Gå til innhold

Jeg vet ikke hva jeg har gjort galt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner om det blir litt vanskelig å forstå, men av hensyn til anonymitet kan jeg ikke detaljere for mye her. 
Kanskje dette også passer bedre under spirituelle forum, men er like mye under helse.

Alt har hele livet gått veldig treigt med meg. Distriktet jeg kom fra ble jeg mobbet, slet på skolen men har fullført. Prøvde å forbedre fag senere, men jeg var for utmattet. Fikk noen jobber jeg ikke trivdes i, men stod i de for å tjene. Så kommer det plutselig muligheter, og jeg var sikker på at jeg hadde funnet min plass. Men det var skuffende. Det var som jeg bare skulle se hva jeg går glipp av. Resulterte i fler depresjoner. 
Nå er jeg bare irritert på at livet gjør seg så vanskelig med vilje. Og har litt tvangstanker om at jeg skal klare det likevel. Stå i mot skjebnen rett og slett. Jeg regner livet mitt på papirer, og brenner det o flammer , slik at skjebnen på en måte brenner opp… 

Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har ett liv. Skal det hele sløses vekk på å være deprimert fordi du kun får smake på det du liker? Resten består seg sv nedturer og det gamle kjedelige?

Anonymkode: 89491...c0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo ikke gjort noe galt. 

Dagene og timene kommer og går uansett hva du bruker de på. Det føles ofte bortkastet å være deprimert, jeg kjenner følelsen. Særlig om jeg føler jeg ikke har en god grunn til det.  

Uansett, det du må gjøre er å prøve å få bukt med depresjonen. Finne måter som gjør at du kan finne verdi i de tingene du liker å gjøre. 

Å du, hvis du ikke vil gjøre det samme gamle kjedelige så må du faktisk få ut fingeren å gjøre noe nytt. Om det så bare er å gå i ett nabolag du ikke har vert i før. 

Anonymkode: 327ac...7a0

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Tråden er også ryddet for brukerdebatt.

- Matas, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...