Gå til innhold

Dostinex og ultralyd av hjerte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som går på Dostinex her? Begynte for fjorten mnd siden med streng beskjed fra endokrinolog at det skal følges opp med ultralyd av hjerte. Har spurt fastlegen min om dette fire ganger, men han vil bare «se det an 6 mnd». Hva er dine erfaringer? 

Anonymkode: 7700e...0c3

Skrevet

Beklager at jeg ikke har svar på det du spør om, men jeg ville ringt sykehuset og lagt igjen en beskjed til endokrinologen og spurt om hen kan henvise til kardio siden fastlegen bare utsetter og utsetter det. 

Anonymkode: 2adb7...2e1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen andre som går på Dostinex her? Begynte for fjorten mnd siden med streng beskjed fra endokrinolog at det skal følges opp med ultralyd av hjerte. Har spurt fastlegen min om dette fire ganger, men han vil bare «se det an 6 mnd». Hva er dine erfaringer? 

Anonymkode: 7700e...0c3

Dette er det endokrinologen (hvis den startet medisinen) som skal henvise til/følge opp, ikke lesse over på fastlegen. 

Anonymkode: dd466...aa8

Skrevet

Jeg gikk på Dostinex i flere år, men ultralyd av hjertet var aldri nevnt i den forbindelse.

Men, dersom endokrinologen din har nevnt det i epikrisen er det merkelig dersom fastlegen ikke følger det opp.

Anonymkode: 3ecde...c57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...