Gå til innhold

Hvor ofte sier kjæresten din at du er fin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som er sammen med en fyr som nesten aldri forteller deg at han synes du er fin/pen?? Er det mer vanlig å regelmessig få høre dette fra kjæresten? Hvor ofte sier han det??

Jeg er sammen med en veldig sjalu fyr, som ser stygt på menn om de skulle se på meg, liker ikke at jeg har på for tettsittende bukser fordi da kan andre menn se for mye av meg, og han kan være forbannet i flere dager om jeg uten å mene det skulle rette øynene mot en mann vi går forbi, eller jeg snakker for lenge med en jeg spør om hjelp fra i en butikk elns….

Kan dette ha noen sammenheng? Eller er noen menn bare skikkelig dårlig på å si sånne ting??

Anonymkode: 1ff0e...667

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min sier at jeg er fin, smart, sexy, intelligent og vakker omtrent hver dag og vil aldri  si noe om antrekket mitt, eller være forbannet over noe jeg har på meg. 

Synes du det er ok at kjæresten din kan bli sint på grunn av noen tettsittende plagg? Går du rundt og lurer på om han skal reagere på det du har på deg, og prøver å ikke provosere han og unnskylder deg hvis han blir sint for noe? 

Anonymkode: 5fca5...2ca

• Liker 3
Skrevet

Min kjæreste har sagt det omtrent daglig i over 20 år. 

Det din kjæreste er er sykelig sjalu. Det sykelig betyr at det ikke er innafor normalen.

Håper han får behandling, det kan virkelig gå ut over psyken å bli kontrollert slik, jeg hadde ikke orket det. 

Anonymkode: cf012...7a5

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Skaff deg høyere standarder...

Anonymkode: 6e23e...c69

• Liker 1
Skrevet

Han er kanskje redd for at hvis han gir deg komplimenter så kommer du til å skjønne at du har sjans på noe bedre? En fyr som ikke er sjalu og urimelig, for eksempel. 

Anonymkode: 21207...13e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke så ofte med ord, men med måten han ser på meg eller tar på meg. Han kan også si til andre at jeg er flink eller smart. Det holder for meg. Hvis det er noe jeg savner, så spør jeg ham om hva han mener, og da sier han det.

Anonymkode: d2ed2...6b9

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Han sier det mye sjeldnere enn jeg får høre det fra andre menn jeg møter.

Anonymkode: 1e5d4...1a8

Skrevet

Kvinner er som små barn som må ha oppmerksomhet og bekreftelse hele tiden.

Anonymkode: 9e9b7...77b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Mannen min sier at jeg  er fin omtrent en gang i skuddåret.

Men så har han også sagt at det ikke var utseendet mitt han falt for og at han har hatt mye finere kjærester før meg, så det hadde vel vært unaturlig om han skulle si noe sånt. 

Anonymkode: 7e04e...3ff

• Liker 1
Skrevet

Aldri.. 

Anonymkode: efa11...4c5

Skrevet

Dump kjæresten din hvertfall. Han er psyko

Skrevet

Hvorfor gidder du å være sammen med en veldig sjalu fyr?

Anonymkode: de3a0...6c0

Skrevet

At du orker…. 
kjæresten din er ikke frisk!

Han blir sint hvis du snakker for lenge med kiwi-ansatten. Oioi! Det er slik menn som dreper sine damer er. Ser på mye krim dokumentarer jeg😂

Anonymkode: 37138...41d

Skrevet

Mannen min sier at jeg er fin mange ganger hver dag, på litt forskjellige måter så klart og ikke alltid med bare ord. 

Alle forhold er jo forskjellige, men ett minstekrav i ett kjærlighetsforhold bør jo være at man snakker fint til hverandre, gir hverandre komplimenter og bygger hverandre opp. 

Jeg har litt vondt for å se at man kan være lykkelig i ett forhold om man ikke er satt pris på, respektert og begjært. 

TS sin mann høres sykelig sjalu ut og jeg hadde blitt helt nedbrutt av å være i ett slikt forhold hun beskriver. 

Anonymkode: 3373d...802

• Liker 2
Skrevet

Kjæresten min sier at jeg er fin hver dag.

Kjæresten din høres ut som en drittsekk, og det er ikke fordi han ikke sier du er fin. Raise your standards, du fortjener bedre!

Skrevet

kjæresten min sier det og viser det omtrent hver dag. men det er ikke alle som er sånn, han er av natur veldig uttrykksfull og lidenskapelig (ikke norsk). andre kan være mindre "flinkere" til å si sånt, og det trenger ikke bety at de synes du er noe mindre finere.

men, når det gjelder kjæresten din, så høres det ut som om han ikke vil "løfte deg opp" med pene komplimenter, men heller vil at du skal føle deg stygg, at du ikke kan få andre enn ham. Dessverre. 

Skrevet

Usikkre kvinner som må høre de er fine er dessverre slitsomt. Men trenger mye mindre bekreftelse enn kvinner, stor fordel.

Hundejente skrev (1 minutt siden):

men, når det gjelder kjæresten din, så høres det ut som om han ikke vil "løfte deg opp" med pene komplimenter, men heller vil at du skal føle deg stygg, at du ikke kan få andre enn ham. Dessverre. 

Sorry, men må du løftes opp av komplimenter har du problemer med selvbildet og selvtillit.

Anonymkode: d807d...28d

Skrevet

Jeg har nå en kjæreste som sier det til meg flere ganger om dagen. Det er helt herlig. Jeg sier det til han også. Men har tidligere vært i forhold hvor fyren ikke har sagt det noe særlig. Det er ikke for meg.

Når det er sagt så er vel det største problemet med typen din at han i kombinasjon med dette er skikkelig sjalu. Jeg er sjalu selv, men jeg vet at det er mitt problem og jeg lar det ikke gå ut over kjæresten min sånn som han gjør med deg. Sur i flere dager for et uheldig blikk høres ikke bra ut.

Anonymkode: 572ec...6a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Usikkre kvinner som må høre de er fine er dessverre slitsomt. Men trenger mye mindre bekreftelse enn kvinner, stor fordel.

Sorry, men må du løftes opp av komplimenter har du problemer med selvbildet og selvtillit.

Anonymkode: d807d...28d

Ehm, handler vel heller om at vi er forelska og synes den andre er verdens fineste, og dermed har lyst til å fortelle personen dette. Det er en herlig følelse, skjønner meg ikke på folk som skal rakke ned på at andre har det fint sammen. 

Anonymkode: 572ec...6a7

• Liker 4
Skrevet

Han sier det hver dag fordi jeg har bedt ham om å si det.

Anonymkode: 8fb31...607

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...