AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #1 Skrevet 15. oktober 2022 Flaut problem, har hatt det sånn helt siden tenårene, ved sex og tenning blir jeg ekstremt våt, ved eggløsning er det et par dager hvor jeg nesten får mensenlignende mengde utflod, når jeg kommer så fosser denne utfloden fra skjeden min osv. Det er ikke noe feil med meg mener gynekolog osv, men det er litt plagsomt. Noen ganger nå er det så mye og jeg kan ikke løpe på do og vaske meg alltid, jeg blir rett og slett sår rundt kjønnet pga alt dette. Den lukter ikke vondt eller noe, men huden blir sår av den. Vet ikke hva jeg skal gjøre, har noen tips eller ideer? Anonymkode: b4425...49e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 Bruk truseinnlegg selvfølgelig, og bruk de som er av bomull og økologiske feks fra helsekosten eller Änglamark (Extra). Anonymkode: 7ba7a...39f
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #3 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Bruk truseinnlegg selvfølgelig, og bruk de som er av bomull og økologiske feks fra helsekosten eller Änglamark (Extra). Anonymkode: 7ba7a...39f Takk bruker det allerede, men kanskje de økologiske er bedre Anonymkode: b4425...49e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #4 Skrevet 15. oktober 2022 Prøv å få tørket skikkelig opp et par ganger til dagen. Skyll, og lufttørk eller føn forsiktig morgen og kveld f.eks. Da får huden i alle fall noen tørre perioder. Jeg pleier faktisk å "tømme" skjeden litt for utflod når jeg vasker meg (bare med fingrene altså, spyler aldri inn!). Føler at tørrheten holder lenger da og at det går en stund før det renner igjen. Har du tatt alt av prøver og forsikret at det ikke er bakteriell vaginose eller noe? Noen reagerer på sæd også. Lager litt dårlig stemning i skjeden. Jeg synes alt er bedre når jeg unngår det helt, og alltid bruker kondom. Anonymkode: b2893...5c1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #5 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk bruker det allerede, men kanskje de økologiske er bedre Anonymkode: b4425...49e Kun økologisk bomull som ikke inneholder plast og skift ofte, la de ikke bli våte. Anonymkode: 7ba7a...39f
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #6 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Flaut problem, har hatt det sånn helt siden tenårene, ved sex og tenning blir jeg ekstremt våt, ved eggløsning er det et par dager hvor jeg nesten får mensenlignende mengde utflod, når jeg kommer så fosser denne utfloden fra skjeden min osv. Det er ikke noe feil med meg mener gynekolog osv, men det er litt plagsomt. Noen ganger nå er det så mye og jeg kan ikke løpe på do og vaske meg alltid, jeg blir rett og slett sår rundt kjønnet pga alt dette. Den lukter ikke vondt eller noe, men huden blir sår av den. Vet ikke hva jeg skal gjøre, har noen tips eller ideer? Anonymkode: b4425...49e Hva med å bruke en helt vanlig menskopp? Så slipper du at det renner ut ukontrollert og kan tømme ved anledning heller enn å bli sår. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bruk truseinnlegg selvfølgelig, og bruk de som er av bomull og økologiske feks fra helsekosten eller Änglamark (Extra). Anonymkode: 7ba7a...39f Problemet med denne logikken er jo at ts sier hun blir sår av utfloden. Altså trolig av utflodens pH. Slik mange kvinner blir sår av mensblod og den eneste måten å unngå nevnte sårhet er å stoppe floden før den kommer ut. Anonymkode: a6194...49a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå