Gå til innhold

Jeg har en crush på sjefen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må snart ha en årlig samtale med sjefen. Og jeg er drit nervøs fordi jeg hater å sitte i et rom med henne. Jeg kan ikke forklare det, hun er mye eldre enn meg, hun er ikke "fin", men hun er kjempekul og har et pent smil og av en eller annen grunn så har jeg så lyst på henne. Jeg har en skikkelig crush og jeg vet ikke hvorfor engang. Jeg vil bare ligge med henne. Det er skikkelig merkelig. Det går jo bra, jeg klarer meg igjennom samtalen, men jeg tror jeg trenger å fortelle det til noen og forumet her er vel det eneste stedet jeg kan fortelle det til uten å bli dømt altfor hardt.

Anonymkode: 3692b...053

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går fint, jeg dømmer deg ikke.

Men jeg dømmer deg for å skrive "en crush" i stedet for "et crush".

Eller bare "småforelska".

😘

Anonymkode: 47f6e...b71

Skrevet (endret)

Jeg føler det er bra at du får det ut, du kan få det lettere av å dele sånne ting med noen, selv på et forum. Jeg dømmer ikke, men ja, jeg er enig i at mange kan ende med å dømme sånne ting og det er beklagelig. Men går det litt bedre når du ikke ser/hører henne ?

Endret av Mr.SukkerFri
Skrevet
1 minutt siden, Mr.SukkerFri said:

Jeg føler det er bra at du får det ut, du kan få det lettere av å dele sånne ting med noen, selv på et forum. Jeg dømmer ikke, men ja, jeg er enig i at mange kan ende med å dømme sånne. Men går det litt bedre når du ikke ser/hører henne ?

Takk for det :) Jeg ser henne ikke ofte ,men innimellom må jeg jo siden hun er sjefen og det er ganske flaut å sitte i en medarbeidersamtale hvor alt jeg tenker på er... ja, du skjønner. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg må snart ha en årlig samtale med sjefen. Og jeg er drit nervøs fordi jeg hater å sitte i et rom med henne. Jeg kan ikke forklare det, hun er mye eldre enn meg, hun er ikke "fin", men hun er kjempekul og har et pent smil og av en eller annen grunn så har jeg så lyst på henne. Jeg har en skikkelig crush og jeg vet ikke hvorfor engang. Jeg vil bare ligge med henne. Det er skikkelig merkelig. Det går jo bra, jeg klarer meg igjennom samtalen, men jeg tror jeg trenger å fortelle det til noen og forumet her er vel det eneste stedet jeg kan fortelle det til uten å bli dømt altfor hardt.

Du må bare stresse ned og ta det som det kommer.  Kanskje greit å forberede deg så du har noe å snakke om. kle deg lit pent den dagen og kanskje lit sexy om du er kåt på henne

Skrevet

Tror jeg skal spørre om vi kan ta den årlige praten som videosamtale. Det hadde gjort ting mye enklere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...