AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #1 Skrevet 15. oktober 2022 hei er en kvinne på 28 det var en kar som har prøvd å date meg i flere år. spilte hard to get og slutt oppførte jeg meg på en måte som han helt sikkert tolket som avvising. nå jeg lurer jeg på følgende: 1. hvis jeg tar kontakt med han nå. vil han tro at jeg liker han eller fordi jeg ikke hadde andre muligheter (noe som ikke stemmer) 2. tror dere at jeg blir behandlet som en "catch" eller tatt for gitt? for ordens skyld det er ikke det at jeg likte han, men hadde alltid tanken på at det kunne være noen som passet meg best. innser nå at det ikke stemmer og at det er ganske få som bryr seg om deg selv om utsagnet at det finnes mange fisk i havet er utbredt. takker på forhånd! Anonymkode: 455ef...627
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 Ikke ta kontakt med folk du ikke liker. Anonymkode: e9aa4...cd7 1
Fremmed fugl Skrevet 15. oktober 2022 #3 Skrevet 15. oktober 2022 1. Tror han er så normal at han tenker at du liker han. 2. Ikke peiling. Vet for lite.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #4 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke ta kontakt med folk du ikke liker. Anonymkode: e9aa4...cd7 Gud enn om alle kunne slutte med det så hadde dating livet blitt så mye enklere Anonymkode: 3722d...536 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #5 Skrevet 15. oktober 2022 Og slutt å spill hard to get. Er dere14 år? Anonymkode: 1e95a...ef4 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #6 Skrevet 15. oktober 2022 Den type «spill» er så ufattelig turn off. Det er sånn ung ungdom driver med. Ikke voksne folk. Hadde selv avskrevet og glemt en som feks spilte hard to get. Anonymkode: 6cc29...2d5 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #7 Skrevet 15. oktober 2022 når du oppfører deg som en forbann tulling, og aldri gidder å kommunisere at du faktisk er interessert, så har du selvfølgelig bare deg selv å takke for at typen ikke gidder å kaste bort tid på deg lenger. Anonymkode: 1defd...9a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå