Tingeling39 Skrevet 17. oktober 2022 Forfatter #21 Skrevet 17. oktober 2022 Altså må bare rette opp i litt misforståelser . Ja stua er for alle og vi ser jo filmer, tv programmer som er felles ting alle liker se.. men jeg mener at skal dem sitte med spilling kan dem sitte på rommet i stedet for stua fordi det er forferdelig forstyrrende . Til tider er vi syv stykker jer, fem barn i ulik alder og seks stykk satt en lørdag på hver sin skjerm med lyd, jeg endte med å gå legge meg. Er det virkelig så mange som ikke har noen regler? Jeg har måttet si ifra her at enten må dette begrenses ellers må jeg flytte.. jeg takler det virkelig ikke ..
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #22 Skrevet 17. oktober 2022 Headsett eller på rommet👍🏼 Anonymkode: 20190...a36
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #23 Skrevet 17. oktober 2022 De må ha på headset dersom de spiller i stuen. Samme gjelder dersom de bruker mobil og lignende når andre er tilstede, eller når vi er på buss og lignende. Om de vil høre på musikk får de selvsagt gjøre det i stuen. Vi har også satt skjermtidgrense på en time på hverdager og to timer i helg. Barna er 9 og 11 år. Anonymkode: 9ab70...2b8
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #24 Skrevet 18. oktober 2022 Tingeling39 skrev (På 15.10.2022 den 12.50): Hvilken regler har deres barn ang skjermbruk? Får dem lov sitte å spille i stua med lyd? Jeg tåler veldig dårlig sånn mye skjermlyd og spilling, dårlige TV-serier også videre. Hvilken regler har dere på dette? De får sitte i stua med headset eller lyden av hvis det e noen som vil se på tv. Er det flere som bare vil scrolle på TikTok feks er det helt ok at de sitter i sofaen og gjør det med lyd om det ikke plager noen. Har ikke så mange regler egentlig, men man tar hensyn til hverandre! Anonymkode: 2d29a...9c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå