selv om dette ikke bør gjøres. 

Anonymkode: 630c0...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør du om det går an å fjerne porer i huden sin, så er svaret nei. De er der uansett. Og de fylles av talg og hudfett samt forurensning utenfra.

Anonymkode: 433d9...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke. Google sebauceus filaments.  Det er ikke hudormer 

Klemming gir bare arr 

Salicylic acid hjelper å holde porene ren fra overflødig talg så det syns litt mindre 

Anonymkode: b3175...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Spør du om det går an å fjerne porer i huden sin, så er svaret nei. De er der uansett. Og de fylles av talg og hudfett samt forurensning utenfra.

For et dumt svar! Jeg spør om noen har efraring med å få vekk det sorte, ikke porene! Er jo folk som ikke har sorte prikker/store porer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For et dumt svar! Jeg spør om noen har efraring med å få vekk det sorte, ikke porene! Er jo folk som ikke har sorte prikker/store porer!

Du snakker om dumme svar?

Det er fordi de er født med den typen porer. Ikke fordi de har kjøpt en krem eller et eller annet hokus pokus på flaske.

Du skriver i ditt hovedinnlegg at du åpenbart har funnet en måte å fjerne dem på allerede, med hudormplaster etc. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det går ikke. Google sebauceus filaments.  Det er ikke hudormer 

Klemming gir bare arr 

Salicylic acid hjelper å holde porene ren fra overflødig talg så det syns litt mindre 

Klemming gir bare arr? Hvor har du den kunnskapen fra? For jeg er hudterapeut og utklemming av hudormer er en liten del av behandlingen for de som booker time for ansiktsrens. Ja man kan få arr hvis man ikke gjør det riktig.

Anonymkode: d9d3c...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei alle har sånne porer men størrelsen på porene er mindre på de med tørr hudtype og større på de med fet hudtype. Fordelen med fet hudtype er at man får senere rynker enn de med tørr hudtype.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corx blachead liquid power funker! Bha går dypt i huden å rense  ut porene for hudormer! Mden er veldig populær.Det pluss å skrubbe ansiktet daglig og bruke en antibakteriell toner funker for å opprettholde.

Anonymkode: 9109b...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk veldig ren hud av å fjerne melkeprodukter og tilsetningsstoffer fra maten. Hudprodukter hjalp aldri.

Anonymkode: 7fa4b...184

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det ts egentlig lurer på er hvordan få mindre porer og mindre synlig hudormer? Å vaske ansiktet med rent iskaldt vann etter rens får mine porer til å se mindre ut: rens huden hver morgen og kveld, avslutt med iskaldt vann, før du tilfører fuktighet med dagkrem/nattkrem. Bruk kremer og renseprodukter som passer huden din. Jeg har kombinasjonshud (?), bruker jeg krem for tørr hud så blir huden min for fet og porene fyller seg opp og blir store av hudormer. Så bruk riktig produkter. For min hud fungerer no7 serien fra boots apotek veldig godt.

Anonymkode: b4319...049

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
AnonymBruker

Jeg har sett videoer av folk som får til å fjerne den sorte skitten i porene. Hvordan gjør man det og holder det borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har sett videoer av folk som får til å fjerne den sorte skitten i porene. Hvordan gjør man det og holder det borte?

Fotoredigering.

Anonymkode: 5fdd1...437

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Fotoredigering.

Anonymkode: 5fdd1...437

Hvorfor må det alltid være noen "morsomme" som deg som må svare så ekkelt?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...