Gå til innhold

Når mannen oppfører seg som om du synes han er spennende og interessant

Anbefalte innlegg

Skrevet

… og du ikke er det. Hva gjør du da? 

Menn man er tvunget til å være hyggelig mot på grunn av jobb. 

Anonymkode: 124d6...7f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😔

Anonymkode: d4bc2...91f

Skrevet

Da er jeg høflig men avmålt. Tar ikke initiativ til å tilbringe tid med vedkommende. 

Anonymkode: e5cd5...9a7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva mener du?

Anonymkode: 2dd45...f74

Skrevet

Da er du hyggelig mot han siden han er en kollega. Du kan jo eventuelt oppføre deg som om han synes du er spennende og interessant. Hvordan gjør man forresten det??

Anonymkode: c3dc4...15a

• Liker 3
Skrevet

Hva gjør han?

Anonymkode: d4bc2...91f

Skrevet

Registrerer at alle kvinner ikke er veldig effektive på jobb..

Anonymkode: 4a171...752

• Liker 1
Skrevet

Prøv å ikke ta noe initiativ eller kontakt, men vær høflig om han tar kontakt. Hva gjør denne personen som gjør at du tror at han er interessert?

Anonymkode: 28a71...084

Skrevet

Ville også vurdert å ignorere han, slik at du ikke gir han falske forhåpninger om at det kan bli noe mellom dere.

Anonymkode: 28a71...084

Skrevet

En kollega? Jeg oppfører meg høflig og profesjonelt overfor han når jeg må, og holder meg ellers lengst mulig unna slike personer. Som regel skjønner de tegninga når jeg er avmålt og veldig korrekt og jekker seg ned etter hvert. Man møter altid noen mennesker gjennom jobb som man ikke går så godt overens med, det må man bare lære å håndtere.

Anonymkode: 6b0ba...3ef

Skrevet
On 10/15/2022 at 11:12 AM, AnonymBruker said:

Registrerer at alle kvinner ikke er veldig effektive på jobb..

Anonymkode: 4a171...752

Derfor de fleste må ha en trygg jobb i det offentlige ellers hadde de blitt sparket 

Anonymkode: 3ac3a...926

Skrevet

Jeg har en kollega som tror vi er gode venner bare fordi jeg har vært høflig med henne. Hun stopper opp ved min pult iblant og snakker kun om seg selv. Hun må jo tro jeg synes det er spennende og interessant. Det er det ikke. 

Det er jo også mange jeg jobber med/har jobbet med hvor jeg ikke roper hurra om jeg havner ved siden av dem på julebordet liksom. Sånn er arbeidslivet, du vil få noen kolleger som ikke er din type person, og noen av dem vil ikke ha antenner til å skjønne at de ikke er det.

Oppfører meg bare normalt da. Kan jo være litt avmålt, ikke oppsøke dem selv, og så takker jeg nei til invitasjoner på privaten. Men man må jo tåle en kjedelig lunsj her og der, jeg synes det er dumt når arbeidsmiljø blir veldig "klikkete", og prater derfor med alle.

Anonymkode: 6858e...ef2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.10.2022 den 10.04):

… og du ikke er det. Hva gjør du da? 

Menn man er tvunget til å være hyggelig mot på grunn av jobb. 

Anonymkode: 124d6...7f3

Hm, det er vel vanlig å ikke ha full match med alle man møter i jobb eller andre sammenhenger. Hva man gjør? Prøver å komme overens sånn noenlunde, trekke seg unna når man kan. Hvis de blir veldig nærgående finnes det regler for det på jobb.

Anonymkode: f3949...42e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...