AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #1 Skrevet 15. oktober 2022 Hei forumet. Kjæresten min fikk snap kl 02:30 ca av en mann. Dette er typisk booty call tidspunkt. Jeg har inntrykk av at hun snapper MYE med andre menn hele tiden, og dette har tært på meg i det siste når jeg ikke vet noe om hvem de er. Jeg kjenner nå at jeg ikke får sove igjen (hun sover) pga jeg frykter det verste. Jeg tenkte først å spørre hun når hun våkner om hun tørr å åpne den foran meg. Det burde være et fair spørsmål. Men jeg greier ikke sove. Er det helt feil å åpne den selv når jeg har mistanke? Hvis jeg har rett er det utrolig ondt, men da vet jeg og kan redde meg selv. Om jeg ikke åpner den, så tærer det unødvendig, eller så er jeg dum som ikke oppdaget det da jeg hadde sjansen.. Hadde hun åpnet snappen min hadde jeg ikke blitt sur, jeg hadde vært fornøyd med at jeg ikke har noe å skjule, og at hun følte seg trygg/fikk bekreftelse. Dette er vanskelig, hva tenker dere? Anonymkode: 71359...0fc
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 Hva har hun gjort tidligere siden du ikke har tillit? hva slags snapper hu får kan ikke hun styre, hva hun eventuelt svarer er noe annet. Anonymkode: 7b5c2...5c2 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #3 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva har hun gjort tidligere siden du ikke har tillit? hva slags snapper hu får kan ikke hun styre, hva hun eventuelt svarer er noe annet. Anonymkode: 7b5c2...5c2 Ikke helt enig i den. Hun velger jo selv hvem hun har kontakt med. Får hun mange bootycalls, kan det jo virke som om hun har en slags backup klar. Anonymkode: 767f0...9e9 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #4 Skrevet 15. oktober 2022 Vel.. jeg åpnet snapchaten hennes i fylla, etter vi var ute. Da greide jeg ikke kontrollere meg. Den jeg likte minst er en mann som har invitert hun hjem til seg på øl. Hun sa at det hadde vært kjekt og de snakket videre om når det passet. Han gledet seg til å ha sex igjen, men hun svarte at hun er i forhold så det skjer ikke, da svarte han at da var det ikke vits i å komme. Men hun fortsatte om at joda de kan jo ha det kjekt og drikke likevel. Han skrev han skulle nyte synet av å se på rumpen hennes uansett… osv.,, ja hun sa at ingen ting skjer, men hva i all verden snakker hun med denne typen for uansett. En ting til, dette forandrer jo min holdning, og jeg er mye lei meg. Jeg sier til hun rett ut at jeg er redd hun går fra meg for andre. Men hun elsker meg og skal være sammen medeg for alltid. Hvordan skal jeg lytte eller tro når jeg har sett det jeg har sett. Handling sier en ting, og det overveier ord tenker jeg. Anonymkode: 71359...0fc
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #5 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke helt enig i den. Hun velger jo selv hvem hun har kontakt med. Får hun mange bootycalls, kan det jo virke som om hun har en slags backup klar. Anonymkode: 767f0...9e9 Ja, litt sånn jeg føler det. Masse backups. Det gjør vondt. Anonymkode: 71359...0fc
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #6 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg tenker litt at jeg har lyst å se, bekrefte eller avkrefte. Har jeg rett sier jeg det rett ut til hun. Har jeg feil så sier jeg beklager men jeg så det kom snap i natt, og jeg ble så redd og fikk ikke sove. Jeg måtte bare se, jeg håper det går fint, og at vi ikke skjuler noe for hverandre. Er det naivt? Anonymkode: 71359...0fc
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #7 Skrevet 15. oktober 2022 Har mest kontakt med menn jeg også. Men det er fordi jeg har flere kompiser enn veninder. Anonymkode: a4cfe...ebd 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #8 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har mest kontakt med menn jeg også. Men det er fordi jeg har flere kompiser enn veninder. Anonymkode: a4cfe...ebd Så hva tenker du her. Altså om jeg desverre har rett så spiller det ingen rolle. Men om jeg tar feil. Er det ikke bedre at jeg vet jeg tar feil, enn hvor gale det er å åpne hennes snapchat? Anonymkode: 71359...0fc
Fremmed fugl Skrevet 15. oktober 2022 #9 Skrevet 15. oktober 2022 TS, Nei, det er ikke lurt å åpne hennes snap som jeg leser det du skriver. Hva gjør du hvis det er et eller annet i den som du vil føle ubehag når du ser den? Du vil bli utrygg og mer sjalu. Som jeg skjønner det så er dere unge voksne, som ikke har vært sammen kjempelenge. Kjæresten din har et godt nettverk, inklusive menn som hun har hatt sex med. Hvor mye vil hun satse på en usikker og sjalu fersk kjæreste tror du? Kanskje ikke meget. Hvilke mål har du og hun i livet på kort og lang sikt? Hva er formålet med å ha kjæreste for deg og henne, noen langsiktighet på det heletatt? Hvor er dere i forholdet?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #10 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har mest kontakt med menn jeg også. Men det er fordi jeg har flere kompiser enn veninder. Anonymkode: a4cfe...ebd Det er vel noe annet, det er forskjell på vennskap og menn man flørter med. Hvis en av dine kompiser sier at du ikke trenger å komme på besøk hvis ikke du vil ha sex, så er han ikke en kompis. Jeg tror kjæresten din ts liker oppmerksomheten hun får fra disse mennene på snap, og jeg skjønner godt at du ikke synes det er noe greit. Men du har allikevel ikke rett til å åpne hennes snap hvis ikke hun har sagt at det er greit. Det er opp til deg om du vil godta det, du må sette grenser. Anonymkode: 6fb40...df2 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #11 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg tror jeg ville spurt om du kunne se på når hun åpner den. Hvis det er et stort problem for henne så vet du vel egentlig hvordan det ligger an. Vet hun at du har sett på hennes snap før? Hva sa hun da? Anonymkode: c06b3...f38
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #12 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg er snart 40 og har oppgjennom årene lagt til mange bekjente og venner på snap. Selv om jeg nå er gift lar jeg være å fjerne mange av bekjentskapene selv om noen få en sjelden gang sender usømmelige ting. Det betyr ikke at jeg ikke elsker mannen min eller at jeg har planer om å være utro, men jeg liker for å være ærlig oppmerksomheten. Mannen min erter meg litt for dette og synes jeg er snål, men det får så være 😊 Anonymkode: 61e77...6f0 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #13 Skrevet 15. oktober 2022 Du må lære deg forskjell på hun/henne. Anonymkode: c6bf5...6d5 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #14 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vel.. jeg åpnet snapchaten hennes i fylla, etter vi var ute. Da greide jeg ikke kontrollere meg. Den jeg likte minst er en mann som har invitert hun hjem til seg på øl. Hun sa at det hadde vært kjekt og de snakket videre om når det passet. Han gledet seg til å ha sex igjen, men hun svarte at hun er i forhold så det skjer ikke, da svarte han at da var det ikke vits i å komme. Men hun fortsatte om at joda de kan jo ha det kjekt og drikke likevel. Han skrev han skulle nyte synet av å se på rumpen hennes uansett… osv.,, ja hun sa at ingen ting skjer, men hva i all verden snakker hun med denne typen for uansett. En ting til, dette forandrer jo min holdning, og jeg er mye lei meg. Jeg sier til hun rett ut at jeg er redd hun går fra meg for andre. Men hun elsker meg og skal være sammen medeg for alltid. Hvordan skal jeg lytte eller tro når jeg har sett det jeg har sett. Handling sier en ting, og det overveier ord tenker jeg. Anonymkode: 71359...0fc Dette hadde jeg ikke giddet. Med mindre hun er åpen med deg om dette så er det et slags form for utroskap i mine øyne. Hun virker opptatt av oppmerksomhet, beundring og spenning og det er en svært dårlig kombinasjon om du vil ha et stabilt forhold og ha det godt med deg selv. Anonymkode: f2dfa...f2c
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #15 Skrevet 15. oktober 2022 Hvor gamle er dere? Ja, det er feil (og ulovlig) å åpne andres snapmeldinger. Det er ikke hun som er problemet, det er du. Du kommer til å ødelegge forholdet ved å være sjalu og usikker. Anonymkode: 51caa...061
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #16 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg er så crazy at jeg hadde åpnet den selv men sørget for å filme det hele med egen mobil så jeg kunne dokumentere hva som kom opp når jeg konfronterte henne Anonymkode: f689f...0c1 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #17 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor gamle er dere? Ja, det er feil (og ulovlig) å åpne andres snapmeldinger. Det er ikke hun som er problemet, det er du. Du kommer til å ødelegge forholdet ved å være sjalu og usikker. Anonymkode: 51caa...061 Vis meg den paragrafen i straffeloven er du grei Anonymkode: f689f...0c1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #18 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vis meg den paragrafen i straffeloven er du grei Anonymkode: f689f...0c1 Straffeloven § 205 Krenkelse av retten til privat kommunikasjon. Anonymkode: 51caa...061 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #19 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vel.. jeg åpnet snapchaten hennes i fylla, etter vi var ute. Da greide jeg ikke kontrollere meg. Den jeg likte minst er en mann som har invitert hun hjem til seg på øl. Hun sa at det hadde vært kjekt og de snakket videre om når det passet. Han gledet seg til å ha sex igjen, men hun svarte at hun er i forhold så det skjer ikke, da svarte han at da var det ikke vits i å komme. Men hun fortsatte om at joda de kan jo ha det kjekt og drikke likevel. Han skrev han skulle nyte synet av å se på rumpen hennes uansett… osv.,, ja hun sa at ingen ting skjer, men hva i all verden snakker hun med denne typen for uansett. En ting til, dette forandrer jo min holdning, og jeg er mye lei meg. Jeg sier til hun rett ut at jeg er redd hun går fra meg for andre. Men hun elsker meg og skal være sammen medeg for alltid. Hvordan skal jeg lytte eller tro når jeg har sett det jeg har sett. Handling sier en ting, og det overveier ord tenker jeg. Anonymkode: 71359...0fc Hun er dum eller naiv. Tror vel dette er venner, selv om han sa rett ut at du ikke trenger komme uten sex. Plager det deg, kan det være det ikke er kjæresten for deg. Hun slutter nok ikke holde kontakten. Anonymkode: 85694...96c
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #20 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg er så crazy at jeg hadde åpnet den selv men sørget for å filme det hele med egen mobil så jeg kunne dokumentere hva som kom opp når jeg konfronterte henne Anonymkode: f689f...0c1 Godt du selv skjønner at du er crazy. TS kan du ikke snakke med henne om dette? Fortell henne hva du føler og at dette er ubehagelig for deg. Hun burde respektere deg nok til å slutte å snakke med menn på den måten. Kan virke som hun er avhengig av oppmerksomheten, men det er ikke greit når dere er kjærester. Anonymkode: 46e0a...e3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå