AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #1 Skrevet 15. oktober 2022 Hei. Jeg har funnet ut at jeg er gravid. Vi er midt under flytting og har mye stress i hverdagen akkurat nå. Jeg er kjempe redd for å fortelle kjæresten dette, jeg tror ikke han takler det så bra. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 19cba...cc9
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 Du må bare hoppe i det. La tanken få synke inn før dere evt tar samtalen om hva som skjer videre hvis han skulle ha en negativ reaksjon. Anonymkode: d16e9...693
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #3 Skrevet 15. oktober 2022 Om du er usikker på om du skal beholde, ville jeg bestemt meg for dette før du prater med ham. Da er det vanskeligere å bli presset til feil beslutning for deg, dersom han skulle ha en sterk mening om hva du skal gjøre. Ellers er det bare å hoppe i det. Prøv å få til en rolig, konstruktiv samtale hvor dere får pratet ut om veien videre, men la ham få reagere på nyheten også. Anonymkode: e7bf3...180
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #4 Skrevet 15. oktober 2022 Har dere ikke snakket om dette tidligere i forholdet? Dere bor sammen? Anonymkode: d8d4f...a11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå