AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #1 Skrevet 15. oktober 2022 Nå er det så mange som har dårlig råd blir det sagt. Jeg har flere annonser ute med barneklær på finn. Vinterjakker til 50 kr og cherrox til 40. Vinterdress til 200 (bra merke). Men likevel så blir det ikke solgt. Mye har jeg fått solgt, men mesteparten ligger der. Dette er klær som nesten ikke er brukt så det er ikke slitt. Hvordan får man solgt klær? Og hva er det som gjør at det ikke blir solgt? Har lagd masse pakker med klær før, men ikke gjort det med yttertøy bortsett fra regntøy, men det har ikke blitt solgt heller. Stormberg regntøy som ligger ute med for. Har ikke folk så dårlig råd likevel? Også var det miljøet da... Anonymkode: 0a6d1...1b4
Flamme Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 Fordi folk arver og får sykt mye barneklær gratis. Det er overflod av barneklær på markedet og bruktklær får man "kastet" etter seg.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #3 Skrevet 15. oktober 2022 Flamme skrev (25 minutter siden): Fordi folk arver og får sykt mye barneklær gratis. Det er overflod av barneklær på markedet og bruktklær får man "kastet" etter seg. Ts Hvor får man tak i disse gratis klærne? Skulle gjerne hatt ett par vinterdresser og mer ulltøy gratis framover... Anonymkode: 0a6d1...1b4
Tomas77 Skrevet 15. oktober 2022 #4 Skrevet 15. oktober 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ts Hvor får man tak i disse gratis klærne? Skulle gjerne hatt ett par vinterdresser og mer ulltøy gratis framover... Anonymkode: 0a6d1...1b4 Mye gis bort på nabolagsgrupper på fb. Kunne kledd opp en barnehage med det som er lagt ut siste måneden på nabolagsggruppa her. Ellers gis også mye bort på finn. Folk tilbyr også ofte til kolleger eller venner med yngre barn.
Flamme Skrevet 15. oktober 2022 #5 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ts Hvor får man tak i disse gratis klærne? Skulle gjerne hatt ett par vinterdresser og mer ulltøy gratis framover... Anonymkode: 0a6d1...1b4 Arv fra venner og bekjente, her har vi fått helt syke mengder fra venner og andre med eldre barn i barnehagen.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #6 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg er en av de med dårlig råd og ingen å arve fra, og skulle gjerne kjøpt klær til de prisene du oppgir (forutsatt at plaggene er hele). Men når de selges enkeltvis så blir det ikke så interessant med mindre det er rett i nabolaget, da jeg må styre med buss (som oftest med bytter) eller ordne skyss. Skal man få det tilsendt blir det fort over dobbel pris. Derfor kjøper jeg helst pakker som inneholder det meste av det jeg trenger, både vanlige klær, yttertøy og ull. Mangler jeg en eller to ting så kjøper jeg på salg i butikk hvis jeg ikke finner noe veldig nært. Anonymkode: 3a1a2...fc2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #7 Skrevet 15. oktober 2022 I tillegg til det som er sagt, er det veldig viktig med fine bilder og ikke skrivefeil. Det er i alle fall min erfaring. Anonymkode: ab963...c47 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #8 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg bor sånn at jeg ikke kan handle brukt uten å få det tilsendt i posten, som regel. Så når jeg kjøper noe på Finn, må det være ting jeg har råd til å miste, i tilfelle jeg blir lurt eller noe skjærer seg. Hvis jeg hadde hatt dårlig råd, vet jeg ikke om jeg ville tatt sjansen på en vinterdress til 200 kr. Hvis det viser seg å være noe galt med den, har jeg mista de 200 kr jeg så gjerne skulle hatt til noe annet. For meg er Finn et sted jeg kjøper unødvendige ting. Hvis det er noe jeg virkelig trenger synes jeg det er tryggere å skaffe det et annet sted. Anonymkode: b5ebe...4b3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå