AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #1 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg og kjæresten (rundt 30 år) møtte hverandre ganske nylig. Utfordringen er at begge kommer fra forhold der ting skjedde som gjør at vi begge fort blir usikre på ting, og at dette har gjort at vi har kranglet en del. Vi er imidlertid flinke til å snakke sammen og åpne med hverandre når vi først setter oss ned og snakker, og denne kvaliteten i forholdet er noe jeg ikke har hatt med noen andre og gjør at jeg tror vi har kapasitet til å møtte de utfordringene som kommer. Grunnen til at jeg likevel føler det er vanskelig er at hun virker å ha et stort oppmerksomhetsbehov. Hun er veldig opptatt av at jeg ikke skal ha andre sosiale medier o.l. men selv er hun veldig aktiv og legger ut selfies med jevne mellomrom. Jeg vet dette ikke er unormalt, jeg forbinder likevel dette med en litt annen fase i livet enn når man er 30 og har barn. Hun sier selv hun legger ut når hun kjeder seg, meg for meg virker det som at hun legger ut ting når jeg ikke har gitt henne oppmerksomhet på en liten stund (f.eks. halv dag). Jeg er redd det skal bli en skjevdeling der jeg gjør alt for å gjøre at hun føler hun kan stole på meg, mens hun fortsetter å gjøre som hun vil. Dette vil åpenbart ikke bli et sunt forhold for noen av oss. Hva bør vi gjøre? Jeg vil jo leve et liv med henne og vi snakker om å få et barn sammen, men jeg syns det er utfordrende å skulle ha et samliv og et lite barn med noen som har slike behov fra andre enn meg. Anonymkode: 88d75...567
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 Oppmerksomhetstroll er verste sort, de har helt sykt behov for bekreftelse. Rødt flagg for min del Anonymkode: f50ce...8ae 3
KoopaTroopa Skrevet 15. oktober 2022 #3 Skrevet 15. oktober 2022 Hvis dere kan snakke om slike ting som du sier, så bør du kunne ta opp dette også. Det blir jo skjevt hvis hun legger ut selfier og får oppmerksomhet fra andre menn, mens du ikke kan følge andre enn nære venner. Eller legger hun ut selfiene så kun nære venner ser dem?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #4 Skrevet 16. oktober 2022 Du kan ikke diktere hennes oppførsel på sosiale medier, men hun kan heller ikke diktere din. Vet ikke hva du mener med "andre sosiale medier" - nekter hun deg å bruke sosiale medier overhodet? Anonymkode: c4a3c...197
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå