Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært i et forhold i et år og vi har et avstandsforhold. Typen min hadde en vinnene som han hadde vært roomies sammen med et halvt år, og de begynte å bli kjent de to siste månedene. Når vi ble sammen begynte han å snakke om henne, og jeg googla og såg at hun var dødspen, var bereist og hadde en mye bedre utdanning enn meg. Han inviterte henne hjem for å se film. Jeg sa jeg ikke var komfortabel med henne og de avlyste. Senere tok jeg han i å tekste med henne og jeg gråt som bare det. Så sa han han skulle ut å ta en kaffe med henne, fordi han hadde ikke sett henne på lenge. Jeg låg hjemme og gråt. Det ble så vanskelig at han sa han skulle kutte kontakten. Noe jeg ikkje ville han skulle, men jajaj. Dette var etter en krangel der jeg sa jeg ville møte henne. Nå har det gått 6 måneder siden dette skjedde. jeg stoler ikke på han. Når jeg tar det opp blir han sint for at jeg ikke lar fortiden være i fortiden. Utenom det er han en god kjæreste. facetimer meg hver dag. Jeg kan snakke om alt(utenom det) og han har forståelse. Han elsker å vise meg fram til venner og familie. men jeg klarer ikke legge saken bak meg. Hva ville du ha gjort?

Anonymkode: 6ae66...5cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ha forlatt dette dramaet. 

Anonymkode: 7c27e...9ad

• Liker 1
Skrevet

Stakkars mann, for en dramaqueen du er. 

Anonymkode: 3199d...73e

• Liker 4
Skrevet

Det eneste du oppnår er å

pushe han mot henne om du oppfører deg crazy . 

Skrevet
Hill83 skrev (Akkurat nå):

Det eneste du oppnår er å

pushe han mot henne om du oppfører deg crazy . 

Hei, takk for svar! Det er derfor jeg velger å være stille om det. Jeg vil ikke virke crazy, for jeg vet at ingen har lyst på en hysterisk partner. Jeg tror jeg bare er redd for at det skal skje igjen, og hvordan jeg kommer til å reagere.

Anonymkode: 6ae66...5cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...