AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #1 Skrevet 15. oktober 2022 Er i uke 31, og våkner flere ganger om natten pga det gjør så vondt i hoftene/magen når jeg sover på venstre/høyre side. Verst på høyre. har alltid merker etter truse eller laken/madrass. Er helt rød der trusa er, gnager inn i huden. Den er ikke liten en gang.. Vondt! Sånn så du får av stramme sokker. Er det vanlig? Kan det være farlig for babyen?? skal jo helst ikke sove på rygg, men hva kan jeg gjør når det å ligge på siden er vondt?!! Hva gjør dere? Anonymkode: 0a07b...dad
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 Du kan fint sove på ryggen så lenge du ikke opplever kvalme, svimmelhet eller annet ubehag. det er ikke farlig for babyen at du får merker i huden 😛 Anonymkode: 48be6...ecc 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #3 Skrevet 15. oktober 2022 Hva med å bygge opp så du sover delvis sittende? Og hvis undertøy er ubehagelig hadde jeg tatt det av. Sover kun med truse når jeg har mensen. Anonymkode: 934fd...b24 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #4 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg er også i uke 31, sover både på siden og på ryggen, ingen problem. Kanskje du har litt vann i kroppen? Hadde tatt av meg den trusa om den plaget meg altså, jeg sover aldri med klær iallfall, tror kroppen har godt av det. Anonymkode: 3e7dd...470
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #5 Skrevet 15. oktober 2022 Slutt med den sutringa. Du har valgt det selv. Anonymkode: df27e...adc
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #6 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er også i uke 31, sover både på siden og på ryggen, ingen problem. Kanskje du har litt vann i kroppen? Hadde tatt av meg den trusa om den plaget meg altså, jeg sover aldri med klær iallfall, tror kroppen har godt av det. Anonymkode: 3e7dd...470 Kan godt hende jeg har det ja! Skjer jo om dagen og når jeg har klær på meg. Er tynn, så klarer ikke se at jeg har vann i kroppen, men merker det om buksa er LITT stram, eller har på litt for høye sokker. Men om jeg sover naken så får jeg merker av dyna/laken om det er litt krøllete. Blir helt rød og veldig øm der jeg har ligget 😳 trodde jeg hadde fått sykt med strekkmerker på puppene inatt, men hadde bare hatt dynen der 🤷🏼♀️ Men er det andre her som også får veldig vondt i hofte/magen av å sove på siden? Og kanskje har fått eit svar på hvorfor det er sånn? Anonymkode: 0a07b...dad
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #7 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slutt med den sutringa. Du har valgt det selv. Anonymkode: df27e...adc 😂sutrer ikke. Er ikke lei av å være gravid eller noe sånn! Elsker det! Men bare lurer ☺️ Anonymkode: 0a07b...dad
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #8 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Slutt med den sutringa. Du har valgt det selv. Anonymkode: df27e...adc Spar deg ditt nettroll Anonymkode: 48be6...ecc 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #9 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan godt hende jeg har det ja! Skjer jo om dagen og når jeg har klær på meg. Er tynn, så klarer ikke se at jeg har vann i kroppen, men merker det om buksa er LITT stram, eller har på litt for høye sokker. Men om jeg sover naken så får jeg merker av dyna/laken om det er litt krøllete. Blir helt rød og veldig øm der jeg har ligget 😳 trodde jeg hadde fått sykt med strekkmerker på puppene inatt, men hadde bare hatt dynen der 🤷🏼♀️ Men er det andre her som også får veldig vondt i hofte/magen av å sove på siden? Og kanskje har fått eit svar på hvorfor det er sånn? Anonymkode: 0a07b...dad Det er større press på bekkenet ditt. Dette kan føre til plager når du ligger. Jeg har fått bekkenløsning og sliter med å finne en liggestilling fordi jeg føler at hoften blir øm og vond når jeg må ligge på siden, samtidig er det blitt for tungt for meg å ligge på ryggen. Bare det å snu seg er en prøvelse. Dessverre er sånne problemer helt normalt. Anonymkode: 48be6...ecc
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #10 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan godt hende jeg har det ja! Skjer jo om dagen og når jeg har klær på meg. Er tynn, så klarer ikke se at jeg har vann i kroppen, men merker det om buksa er LITT stram, eller har på litt for høye sokker. Men om jeg sover naken så får jeg merker av dyna/laken om det er litt krøllete. Blir helt rød og veldig øm der jeg har ligget 😳 trodde jeg hadde fått sykt med strekkmerker på puppene inatt, men hadde bare hatt dynen der 🤷🏼♀️ Men er det andre her som også får veldig vondt i hofte/magen av å sove på siden? Og kanskje har fått eit svar på hvorfor det er sånn? Anonymkode: 0a07b...dad Jeg er i uke 35. Har heldigvis lite plager, men har også vondt i hoftene og den sida jeg har sovet på om morgenen. Ikke på samme måte som deg med at jeg får vondt hvis jeg ligger på en brett i lakenet eller sånn. Jeg tror for min del det handler om den økte vekten rundt mage/hofter og at det rett og slett er vondt fordi jeg ligger lenge på en side. Må snu meg ila natta. Anonymkode: b7c34...fd9
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #11 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg får også vondt i den ifra jeg ligger på, men får til å sove på ryggen, så det gjør det jo enkelt sånn sett mtp valg😂 Men snur meg hver gang jeg våkner pga trykksmerte. Sover uten truse, men de dagene jeg føler at det er litt mye på gang der nede/er redd for utflod eller føler meg generelt svett i det området, ligger jeg med et lite håndkle mellom beina😂 Det funker faktisk! Uke 35 her. Anonymkode: 280cd...4c5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #12 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg får også vondt i den ifra jeg ligger på, men får til å sove på ryggen, så det gjør det jo enkelt sånn sett mtp valg😂 Men snur meg hver gang jeg våkner pga trykksmerte. Sover uten truse, men de dagene jeg føler at det er litt mye på gang der nede/er redd for utflod eller føler meg generelt svett i det området, ligger jeg med et lite håndkle mellom beina😂 Det funker faktisk! Uke 35 her. Anonymkode: 280cd...4c5 I den hofta * Anonymkode: 280cd...4c5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #13 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Slutt med den sutringa. Du har valgt det selv. Anonymkode: df27e...adc Ja og jeg valgte å få svangerskapsforgiftning🤷♀️Hvis jeg døde så skulle folk sagt "ja hun valgte det jo selv..". Idiotisk utsagn. Anonymkode: f67ad...783
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #14 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 😂sutrer ikke. Er ikke lei av å være gravid eller noe sånn! Elsker det! Men bare lurer ☺️ Anonymkode: 0a07b...dad Jeg er drittlei av å være gravid pga kvalme og oppkast, og tenker det er helt innenfor å være det selv om man har valgt det selv 🙈 Anonymkode: 289e1...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå