Gå til innhold

Datingsider? Mulighet for å treffe den rette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av å være singel, og tinder er så kjedelig tidtrøyte. Er det en hyggelig mann å matche med blir det enten a. Raskt stille eller b. Noe seksuell hentydning.  Er det håp via datingsider?, og hvilke er å anbefale. Treffe noen in real er jo også umulig. Virker som alle er inne i sin egen boble. 

Anonymkode: 3a053...4a3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mye desperate kvinnfolk på 50+ som popper opp.  

Anonymkode: f32d5...d79

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

De vil nå helst ha en høvelig jevngammel mann å være kjæreste med. Du skulle prøvd å være en kvinne på 22, med det som kryper og går av mannfolk i alt fra tenårings- til langt opp i pensjonsalder som popper opp; alle like overbeviste om at de skal ha sjans på ei ung dame. Da kan du snakke om å være desperat.

Anonymkode: ee847...8f0

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg er ikke desperat. Lever et godt aleneliv, men et eller annet sted må det være en hyggelig fyr. 

Skrevet

Jeg tror det er lokale forskjeller, og folk trekker dit det er flest brukere. Jeg bor i midt-norge, og har best inntrykk av Match, akkurat nå. Jeg har muligens de "desperate" etter meg, for jeg får likes både der og Tinder, ofte av samme damer. På Match tar de ofte kontakt også, noe som sier meg at det må være dårlig stelt med attraktive menn der ute 🙈 M53

Anonymkode: 3cea9...f2c

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er ikke desperat. Lever et godt aleneliv, men et eller annet sted må det være en hyggelig fyr. 

Styr unna tomme profiler og evig single, voksne menn. De er bare ute etter ligg. 

Anonymkode: 4ab16...56d

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror det er lokale forskjeller, og folk trekker dit det er flest brukere. Jeg bor i midt-norge, og har best inntrykk av Match, akkurat nå. Jeg har muligens de "desperate" etter meg, for jeg får likes både der og Tinder, ofte av samme damer. På Match tar de ofte kontakt også, noe som sier meg at det må være dårlig stelt med attraktive menn der ute 🙈 M53

Anonymkode: 3cea9...f2c

Disse dukker ikke opp hos meg iallfall 😅

Anonymkode: f33bd...985

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...