AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #1 Skrevet 15. oktober 2022 Er det greit om mannen sier "du er syk i hjernen". Fordi jeg måtte la være å gå på jobb for han ikke klarer ta av seg ungene ? Jeg sa han ikke oppmuntrer barna til å være med på tur. Da sa han jeg er syk i hjernen Anonymkode: d5890...e6a
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 Nei, jeg ville tatt en seriøs oppvask med hvordan jeg ønsker at det skal kommuniseres i forholdet. Ofte er det slik at språkbruk og måpte å kommunisere på går begge veier da, sier du aldri noe ufint til ham? Anonymkode: b08f5...7f1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #3 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det greit om mannen sier "du er syk i hjernen". Fordi jeg måtte la være å gå på jobb for han ikke klarer ta av seg ungene ? Jeg sa han ikke oppmuntrer barna til å være med på tur. Da sa han jeg er syk i hjernen Anonymkode: d5890...e6a Hvis du formulerer deg like uklart og surrete muntlig så ville jeg nok lurt på om du var litt syk i hjernen ja. Anonymkode: e939f...15a 6
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #4 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er det greit om mannen sier "du er syk i hjernen". Fordi jeg måtte la være å gå på jobb for han ikke klarer ta av seg ungene ? Jeg sa han ikke oppmuntrer barna til å være med på tur. Da sa han jeg er syk i hjernen Anonymkode: d5890...e6a Ikke en fin ting av han å si, nei. Men jeg skjønte ikke helt hva du ville frem til? Dette ga ingen mening? Anonymkode: eb57e...d08 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #5 Skrevet 15. oktober 2022 Just now, AnonymBruker said: Ikke en fin ting av han å si, nei. Men jeg skjønte ikke helt hva du ville frem til? Dette ga ingen mening? Anonymkode: eb57e...d08 Jeg må på jobb men han gidder ikke å engasjere seg i å hjelpe meg med ungene... Han skulle på tur men orker ikke gjøre barna klar osv. Bare gikk sin vei.... Ble innkalt til jobb men er selvsagt hjemme nå. Han mener jeg er syk i hjernen fordi jeg klager på han Anonymkode: d5890...e6a 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #6 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg må på jobb men han gidder ikke å engasjere seg i å hjelpe meg med ungene... Han skulle på tur men orker ikke gjøre barna klar osv. Bare gikk sin vei.... Ble innkalt til jobb men er selvsagt hjemme nå. Han mener jeg er syk i hjernen fordi jeg klager på han Anonymkode: d5890...e6a Du kan virkelig ikke skrive. Anonymkode: 57d75...0e1 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #7 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg må på jobb men han gidder ikke å engasjere seg i å hjelpe meg med ungene... Han skulle på tur men orker ikke gjøre barna klar osv. Bare gikk sin vei.... Ble innkalt til jobb men er selvsagt hjemme nå. Han mener jeg er syk i hjernen fordi jeg klager på han Anonymkode: d5890...e6a Jeg mener problemet ditt er at du blir hos en mann som både snakker stygt til deg og som ikke klarer å ta vare på barna hvis du skal noe annet. Og at du lar være å gå på jobb på grunn av nevnte ubrukelige mann. Jeg vet forresten godt hvordan det er å være syk i hjernen, og jeg gjør fortsatt ikke så dårlige valg som deg. Anonymkode: 80d96...77e
Gjest Anonyme-meg Skrevet 15. oktober 2022 #8 Skrevet 15. oktober 2022 Men når du anklager han for å ikke klare å oppmuntre barna til å gå tur, så snakker ikke du så pent heller. Kanskje jobbe litt med kommunikasjon? Men hvorfor må du være hjemme fra jobb? Mannen din klarer vel å passe på barna, selv om de ikke vil gå tur?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #10 Skrevet 15. oktober 2022 Du droppet jobb fordi han ikke gikk tur med ungene??? Hva er DET for en merkelig oppførsel? Jeg hadde reagert på DETTE! Men jeg hadde ikke ordlagt meg så stygt som han gjorde. Det er heller ikke greit. Anonymkode: 12727...f90 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #11 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg skjønner heller ikke dette. Hvorfor må han gå på tur med barna? Hvorfor kan ikke han bestemme hva han skal gjøre med barna? Mangler det noe info her, som at alle barna gledet seg voldsomt til en tur han hadde planlagt, men deretter ikke gadd å gjennomføre? Jeg hadde blitt veldig provosert hvis min mann sa at jeg ikke klarte å ta vare på barna fordi jeg ikke gikk på tur med dem, og at han lot være å dra på jobb på grunn av dette. Jeg hadde nok blitt kjempesint. Syk i hjernen er selvfølgelig ikke ok å si, men det er heller ikke ok å kontrollere ektefellen sin og bestemme hva de skal gjøre med barna. Hvis det er dette som har skjedd. Anonymkode: feae1...90e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #12 Skrevet 15. oktober 2022 Hvorfor ble du hjemme fra jobb for å gjøre barna klar til å gå tur? Det synes jeg også høres sykt ut. Anonymkode: 8735b...2f6
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #13 Skrevet 15. oktober 2022 Kan det hende at far MÅTTE på tur, men klarte ikke å få med seg ungene, så TS måtte være hjemme fra jobb og passe barna mens han dro alene på tur? At TS mente at han burde prøvd hardere så hun slapp å være hjemme og passe barna? Anonymkode: 12727...f90
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #14 Skrevet 15. oktober 2022 Forstod lite av det TS skriver. ville ikke akseptert at min mann sa at jeg var syk i hjernen nei. Vi har kommunisert til hverandre at hva vi sier om andre oss i mellom får være slik det er (min mann er svært verbal når det gjelder kollegaer f.eks). Men hva er greia TS? Skulle du på jobb, også skulle mann og barn på tur? Også klarte ikke han å «hjelpe med» barna? Det heter vel ikke å hjelpe når det er egne barn det er snakk om. Anonymkode: 86e2a...504
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå