Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt fersk på Tise, kommer i hovedsak til å kjøpe der og ikke selge. Men har noen spørsmål til mer erfarne brukere 😊

Sender alle i posten, eller må man spørre om det? Evt. er folk flinke til å skrive det om de gjør/ikke gjør det? Så jeg ikke byr på noe i Oslo jeg ikke kan hente 😅

Og dette med Gi bud, er det vanlig å by under eller er det vanlig å by til "prisantydning"? 

Anonymkode: 9f791...925

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter min erfaring er det vanlig å sende kjøper en melding og si «Hei, jeg byr xxx for xxx. Hvis du har mulighet til å sende, da jeg bor et stykke unna». De fleste skriver i bioen at de kan sende. 

Anonymkode: 950d9...443

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Etter min erfaring er det vanlig å sende kjøper en melding og si «Hei, jeg byr xxx for xxx. Hvis du har mulighet til å sende, da jeg bor et stykke unna». De fleste skriver i bioen at de kan sende. 

Anonymkode: 950d9...443

Tusen takk ❤️

Anonymkode: 9f791...925

Skrevet

Når du legger inn bud velger du og leveringsmåter som passer deg👍🏼

Anonymkode: c944d...695

• Liker 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

De fleste velger 'gi bud' siden man da automatisk kan velge sending osv og det føles mye mer trygt. Har sett noen som skriver at de ikke vil at man skal bruke det og kun tar vipps direkte. Det synes jeg virker litt suspekt fordi det er jo helt klart tryggere å bruke den tjenesten som Tise tilbyr og sikrer både kjøper og selger.

Så jeg blir alltid mistenksom til sånne som kun vil ha direkte betaling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...